Twitter gubi na vrednosti usled preskupih reklama

Twitter gubi na vrednosti usled preskupih reklama – ima li spasa za ovu društvenu mrežu?

Problemi kompanije kada je reč o prihodima, izgleda da vremenom postaju sve gori, te da se veoma slab rast novačanih sredstava vezuje za nezadovoljstvo oglašivača na ovoj društvenoj mreži koji se žale na preterano skup reklamni prostor. Kako trenutno stoje stvari, izgleda da će pomenuti problem i dalje biti sastavni deo Twittera, te nema naznaka kada bi isti mogao da bude rešen.

twitter-prihod 1

Štaviše, pored velikog problema pada akcija na berzi, kompanija nije ni imala uvid u procene prihoda sa Wall Street-a za drugi kvartal. Kako piše Recode, ono što je ipak mnogo više zabrinjavajući podatak jeste da je kompanija drastično smanjila svoje projekcije prihoda za treći kvartal, iz koje su između ostalog obelodanili i glavne razloge za pomenuti problem.

Tako iz Twittera navode da konkurencija veoma brzo raste ukoliko govorimo o ponudama za oglašavanje velikim brendovima, dok sa druge strane, Instagram i Snapchat sve više rastu, sigurno i ubrzano ulazeći na Twitterovo polje. Ono što predstavlja možda i najveći problem jeste veoma skup oglašivački prostor na ovoj društvenoj mreži, ili kako iz kompanije kažu – „cene se i dalje kreću u oblasti premijuma“, što i svakako jeste ukoliko poredimo sa konkurencijom.

Iz kompanije takođe kažu kako će nastojati da reše ovaj problem, dokazujući oglašivačima da je plaćanje trenutnih cena oglasa zapravo dobra ideja. Kako ocenjuju iz ove društvene mreže, izazov leži u merenju aktivnosti publike, što na kraju može uticati da te iste reklame dovedu do prodaje.

Iz Twittera se i dalje drže stare strategije

Sa druge strane, bitno je napomenuti da Twitter dodatno naplaćuje oglašivačima i angažovanost korisnika, kao što su klikovi na linkovima u okviru tvitova ili retvitovi, što predstavlja često veoma skupe akcije za određene oglašivače. Iz Twittera ipak misle nešto drugačije, a to potvrđuje i COO kompanije, Adam Bein koji ističe kako postoje pojedini oglašivači koji se fokusiraju samo na cene, dok postoje i oni koji prvo gledaju vrednost koju dobijaju za određenu cenu.

Adam takođe smatra da dokle god kompanija bude nudila premijum pakete, da će isti svakako morati da budu opravdani. Naravučenije, iz kompanije žele da kažu kako njihov reklamni prostor zapravo jeste skup ali iz razloga što daje veću vrednost nego na nekim drugim mestima.

twitter-dijagram
Da li bi Twitter novom strategijom u predstojećem periodu mogao da zaustavi poniranje prihoda? (Izvor: recode.com)

Ukoliko govorimo o izazovima Twittera sa prihodima, bitno je istaći da čak 89 posto sredstava dolazi upravo sa mobilnih uređaja – te je veoma nezgodno pratiti koji oglasi dovode do prodaje a koji ne – posebno ukoliko ljudi kupuju proizvode ili usluge offline.

Čak i iz Facebooka pokušavaju da još bolje preciziraju ove podatke, međutim, poznata društvene mreže raspolaže sa znatno više podataka nego Twitter, kao i sa pet puta većom korisničkom bazom – dopuštajući sebi mogućnost ulaganja više vremena za usavršavanje merenja aktivnosti korisnika sa mobilnih uređaja. Twitter će sa druge strane i dalje da se suočava sa drastičnim padom krive na dijagramu – sve dok se ne budu okrenuli ka nešto boljoj taktici, koja im može obezbediti sigurniju budućnosti i izlazak iz krize.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

E-commerce

Šta to u carinskim propisima koči dostavu pošiljki i možemo li nešto da uradimo povodom toga?

Situacija sa nedostavljanjem pošiljki sa Aliexpressa nekoliko meseci unazad većinu korisnika navela je da preispitaju čitav sistem - od avio saobraćaja do Pošte. U ovom tekstu, pak, bavimo se carinskim propisima. Šta se zakonski može unaprediti kako bi nam paketi stizali brže?

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Kultura 2.0

Pisanje kompanijskog bloga može da vam donese sve ili ništa – zavisno od toga kako ga i zašto pišete

Da li je sadržaj 'kralj', čak i ako radite u tehnološkoj kompaniji? Zavisi koga pitate, a svoja iskustva i savete ovaj put dele predstavnici kompanija i agencija kojima je pisanje bloga donelo nove ljude i veliku prepoznatljivost u industriji.

Startapi i poslovanje

OTP Grupa ponovo traži inovativne startape za svoj Startap Partnerski program

Ovaj program održava se po četvrti put i predstavlja priliku za sve inovativne kompanije koje žele da testiraju primenjivost svog proizvoda u bankarskom sektoru Centralne i Istočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Beogradski tim kompanije Florence Healthcare obezbeđuje lakše čuvanje dokumentacije korporacija koje testiraju vakcinu za COVID-19

Rastko Jokić, Software Director ove kompanije iz SAD, otkriva nam kako izgleda obezbeđivati tehničku podršku za klijenta koji vrši kliničko istraživanje vakcine za korona virus.

Startapi i poslovanje

Otvorene prijave za novi BioSense akcelerator – cilj je dalja digitalizacija privrede

Nakon prvog BioSens akceleratora realizovanog 2019. u okviru projekta ANTARES, Institut BioSens kroz novi program nastavlja da podržava inovativne preduzetnike u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Office Talks Podcast

Da li digitalci napuštaju gradove zbog korone?

Život u gradu ili na selu? Pitanje koje je posebno postalo aktuelno nakon izbijanja pandemije korona virusa.

Startapi i poslovanje

Kako ostati produktivan i nakon 7 meseci rada od kuće – otkrivaju nam članovi novosadskog COING-a

Rad od kuće, pogotovo kada to nije opcija već potreba, može imati i svoje negativne efekte. Za roditelje i mlade parove koji ne mogu da se distanciraju tokom radnog vremena rad od kuće čini se više kao kazna nego kao benefit - no to ne mora da bude tako, kao što su nam otkrili zaposleni u novosadskoj kompaniji COING.