Kompanija Carlsberg Group otvorila je ovih dana nagradni konkurs namenjen dizajnerima širom regiona, koji žele da se baš njihova kreacija nađe na ambalaži za 2016. godinu. Zainteresovani svoje prijave mogu poslati do 31. decembra, pri čemu šest najboljih kandidata očekuje put u Berlin, na fantastičnu TYPO konferenciju.
Želiš da se tvoj dizajn nađe na Tuborg ambalaži sledeće godine? Kompanija Carlsberg poziva sve kreativce i dizajnere da se prijave na takmičenje “Become Tuborg Designer” i pošalju svoj predlog koji bi naredne godine mogao da krasi rafove prodavnica širom Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, te Bugarske i Mađarske.
Regionalni nagradni konkurs namenjen je svim zainteresovanim punoletnim učesnicima iz ovih šest zemalja, pri čemu takmičari mogu poslati koliko god prijava žele – najkasnije do 31.12. tekuće godine kada se i zatvaraju prijave. Kao jedan od poznatijih brendova u industriji muzike i zabave, Tuborg želi da probudi kreativnost i individualizam u svakom od dizajnera i kreativaca, dok najbolje očekuje put u Berlin gde će prisustvovati jednoj od najvažnijih dizajn konferencija u svetu.
Jasan brief – jak koncept
Kreativni direktor kompanije LoremIpsum i jedan od članova žirija, Nemanja Jehlička, prokomentarisao je za Netokraciju “Become Tuborg Designer” takmičenje, te njegov značaj za afirmaciju mladih dizajnera:
Pored iskustva i rada na konkretnom zadatku, najveća prilika kod ovakvih projekata jeste mogućnost da svoj rad u što kraćem vremenu učinite vidljivim i dostupnim velikom broju ljudi. Ovde pričamo o milionskom tiražu što nije zanemarljiva činjenica.
Sa druge strane susretanje sa konkretnim zadatkom nameće određena ograničenja u okviru kojih treba pronaći što adekvatnije rešenje, a to predstavlja veliki izazov. Što se konkretnog slučaja tiče, ni odlazak u Berlin na TYPO konferenciju nije zanemarljiva stvar.
Nemanja takođe savetuje sve zainteresovane dizajnere da obrate pažnju na ciljnu grupu kojoj se obraćaju, kao i na njihove navike i dosadašnja iskustva unutar segmenta, ali i na poslednje trendove te koncept i poruku koju ambalaža treba da prenese. “Dakle, dobro istraživanje, jasan brief i jak koncept ključ su dobrog dizajna”, zaključuje on.
Poseti Berlin i druži se sa dizajnerima širom Evrope
Šest finalista čiji će radovi biti odabrani krajem januara, dobiće priliku da besplatno poseti prestonicu Nemačke i prisustvuje trodnevnoj “TYPO Berlin” konferenciji koja se održava sredinom maja. Ove godine među spikerima naći će se neki od najpriznatijih web i grafičkih dizajnera, a sam Berlin tih dana predstavljaće uporište vizuelnih kreativaca širom “Starog kontinenta” i sveta – koji čekaju i tebe!

Iz Carlsberga poručuju da se uslovi i pravila takmičenja “Become Tuborg Designer” mogu pronaći na zvaničnom sajtu, putem kojeg se i podnose prijave – u formatu koji je prethodno propisan pravilima. Takmičari su u mogućnosti da pošalju koliko god prijava žele, dok će preliminarni žiri odrediti radove koji prolaze dalje (najkasnije do 15. januara).
Finalni glas imaće upravo publika i fanovi Tuborga koji će putem Internet stranice i društvenih mreža izglasati pobedničke radove, a koji će kasnije biti istaknuti na sajtu takmičenja – te krasiti ambalaže Tuborg piva širom Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, ali i Bugarske i Mađarske.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!