‘Winamp’ možda opet pronađe put do naših računara?

‘Winamp’ možda opet pronađe put do naših računara?

Poznati muzički plejer često je dobijao nove vlasnike počevši od matičnog Nullsofta, preko AOL-a do Radionomyja, a sada pojedine informacije ukazuju na činjenicu da bi ovaj program mogao da se vrati na stare staze uspeha, zahvaljujući kompaniji Vivendi koja je kupila pojedine akcije u kompaniji Radionomy u čijem je vlasništvu bio popularni Winamp od januara prošle godine.

Winamp

Podsećanja radi, multinacionalna kompanija masovnih medija iz SAD-a pod nazivom AOL je još ranije ugasila ovaj softver za puštanje muzičkih fajlova, te je nakon nekoliko pokušaja da se Winamp spasi, u pomoć uletela kompanija Vivendi, zahvaljujući kojoj opet imamo nadu da će se čuveni plejer ponovo naći na našim računarima.

Kako piše NextPowerUp, Vivendi sada poseduje čak 64,4% akcija u Radionomyju u čijem je vlasništvu Winamp još od početka prošle godine. Ovaj evropski radio online servis poseduje pored pomenutog plejera još Southcast kao i digitalnu audio platformu za plasiranje reklama Targetspot.

Moramo biti strpljivi

Sa druge strane još nije poznato koliko novčanih sredstava je Vivendi uložio u Radionomy, kao ni da li je planirano da se poznati plejer ponovo „podigne iz mrtvih“. Sudeći prema potezu koji je već napravljen, verovatno postoji šansa da se stvori plan za ponovno lansiranje Winampa – što bi trebalo da saznamo u periodu koji je pred nama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.