Neka tvoj dizajn krasi novu Tuborg ambalažu

Dizajneri – osmislite izgled nove Tuborg ambalaže i posetite prestižni ‘TYPO Berlin’

Kompanija Carlsberg Group otvorila je ovih dana nagradni konkurs namenjen dizajnerima širom regiona, koji žele da se baš njihova kreacija nađe na ambalaži za 2016. godinu. Zainteresovani svoje prijave mogu poslati do 31. decembra, pri čemu šest najboljih kandidata očekuje put u Berlin, na fantastičnu TYPO konferenciju.

tuborg_main

Želiš da se tvoj dizajn nađe na Tuborg ambalaži sledeće godine? Kompanija Carlsberg poziva sve kreativce i dizajnere da se prijave na takmičenje „Become Tuborg Designer“ i pošalju svoj predlog koji bi naredne godine mogao da krasi rafove prodavnica širom Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, te Bugarske i Mađarske.

Regionalni nagradni konkurs namenjen je svim zainteresovanim punoletnim učesnicima iz ovih šest zemalja, pri čemu takmičari mogu poslati koliko god prijava žele – najkasnije do 31.12. tekuće godine kada se i zatvaraju prijave. Kao jedan od poznatijih brendova u industriji muzike i zabave, Tuborg želi da probudi kreativnost i individualizam u svakom od dizajnera i kreativaca, dok najbolje očekuje put u Berlin gde će prisustvovati jednoj od najvažnijih dizajn konferencija u svetu.

Jasan brief – jak koncept

Kreativni direktor kompanije LoremIpsum i jedan od članova žirija, Nemanja Jehlička, prokomentarisao je za Netokraciju „Become Tuborg Designer“ takmičenje, te njegov značaj za afirmaciju mladih dizajnera:

Pored iskustva i rada na konkretnom zadatku, najveća prilika kod ovakvih projekata jeste mogućnost da svoj rad u što kraćem vremenu učinite vidljivim i dostupnim velikom broju ljudi. Ovde pričamo o milionskom tiražu što nije zanemarljiva činjenica.

Sa druge strane susretanje sa konkretnim zadatkom nameće određena ograničenja u okviru kojih treba pronaći što adekvatnije rešenje, a to predstavlja veliki izazov. Što se konkretnog slučaja tiče, ni odlazak u Berlin na TYPO konferenciju nije zanemarljiva stvar.

Nemanja takođe savetuje sve zainteresovane dizajnere da obrate pažnju na ciljnu grupu kojoj se obraćaju, kao i na njihove navike i dosadašnja iskustva unutar segmenta, ali i na poslednje trendove te koncept i poruku koju ambalaža treba da prenese. „Dakle, dobro istraživanje, jasan brief i jak koncept ključ su dobrog dizajna“, zaključuje on.

Poseti Berlin i druži se sa dizajnerima širom Evrope

Šest finalista čiji će radovi biti odabrani krajem januara, dobiće priliku da besplatno poseti prestonicu Nemačke i prisustvuje trodnevnoj „TYPO Berlin“ konferenciji koja se održava sredinom maja. Ove godine među spikerima naći će se neki od najpriznatijih web i grafičkih dizajnera, a sam Berlin tih dana predstavljaće uporište vizuelnih kreativaca širom „Starog kontinenta“ i sveta – koji čekaju i tebe!

tuborg_2
Poseti tuborg.design već danas i prijavi svoj dizajn – možda se baš on nađe na ambalaži širom regiona!

Iz Carlsberga poručuju da se uslovi i pravila takmičenja „Become Tuborg Designer“ mogu pronaći na zvaničnom sajtu, putem kojeg se i podnose prijave – u formatu koji je prethodno propisan pravilima. Takmičari su u mogućnosti da pošalju koliko god prijava žele, dok će preliminarni žiri odrediti radove koji prolaze dalje (najkasnije do 15. januara).

Finalni glas imaće upravo publika i fanovi Tuborga koji će putem Internet stranice i društvenih mreža izglasati pobedničke radove, a koji će kasnije biti istaknuti na sajtu takmičenja – te krasiti ambalaže Tuborg piva širom Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, ali i Bugarske i Mađarske.

Ukoliko te inspirišu muzika i zabava, dizajner si i želiš da pokažeš svoje veštine, pokaži šta znaš i prijavi se već danas za „Tuborg Design“ takmičenje koje te vodi u Berlin!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.