Izveštaj: Više od 100 miliona VR i AR uređaja u upotrebi do 2021. godine

Izveštaj: Više od 100 miliona VR i AR uređaja u upotrebi do 2021. godine

Prodaja AR i VR setova za konzumaciju različitog sadržaja u ovim formatima, trebalo bi da pređe čak 100 miliona jedinica do 2021. godine. Ukoliko do ovoga na kraju i dođe, to će biti čak desetostruki rast prodaje u poređenju sa brojkom od 10 miliona prodatih i dostavljenih uređaja iz prošle godine.

Prognoziranje rastuće prodaje pomenutih uređaja proisteklo je iz konsultantske kompanije IDC iz koje se između ostalog navodi da su najpopularniji VR uređaji koji funkcionišu uz pametne telefone Samsung Gear VR i Google Daydream. Istraživanje ove kompanije pokazuje očekivanja da VR naočare zadrže trenutni rast prodaje u narednih pet godina, dok postoji i velika verovatnoća da bi korisnici vremenom mogli da se okrenu znatno snažnijim uređajima kao što su Oculus Rift ili PlayStation VR.

Kako piše ReadWrite, u narednih nekoliko meseci tržište VR tehnologije znatno bi moglo da napreduje, posebno kada je reč o sve većoj aktivnosti kompanija koje ulažu u ovu oblast, kao što je Microsoft koji radi na high-end samostalnim VR uređajima ulazeći tako sve dublje na ovo rastuće tržište. Štaviše, kada je reč o proširenoj realnosti (AR), ipak se ne mogu očekivati slični rezultati kao što je to slučaj sa VR-om, a samo jedan od razloga jeste veoma zahtevna izrada hardvera za proširenu stvarnost koji bi samo doprineo kvalitetnom iskustvu koje korisnici zahtevaju.

AR tehnologija u primeni od fabrika do gradilišta

Takođe, potpredsednik programa za istraživanje pri kompaniji IDC, Rajan Reit, navodi da proširena stvarnost igra veoma važnu ulogu zajedno sa VR-om ukoliko je reč o kombinaciji ove dve tehnologije. Kako on kaže, kompanije kao što su Microsoft, Epson, Intel i druge, već obezbeđuju uređaje za pomenute tehnologije – koji pak sa druge strane stvaraju značajan povrat uloženih sredstava u odnosu na prvobitne investicije.

Procene pomenute kompanije takođe ukazuju na to da će preko 80% svih pošiljki i kupovina AR uređaja u narednih pet godina biti namenjeno komercijalnoj upotrebi. Ovo bi svakako moglo da bude veliki benefit za zaposlene u različitim industrijama, dok će developeri sa druge strane doprineti širenju AR tehnologije koja bi svoju značajnu ulogu mogla da pronađe kako u različitim fabrikama, tako i na gradilištima širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.