
Wolt od danas u Beogradu – pratite dostavu vaše klope putem aplikacije (baš kao Uber)
Wolt, finski startap koji spaja restorane i korisnike koji poručuju hranu za dostavu, od danas počinje sa radom u Beogradu. Glavna prednost aplikacije jeste to što korisnici mogu da prate svoju porudžbinu od trenutka kada kuvar počne sa pripremom, pa sve dok im kurir ne pozvoni na vrata.
Početkom godine Wolt je stigao u Zagreb, a od danas i u srpsku prestonicu. Srbija je tako 15. država, a Beograd 45. grad u kojem je dostupan Wolt – aplikacija za poručivanje hrane koja korisnicima nudi više od 40 restorana u gradu (Frida, Lavash, Smokvica, Pivo i Kobaja, Submarine, i mnogi drugi).
Ono što odvaja Wolt od postojeće konkurencije jesu upravo prepoznatljivi kuriri koje ćemo od danas moći da viđamo po gradu. Oni dostavljaju hranu u posebno grejanim torbama, na biciklu, skuteru ili automobilom. Zahvaljujući aplikaciji, korisnici koji poručuju klopu, svoju hranu mogu da prate na aplikaciji od trenutka kada ona krene da se sprema (zamislite da pratite vaš Car:Go ili Uber).
Pored dostave korisnici mogu da biraju da li žele da preuzmu hranu lično ili da jedu u restoranu.
Marina Mandić, marketing menadžerka Wolta za Srbiju, u razgovoru za Netokraciju kaže:
Beograd ima sjajan izbor restorana koji korisnicima nude najviši standard usluge. Mi u Woltu želimo da im pružimo isti nivo kao i restoran sa pet zvezdica, ali uz dodatnu vrednost uživanja u hrani bilo gde, nezavisno da li sede u kancelariji ili u svojoj dnevnoj sobi. Zanimljivo je da korisnicima uštedimo do 300 sati godišnje jer uz Wolt više ne moraju da pripremaju svaki obrok.
Pored intuitivne aplikacije, Wolt se razlikuje i po tome što servis na sebe preuzima kompletan proces i logistiku između restorana i kupaca – počevši od naplate, dostave, pa sve do korisničke podrške. Iz kompanije za Netokraciju kažu da su Beograđanima omogućili besplatnu dostavu u ograničenom vremenskom periodu, kako bi proslavili svoj dolazak na srpsko tržište.
Stefan Živojinović, menadžer tima za odnose sa restoranima, izjavio je:
Beograđanima želimo da ponudimo potpuno novo iskustvo naručivanja hrane putem smart telefona ili weba. Da bi ugođaj bio kompletan, za korisnike kreiramo portfolio najkvalitetnijih menija u gradu, po svačijem ukusu. Našim kuririma pružamo fleksibilno radno vreme i rad u najsavremenijem sistemu, a restoranima obezbeđujemo dodatni prihod uz izuzetnu marketinšku podršku.
Wolt preuzmite za iOS i Android uređaje, ili posetite zvaničan sajt.
Update: Otvorena dostava za Novi Beograd i Zemun!
Iako inicijalno dostupan samo na užem području Beograda (centar), iz Wolta za Netokraciju kažu da je servis sada dostupan i na području Novog Beograda i Zemuna. Marina Mandić, marketing menadžer Wolta izjavila je tim povodom za Netokraciju:
Svakodnevno smo dobijali veliki broj poruka sa pitanjima kada ćemo stići “preko reke” i evo nas! Nakon dva meseca osvajanja publike u širem centru grada, krenuli smo dalje, i proširili dostavu na Novi Beograd i Zemun. Od sada i Novobeograđani i Zemunci mogu da uživaju u širokoj ponudi restorana koju nudimo preko naše platforme.
Specijalno za čitaoce Netokracije, Wolt je obezbedio promo kod ŠIRIMOSE6 koji ima vrednost od 500 dinara na prvu porudžbinu sa dostavom!

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!