Twitter gubi na vrednosti usled preskupih reklama

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Twitter gubi na vrednosti usled preskupih reklama – ima li spasa za ovu društvenu mrežu?

Problemi kompanije kada je reč o prihodima, izgleda da vremenom postaju sve gori, te da se veoma slab rast novačanih sredstava vezuje za nezadovoljstvo oglašivača na ovoj društvenoj mreži koji se žale na preterano skup reklamni prostor. Kako trenutno stoje stvari, izgleda da će pomenuti problem i dalje biti sastavni deo Twittera, te nema naznaka kada bi isti mogao da bude rešen.

twitter-prihod 1

Štaviše, pored velikog problema pada akcija na berzi, kompanija nije ni imala uvid u procene prihoda sa Wall Street-a za drugi kvartal. Kako piše Recode, ono što je ipak mnogo više zabrinjavajući podatak jeste da je kompanija drastično smanjila svoje projekcije prihoda za treći kvartal, iz koje su između ostalog obelodanili i glavne razloge za pomenuti problem.

Tako iz Twittera navode da konkurencija veoma brzo raste ukoliko govorimo o ponudama za oglašavanje velikim brendovima, dok sa druge strane, Instagram i Snapchat sve više rastu, sigurno i ubrzano ulazeći na Twitterovo polje. Ono što predstavlja možda i najveći problem jeste veoma skup oglašivački prostor na ovoj društvenoj mreži, ili kako iz kompanije kažu – “cene se i dalje kreću u oblasti premijuma”, što i svakako jeste ukoliko poredimo sa konkurencijom.

Iz kompanije takođe kažu kako će nastojati da reše ovaj problem, dokazujući oglašivačima da je plaćanje trenutnih cena oglasa zapravo dobra ideja. Kako ocenjuju iz ove društvene mreže, izazov leži u merenju aktivnosti publike, što na kraju može uticati da te iste reklame dovedu do prodaje.

Iz Twittera se i dalje drže stare strategije

Sa druge strane, bitno je napomenuti da Twitter dodatno naplaćuje oglašivačima i angažovanost korisnika, kao što su klikovi na linkovima u okviru tvitova ili retvitovi, što predstavlja često veoma skupe akcije za određene oglašivače. Iz Twittera ipak misle nešto drugačije, a to potvrđuje i COO kompanije, Adam Bein koji ističe kako postoje pojedini oglašivači koji se fokusiraju samo na cene, dok postoje i oni koji prvo gledaju vrednost koju dobijaju za određenu cenu.

Adam takođe smatra da dokle god kompanija bude nudila premijum pakete, da će isti svakako morati da budu opravdani. Naravučenije, iz kompanije žele da kažu kako njihov reklamni prostor zapravo jeste skup ali iz razloga što daje veću vrednost nego na nekim drugim mestima.

twitter-dijagram
Da li bi Twitter novom strategijom u predstojećem periodu mogao da zaustavi poniranje prihoda? (Izvor: recode.com)

Ukoliko govorimo o izazovima Twittera sa prihodima, bitno je istaći da čak 89 posto sredstava dolazi upravo sa mobilnih uređaja – te je veoma nezgodno pratiti koji oglasi dovode do prodaje a koji ne – posebno ukoliko ljudi kupuju proizvode ili usluge offline.

Čak i iz Facebooka pokušavaju da još bolje preciziraju ove podatke, međutim, poznata društvene mreže raspolaže sa znatno više podataka nego Twitter, kao i sa pet puta većom korisničkom bazom – dopuštajući sebi mogućnost ulaganja više vremena za usavršavanje merenja aktivnosti korisnika sa mobilnih uređaja. Twitter će sa druge strane i dalje da se suočava sa drastičnim padom krive na dijagramu – sve dok se ne budu okrenuli ka nešto boljoj taktici, koja im može obezbediti sigurniju budućnosti i izlazak iz krize.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Kultura 2.0

Da li ćemo zbog anglicizama u IT industriji zaboraviti maternji jezik? Razgovarali smo sa profesorkom engleskog jezika

Bojana Stanojević, profesorka engleskog jezika i književnosti u intervjuu za Netokraciju govori o upotrebi anglicizama u savremenom poslovanju, o tome koje su reči i izrazi neprevodivi, a za koje postoje adekvatni prevodi na srpski jezik.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Propustili ste

Tehnologija

Srbija postala članica Globalnog partnerstva za veštačku inteligenciju

Na sastanku Ministarskog saveta Globalnog partnerstva za veštačku inteligenciju u Tokiju, Srbija je konsenzusom 26 država izabrana za članicu ove organizacije.

Kolumna

Investiciona prognoza: Evropski fond menadžeri predviđaju ‘zahlađenje’ u VC industriji

Venture kapitalisti (VC) obično su optimisti po prirodi. Veruju u preduzetnike, veruju da postoje rešenja koja menjaju svet i žele da - u šansama gde 10% portfolio kompanija uspeva - ostvare određen uspeh.

Startapi i poslovanje

TS Ventures investirao u domaće startape Anari AI, Bitebell i Brush Galaxy

TS Ventures Fond je nakon temeljnog procesa i detaljne analize idejnih rešenja, novu rundu sredstava dodelio za čak tri nova startapa i time nastavio da pomaže razvoj startap industrije u našoj zemlji.

Tehnologija

Unapredite svoje DevTools veštine na ‘masterclass’ radionici svetski poznatog developera

Sajt HelloWorld.rs 9. decembra u 17h organizuje veliku 'masterclass' radionicu u Naučno-tehnološkom parku u Beogradu, gde će govoriti jedan od najboljih svetskih front-end developera Heri Roberts.

Startapi i poslovanje

Raising Stars: Do 20.000 švajcarskih franaka bespovratno za startape u ranim fazama razvoja

NTP Beograd raspisao je uz podršku Vlade Švajcarske i u partnerstvu sa NTP Niš i NTP Čačak treći poziv za Raising Starts, prvi pre-seed akceleratorski program u Srbiji koji startap timovima obezbeđuje stručnu i finansijsku podršku za ubrzan razvoj.

Internet marketing

GOstudy — platforma koja uvodi ljude u svet digitalnog marketinga

Za ostvarivanje poslovnog uspeha na internetu ne treba da posedujete formalno obrazovanje, ali je važno da ste željni znanja i naoružani disciplinom, savetuje Vladimir Mladenov, osnivač GOstudy platforme. U okviru 20 emisija na nacionalnom servisu gledaoci će imati priliku se upoznaju s radom platforme.