Izveštaj: Više od 100 miliona VR i AR uređaja u upotrebi do 2021. godine

Izveštaj: Više od 100 miliona VR i AR uređaja u upotrebi do 2021. godine

Prodaja AR i VR setova za konzumaciju različitog sadržaja u ovim formatima, trebalo bi da pređe čak 100 miliona jedinica do 2021. godine. Ukoliko do ovoga na kraju i dođe, to će biti čak desetostruki rast prodaje u poređenju sa brojkom od 10 miliona prodatih i dostavljenih uređaja iz prošle godine.

Prognoziranje rastuće prodaje pomenutih uređaja proisteklo je iz konsultantske kompanije IDC iz koje se između ostalog navodi da su najpopularniji VR uređaji koji funkcionišu uz pametne telefone Samsung Gear VR i Google Daydream. Istraživanje ove kompanije pokazuje očekivanja da VR naočare zadrže trenutni rast prodaje u narednih pet godina, dok postoji i velika verovatnoća da bi korisnici vremenom mogli da se okrenu znatno snažnijim uređajima kao što su Oculus Rift ili PlayStation VR.

Kako piše ReadWrite, u narednih nekoliko meseci tržište VR tehnologije znatno bi moglo da napreduje, posebno kada je reč o sve većoj aktivnosti kompanija koje ulažu u ovu oblast, kao što je Microsoft koji radi na high-end samostalnim VR uređajima ulazeći tako sve dublje na ovo rastuće tržište. Štaviše, kada je reč o proširenoj realnosti (AR), ipak se ne mogu očekivati slični rezultati kao što je to slučaj sa VR-om, a samo jedan od razloga jeste veoma zahtevna izrada hardvera za proširenu stvarnost koji bi samo doprineo kvalitetnom iskustvu koje korisnici zahtevaju.

AR tehnologija u primeni od fabrika do gradilišta

Takođe, potpredsednik programa za istraživanje pri kompaniji IDC, Rajan Reit, navodi da proširena stvarnost igra veoma važnu ulogu zajedno sa VR-om ukoliko je reč o kombinaciji ove dve tehnologije. Kako on kaže, kompanije kao što su Microsoft, Epson, Intel i druge, već obezbeđuju uređaje za pomenute tehnologije – koji pak sa druge strane stvaraju značajan povrat uloženih sredstava u odnosu na prvobitne investicije.

Procene pomenute kompanije takođe ukazuju na to da će preko 80% svih pošiljki i kupovina AR uređaja u narednih pet godina biti namenjeno komercijalnoj upotrebi. Ovo bi svakako moglo da bude veliki benefit za zaposlene u različitim industrijama, dok će developeri sa druge strane doprineti širenju AR tehnologije koja bi svoju značajnu ulogu mogla da pronađe kako u različitim fabrikama, tako i na gradilištima širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.