Svi brendovi i oglašivači koji su prisutni na Twitteru od sada će dobiti značajan alat kako bi unapredili oglašavanje svojih proizvoda i usluga na pomenutoj društvenoj mreži. Naime, iz ove kompanije su se odlučili da obezbede novi način targetiranja reklama i to zahvaljujući emodžijima koje korisnici upotrebljavaju na ovom popularnom mikro blogu.
Da su ovi mali grafički prikazi različitih osećanja, ali i drugih elemenata iz svakodnevnog života nezaobilazan deo današnje komunikacije, dokazuje i činjenica da je Oksfordski rečnik, kao svetsku reč za 2015. godinu izabrao i uvrstio upravo emodži. Štaviše, sudeći prema dosadašnjim statistikama, čak više od 110 milijardi emodžija je bilo sastavni deo tvitova još od 2014. godine. 😮
Upravo zahvaljujući velikoj popularnosti ovih malih ikonica, iz Twittera su se odlučili da brendovima od sada, pored ključnih reči, obezbede i targetovanje reklama ka ciljnim grupama preko emodžija koje korisnici upotrebljavaju. Kako prenosi The Next Web, mnogi su se složili da bi upravo ovaj način targetovanja bio efikasniji i bolji za razliku od ključnih reči – jer korisnici emodžije upotrebljavaju kako bi iskazali svoja osećenja, posebno ako su limitirani na dobro poznatih 140 karaktera.
Nova funkcija dostupna globalno već danas
Tako će oglašivači od sada moći da se povežu sa ljudima, te targetuju svoje reklame bazirane na iskazanim osećanjima korisnika, bilo da su oni tužni, ljuti, razočarani ili raspoloženi. Sa druge strane, mogu se targetovati i oni koji su u okviru svojih tvitova koristili emodžije predstavljajući određenu vrstu hrane, kao i one ljude na osnovu njihovih strasti i mišljenja prema određenim stvarima.
Nova opcija na Twitteru biće dostupna širom sveta već od danas, a na brendovima je da zahvaljujući novoj funkciji, naprave nove strategije kako bi još više unapredili oglašavanje na ovoj društvenoj mreži, pokušavajući da prikupi još veći broj korisnika, koji mogu biti i potencijalni kupci određenih proizvoda ili usluga. 😀
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!