Twitter gubi na vrednosti usled preskupih reklama

Twitter gubi na vrednosti usled preskupih reklama – ima li spasa za ovu društvenu mrežu?

Problemi kompanije kada je reč o prihodima, izgleda da vremenom postaju sve gori, te da se veoma slab rast novačanih sredstava vezuje za nezadovoljstvo oglašivača na ovoj društvenoj mreži koji se žale na preterano skup reklamni prostor. Kako trenutno stoje stvari, izgleda da će pomenuti problem i dalje biti sastavni deo Twittera, te nema naznaka kada bi isti mogao da bude rešen.

twitter-prihod 1

Štaviše, pored velikog problema pada akcija na berzi, kompanija nije ni imala uvid u procene prihoda sa Wall Street-a za drugi kvartal. Kako piše Recode, ono što je ipak mnogo više zabrinjavajući podatak jeste da je kompanija drastično smanjila svoje projekcije prihoda za treći kvartal, iz koje su između ostalog obelodanili i glavne razloge za pomenuti problem.

Tako iz Twittera navode da konkurencija veoma brzo raste ukoliko govorimo o ponudama za oglašavanje velikim brendovima, dok sa druge strane, Instagram i Snapchat sve više rastu, sigurno i ubrzano ulazeći na Twitterovo polje. Ono što predstavlja možda i najveći problem jeste veoma skup oglašivački prostor na ovoj društvenoj mreži, ili kako iz kompanije kažu – „cene se i dalje kreću u oblasti premijuma“, što i svakako jeste ukoliko poredimo sa konkurencijom.

Iz kompanije takođe kažu kako će nastojati da reše ovaj problem, dokazujući oglašivačima da je plaćanje trenutnih cena oglasa zapravo dobra ideja. Kako ocenjuju iz ove društvene mreže, izazov leži u merenju aktivnosti publike, što na kraju može uticati da te iste reklame dovedu do prodaje.

Iz Twittera se i dalje drže stare strategije

Sa druge strane, bitno je napomenuti da Twitter dodatno naplaćuje oglašivačima i angažovanost korisnika, kao što su klikovi na linkovima u okviru tvitova ili retvitovi, što predstavlja često veoma skupe akcije za određene oglašivače. Iz Twittera ipak misle nešto drugačije, a to potvrđuje i COO kompanije, Adam Bein koji ističe kako postoje pojedini oglašivači koji se fokusiraju samo na cene, dok postoje i oni koji prvo gledaju vrednost koju dobijaju za određenu cenu.

Adam takođe smatra da dokle god kompanija bude nudila premijum pakete, da će isti svakako morati da budu opravdani. Naravučenije, iz kompanije žele da kažu kako njihov reklamni prostor zapravo jeste skup ali iz razloga što daje veću vrednost nego na nekim drugim mestima.

twitter-dijagram
Da li bi Twitter novom strategijom u predstojećem periodu mogao da zaustavi poniranje prihoda? (Izvor: recode.com)

Ukoliko govorimo o izazovima Twittera sa prihodima, bitno je istaći da čak 89 posto sredstava dolazi upravo sa mobilnih uređaja – te je veoma nezgodno pratiti koji oglasi dovode do prodaje a koji ne – posebno ukoliko ljudi kupuju proizvode ili usluge offline.

Čak i iz Facebooka pokušavaju da još bolje preciziraju ove podatke, međutim, poznata društvene mreže raspolaže sa znatno više podataka nego Twitter, kao i sa pet puta većom korisničkom bazom – dopuštajući sebi mogućnost ulaganja više vremena za usavršavanje merenja aktivnosti korisnika sa mobilnih uređaja. Twitter će sa druge strane i dalje da se suočava sa drastičnim padom krive na dijagramu – sve dok se ne budu okrenuli ka nešto boljoj taktici, koja im može obezbediti sigurniju budućnosti i izlazak iz krize.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.