Izveštaj: Više od 100 miliona VR i AR uređaja u upotrebi do 2021. godine

Izveštaj: Više od 100 miliona VR i AR uređaja u upotrebi do 2021. godine

Prodaja AR i VR setova za konzumaciju različitog sadržaja u ovim formatima, trebalo bi da pređe čak 100 miliona jedinica do 2021. godine. Ukoliko do ovoga na kraju i dođe, to će biti čak desetostruki rast prodaje u poređenju sa brojkom od 10 miliona prodatih i dostavljenih uređaja iz prošle godine.

Prognoziranje rastuće prodaje pomenutih uređaja proisteklo je iz konsultantske kompanije IDC iz koje se između ostalog navodi da su najpopularniji VR uređaji koji funkcionišu uz pametne telefone Samsung Gear VR i Google Daydream. Istraživanje ove kompanije pokazuje očekivanja da VR naočare zadrže trenutni rast prodaje u narednih pet godina, dok postoji i velika verovatnoća da bi korisnici vremenom mogli da se okrenu znatno snažnijim uređajima kao što su Oculus Rift ili PlayStation VR.

Kako piše ReadWrite, u narednih nekoliko meseci tržište VR tehnologije znatno bi moglo da napreduje, posebno kada je reč o sve većoj aktivnosti kompanija koje ulažu u ovu oblast, kao što je Microsoft koji radi na high-end samostalnim VR uređajima ulazeći tako sve dublje na ovo rastuće tržište. Štaviše, kada je reč o proširenoj realnosti (AR), ipak se ne mogu očekivati slični rezultati kao što je to slučaj sa VR-om, a samo jedan od razloga jeste veoma zahtevna izrada hardvera za proširenu stvarnost koji bi samo doprineo kvalitetnom iskustvu koje korisnici zahtevaju.

AR tehnologija u primeni od fabrika do gradilišta

Takođe, potpredsednik programa za istraživanje pri kompaniji IDC, Rajan Reit, navodi da proširena stvarnost igra veoma važnu ulogu zajedno sa VR-om ukoliko je reč o kombinaciji ove dve tehnologije. Kako on kaže, kompanije kao što su Microsoft, Epson, Intel i druge, već obezbeđuju uređaje za pomenute tehnologije – koji pak sa druge strane stvaraju značajan povrat uloženih sredstava u odnosu na prvobitne investicije.

Procene pomenute kompanije takođe ukazuju na to da će preko 80% svih pošiljki i kupovina AR uređaja u narednih pet godina biti namenjeno komercijalnoj upotrebi. Ovo bi svakako moglo da bude veliki benefit za zaposlene u različitim industrijama, dok će developeri sa druge strane doprineti širenju AR tehnologije koja bi svoju značajnu ulogu mogla da pronađe kako u različitim fabrikama, tako i na gradilištima širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.