Visa sprema $50.000 za najbolje inovativne ‘fintech’ startape

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Visa sprema $50.000 za najbolje inovativne ‘fintech’ startape

Kompanija Visa kroz svoj 'Everywhere Initiative' globalni program za inovacije otvorila je prijave za sve inovativne startape i 'fintech' kompanije iz regiona koje mogu da se prijave za ovo takmičenje i osvoje vredne novčane nagrade.

Ove godine, poziv na učešće u međunarodnom programu Visa Everywhere Initiative otvoren je i za startape iz Srbije koji će se oprobati u rešavanju izazova u oblasti trgovine i plaćanja i svoje ideje predstaviti stručnom žiriju sastavljenom od predstavnika platne industrije i partnera kompanije Visa.

Takmičenje se odvija na regionalnom i globalnom nivou. Startapi koji budu najbolji u regionu dobiće 15.000 dolara, a ako se na globalnom nivou plasiraju na sam vrh pripašće im 50.000 dolara. Pored toga, pomenuta kompanija je predvidela i nagrade za drugo i treće mesto, odnosno nagrada publike. Tako će pobedniku prema mišljenju publike pripasti 25.000 dolara, dok za drugo mesto sledi 15.000 dolara, a za treće 10.000.

Podsećanja radi, startap MayaSoft iz Uzbekistana i jedan od prošlogodišnjih pobednika pomenutog globalnog programa za inovacije kompanije Visa, danas radi na razvoju Tap To Phone tehnologije koja pretvara Android pametne telefone i tablete u beskontaktne prodajne terminale, u direktnoj saradnji sa svetskim liderom u digitalnim plaćanjima.

Ko treba da se prijavi na Visa Everywhere Initiative program?

Kompanija Visa u potrazi je za kreativnim timovima koji rešavaju izazove u oblasti trgovine i plaćanja, sa kojima se suočavaju preduzeća svih veličina i sektora, uključujući, ali ne ograničavajući se na:

Pružaoce i izdavaoce digitalnih usluga: 

  • Blockchain tehnologije i kriptovalute;
  • Crowdfunding;
  • Bankarstvo kao usluga;
  • BIN sponzori;
  • Izdavaoci;
  • Menadžeri programa.

Digital Issuance:

  • Blockchain tehnologije i kriptovalute;
  • Alternativna ulaganja;
  • Upravljanje ličnim finansijama;
  • Transferi novca;
  • Digitalno bankarstvo (Neo banke);
  • Digitalni novčanici, P2P i Transferi;
  • Benefiti za zaposlene;
  • Platne obaveze;
  • Korporativne kartice.

Dodatna vrednost za trgovce i/ili potrošače u pogledu finansija: 

  • Podaci i analitika;
  • ID, autentifikacija i sigurnost;
  • InsurTech;
  • Loyalty programi;
  • Usluge i alati za prodavce;
  • Infrastruktura za procesuiranje i plaćanje;
  • Tehnologija u maloprodaji;
  • Ostalo.  

Oporavak malih i srednjih biznisa

  • Upravljanje novcem (isplate, interni račun, p2pvendor, plaćanja);
  • Kretanje novca;
  • Prihvatanje (e-trgovina, prihvatanje mobilnih plaćanja);
  • Upravljanje rizikom (povraćaj novca);
  • Upravljanje brendom;
  • Ostalo.

Svi zainteresovani startapi mogu da podnesu prijave za regionalno takmičenje do 7. maja, na engleskom jeziku, putem web stranice. Finale po regionima zakazano je za 8. jun, a završnica globalnog takmičenja za 14. septembar 2021.

Od pokretanja inicijative u Sjedinjenim Američkim Državama 2015. godine do danas, više od 7.000 startap kompanija učestvovalo je u globalnom programu kompanije Visa i prikupilo čak 2,5 milijardi dolara. Takmičenje podstiče inovacije u vreme kada platna industrija ubrzanim tempom prelazi u digitalnu arenu, a odvija se na šest kontinenata i u više od 100 zemalja.

Više o uslovima i nagradama u vezi ovog takmičenja, možete pronaći na zvaničnom sajtu. 


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Novost

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Propustili ste

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Intervju

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Intervju

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.