Koja od zemalja bivše SFRJ ima najbržu Internet konekciju?

Koja od zemalja bivše SFRJ ima najbržu Internet konekciju?

Kada se spomene brzina prenosa podataka na Internetu, obično je većina nas osetljiva što zbog potrebe za ‘još samo malo više megabita‘, ali i zbog povremenih prekida konekcije koje su moguće u svakom trenutku. Ipak, danas su brzine znatno veće nego što je to bilo u periodu kada smo tek povezivali računare sa globalnom mrežom, a nas je zanimalo koje od država bivše SFRJ zauzimaju vodeća mesta kada je reč o brzini protoka na Internetu.

Brzina-Interneta
Ko se može pohvaliti najboljom konekcijom u regionu?

Prema pisanju portala B92, na interaktivnoj mapi sveta koju je putem platforme CartoDB prvobitno napravio britanski list Telegraph, jasno su prikazane sve države sveta i različite brzine Internet konekcija na osnovu svetlih i tamnih boja koje grafički predstavljaju raspon od najmanjih do najvećih brzina protoka.

Nas je najviše zanimalo kako stoje stvari kada je reč o našem regionu i Internet konekcijama koje su prisutne u bivšim republikama SFRJ. Sudeći prema dijametru u donjem desnom uglu mape, možemo zaključiti da su Srbija i Slovenija najbliže evropskom proseku brzine prenosa podataka, obziorm da su obojene nijansom plave boje.

Rumunija među najbržim svetskim konekcijama

Obzirom da se ne mogu videti izvedene brzine za svaku državu, bojom sa dijagrama ustanovićemo da je prosečna brzina Interenta u našoj zemlji i Sloveniji oko 13 Mbps, dok su druge republike poput Hrvatske, Makedonije i BiH obojene nijansom zelene boje, što ukazuje na brzinu od oko 11,5 Mbps. Najlošije stoji Crna Gora sa prosekom od oko 9 Mbps.

Kada je reč o ostalim zemljama sveta, najbolje se kotira Singapur sa brzinom od 98,5 Mbps, zatim slede Hong Kong (92,6 Mbps), Južna Koreja (79,6 Mbps), a što se tiče Evrope, sve pohvale idu Rumuniji sa neverovatnih 71,6 Mbps, dok su na primer Sjedinjene Američke Države zauzele 22. mesto sa prosečnih 53,3 Mbps.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.