#Uključisedigitalno i sa Telenor fondacijom smanji nejednakost u Srbiji

Konkurs #Uključisedigitalno Telenor fondacije ponovo je otvoren za sve humanitarne i nevladine organizacije, institucije i fondacije registrovane u Srbiji. Od prijavljenih učesnika se očekuje da razviju projekat baziran na inovativnim digitalnim rešenjima koja su usmerena na smanjenje nejednakosti u našem društvu.

Prijavljeni projekti fokus bi trebalo da stave na edukaciju dece, roditelja i nastavnika o bezbednom korišćenju Interneta, a minimalna podrška izabranim projektima iznosiće hiljadu, a maksimalna 15 hiljada evra (u dinarskoj protivvrednosti).

Ovaj konkurs, kako se u saopštenju navodi, samo je još jedan u nizu aktivnosti Telenor fondacije kojim se nastoji da se, uz sve prednosti telekomunikacione industrije, reše izazovi sa kojima se suočava srpska zajednica – posebno u domenu smanjenja razlika i nejednakosti.

Podržani projekti (koji će biti poznati u decembru) će, pored finansijske podrške, imati i mogućnosti korišćenja potencijala osnovne delatnosti Telenora. Kako iz ove kompanije dalje napominju, prijave će biti otvorene do 2. novembra, a zainteresovani se o pravilima i uslovima konkursa mogu detaljnije informisati na sajtu ove kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.