Ciljane reklame od sada i uz ‘emoji’ zahvaljujući Twitteru

Ciljane reklame od sada i uz ‘emoji’ zahvaljujući Twitteru

Svi brendovi i oglašivači koji su prisutni na Twitteru od sada će dobiti značajan alat kako bi unapredili oglašavanje svojih proizvoda i usluga na pomenutoj društvenoj mreži. Naime, iz ove kompanije su se odlučili da obezbede novi način targetiranja reklama i to zahvaljujući emodžijima koje korisnici upotrebljavaju na ovom popularnom mikro blogu.

twitter-emoji

Da su ovi mali grafički prikazi različitih osećanja, ali i drugih elemenata iz svakodnevnog života nezaobilazan deo današnje komunikacije, dokazuje i činjenica da je Oksfordski rečnik, kao svetsku reč za 2015. godinu izabrao i uvrstio upravo emodži. Štaviše, sudeći prema dosadašnjim statistikama, čak više od 110 milijardi emodžija je bilo sastavni deo tvitova još od 2014. godine. 😮

Upravo zahvaljujući velikoj popularnosti ovih malih ikonica, iz Twittera su se odlučili da brendovima od sada, pored ključnih reči, obezbede i targetovanje reklama ka ciljnim grupama preko emodžija koje korisnici upotrebljavaju. Kako prenosi The Next Web, mnogi su se složili da bi upravo ovaj način targetovanja bio efikasniji i bolji za razliku od ključnih reči – jer korisnici emodžije upotrebljavaju kako bi iskazali svoja osećenja, posebno ako su limitirani na dobro poznatih 140 karaktera.

Nova funkcija dostupna globalno već danas

Tako će oglašivači od sada moći da se povežu sa ljudima, te targetuju svoje reklame bazirane na iskazanim osećanjima korisnika, bilo da su oni tužni, ljuti, razočarani ili raspoloženi. Sa druge strane, mogu se targetovati i oni koji su u okviru svojih tvitova koristili emodžije predstavljajući određenu vrstu hrane, kao i one ljude na osnovu njihovih strasti i mišljenja prema određenim stvarima.

Nova opcija na Twitteru biće dostupna širom sveta već od danas, a na brendovima je da zahvaljujući novoj funkciji, naprave nove strategije kako bi još više unapredili oglašavanje na ovoj društvenoj mreži, pokušavajući da prikupi još veći broj korisnika, koji mogu biti i potencijalni kupci određenih proizvoda ili usluga. 😀

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Office Talks Podcast

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Startapi i poslovanje

Vladimir Vulić: Inovacije predstavljaju jedini ‘protivotrov’ za sve jaču konkurenciju i moraju postati DNK vaše kompanije

Uoči #CIC2020 sa Vladimirom Vulićem, menadžment konsultantom i suosnivačem Digitalizuj.Me, razgovaramo o tome kako napraviti 'revoluciju' u menadžmentu koji treba da podstanke na inovacije u svom timu.

Startapi i poslovanje

Predstavite svoj ‘fintech’ projekat na takmičenju Elevator Lab Challenge 2020 i osvojite i do €10.000

Raiffeisen banka i Startit pozivaju sve zainteresovane startape da se prijave na Elevator Lab Challenge 2020. Timovi koji se uključe u takmičenje imaće priliku da predstave svoje inovacije i najnovija rešenja iz oblasti finansijskih tehnologija pred stručnjacima iz industrije i startap ekosistema.

Startapi i poslovanje

Nakon ‘Wirecard’ skandala Payonner presekao i postao izdavač kartica

Kompanija Payonner danas je izašla sa informacijom da je postala izdavač Mastercard kartica čime se ovaj servis dodatno distancirao od nedavnog skandala sa kompanijom Wirecard kada su sredstva velikog broja korisnika ostala zamrznuta.