Ciljane reklame od sada i uz ‘emoji’ zahvaljujući Twitteru

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Ciljane reklame od sada i uz ‘emoji’ zahvaljujući Twitteru

Svi brendovi i oglašivači koji su prisutni na Twitteru od sada će dobiti značajan alat kako bi unapredili oglašavanje svojih proizvoda i usluga na pomenutoj društvenoj mreži. Naime, iz ove kompanije su se odlučili da obezbede novi način targetiranja reklama i to zahvaljujući emodžijima koje korisnici upotrebljavaju na ovom popularnom mikro blogu.

twitter-emoji

Da su ovi mali grafički prikazi različitih osećanja, ali i drugih elemenata iz svakodnevnog života nezaobilazan deo današnje komunikacije, dokazuje i činjenica da je Oksfordski rečnik, kao svetsku reč za 2015. godinu izabrao i uvrstio upravo emodži. Štaviše, sudeći prema dosadašnjim statistikama, čak više od 110 milijardi emodžija je bilo sastavni deo tvitova još od 2014. godine. 😮

Upravo zahvaljujući velikoj popularnosti ovih malih ikonica, iz Twittera su se odlučili da brendovima od sada, pored ključnih reči, obezbede i targetovanje reklama ka ciljnim grupama preko emodžija koje korisnici upotrebljavaju. Kako prenosi The Next Web, mnogi su se složili da bi upravo ovaj način targetovanja bio efikasniji i bolji za razliku od ključnih reči – jer korisnici emodžije upotrebljavaju kako bi iskazali svoja osećenja, posebno ako su limitirani na dobro poznatih 140 karaktera.

Nova funkcija dostupna globalno već danas

Tako će oglašivači od sada moći da se povežu sa ljudima, te targetuju svoje reklame bazirane na iskazanim osećanjima korisnika, bilo da su oni tužni, ljuti, razočarani ili raspoloženi. Sa druge strane, mogu se targetovati i oni koji su u okviru svojih tvitova koristili emodžije predstavljajući određenu vrstu hrane, kao i one ljude na osnovu njihovih strasti i mišljenja prema određenim stvarima.

Nova opcija na Twitteru biće dostupna širom sveta već od danas, a na brendovima je da zahvaljujući novoj funkciji, naprave nove strategije kako bi još više unapredili oglašavanje na ovoj društvenoj mreži, pokušavajući da prikupi još veći broj korisnika, koji mogu biti i potencijalni kupci određenih proizvoda ili usluga. 😀

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Novost

Najveća regionalna konferencija za programere ovog septembra u Zadru – vidimo se na Infobip Shift 2022!

Najveća konferencija za programere u ovom delu Evrope ponovo okuplja istaknute IT stručnjake, programere, startape i preduzetnike. Ovogodišnju Infobip Shift konferenciju obeležiće nikad bogatiji program i spektakularna produkcija.

Propustili ste

Novost

Najveća regionalna konferencija za programere ovog septembra u Zadru – vidimo se na Infobip Shift 2022!

Najveća konferencija za programere u ovom delu Evrope ponovo okuplja istaknute IT stručnjake, programere, startape i preduzetnike. Ovogodišnju Infobip Shift konferenciju obeležiće nikad bogatiji program i spektakularna produkcija.

Startapi i poslovanje

Samo i Iza prodali su ‘Talking Tom’ i u Srbiji započeli poljoprivrednu revoluciju – održiva proizvodnja hrane njihov je životni cilj

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, Samo Login otkriva kako je od prodaje slovenačke kompanije Outfit7 došao do fondacije koja se u Srbiji bavi čistim vazduhom, čistom vodom, očuvanjem resursa i održivom poljoprivredom.

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Gaming

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.

Intervju

Kako je platforma Native Teams stvorila uslove za uspešno i jednostavno ‘freelance’ poslovanje

Zahvaljujući Native Teams platformi, 'freelance' radnici imaju mogućnost da ostvare sve benefite onih koji su zaposleni 'za stalno', online ili putem mobilne aplikacije.