Topsmeštaj.com promoviše male iznajmljivače i podržava turizam u Srbiji

Topsmeštaj.com promoviše male iznajmljivače u Srbiji, a prvih 100 dobija besplatne oglase do kraja godine

Kako bi podržali lokalne iznajmljivače, Aleksandar i Marija koji vode stranicu 'Kompas kaže Srbija' došli su na ideju da naprave 'online' mesto u okviru kog će vlasnici privatnih smeštaja u Srbiji turistima moći da predstave svoju ponudu.

Sajt topsmestaj.com, kako objašnjava Aleksandar Dašić, kreiran je sa namerom da pomogne onima koji nude smeštaj širom Srbije, ali i onima koji traže mesto za odmor.

Ipak, kako je aktuelna epidemija u ogromnoj meri uticala na turizam, Aleksandar i njegova supruga odlučili su da iznjamljivačima obezbede posebne pogodnosti: prvih 100 zainteresovanih vlasnika smeštaja koji se prijave na sajt dobijaju besplatno postavljanje smeštaja u okviru platforme do kraja godine.

Procedura je prijavu, dodaje naš sagovornik, prilično je jednostavna: potrebno je samo popuniti formular nakon čega će se administrator javiti i dati dalje instrukcije.

Facebook grupa već broji 3.000 članova

Aleksandrom je za Netokraciju otkrio i kako je nastala inicijalna ideje za pomenutu akciju koja, kako dodaje, ima za cilj da pomogne u promociji domaćeg turizma:

 Od 2017. supruga i ja vodimo sajt i stranicu na instagramu Kompas kaže Srbija i bavimo se promocijom turističkih potencijala naše zemlje.

Tokom ovog perioda bili smo u kontaktu smo i sa vlasnicima smeštaja, pa smo upoznati sa njihovom situacijom uzrokovanom pomenutom krizom. Ovo je naš skromni doprinos da im pomognemo da predstave svoju ponudu. Inače, na platformi radi svega nas nekoliko i svi smo iz kruga porodice.

Prema Aleksandrovim rečima, do sada se u okviru pomenute kampanje prijavilo oko 60 vlasnika različitih smeštaja iz cele Srbije, a naš sagovornik dodaje da su reakcije domaćih ugostitelja veoma pozitivne, kao i da se vlasnici smeštajnih kapaciteta zahvaljuju na mogućnosti da se predstave gostima i svi jedva čekaju da sajt krene sa radom.

Na pitanje Netokracije da li on i njegova supruga Marija sa kojom je zajedno pokrenuo ovaj projekat, možda planiraju da isti razviju u ozbiljniji biznis u vidu booking servisa za određenu ciljnu grupu izdavača, Aleksandar je rekao:

Još uvek smo u fazi da osluškujemo potrebe i vlasnika smeštajanih jedinica, ali i onih koji traže smeštaj. Za početak nam je veoma važno da uspešno uradimo kampanju. Sajt je već sad prilagođen za pretragu i kontaktiranje vlasnika, a užurbano radimo na tome da pre zvaničnog puštanja omugućimo i opcije online rezervacije smeštaja.

Pored sajta, kreirali smo i Facebook-u grupu Smeštaj za odmor u Srbiji, koja već sada ima preko 3.000 članova i gde većinu čine ljudi koji traže smeštaj. Sve ovo su nam ohrabrujući znaci i pokazuju nam da je projekat koji počinjemo na dobrom putu. Nadamo se da će sajt zaživeti i da bi sve ovo moglo prerasti u mali porodični biznis u nekom narednom periodu.

Za sada, kampanja i dalje traje i ovom prilikom Aleksandar poziva ljude da proslede poziv vlasnicima smeštaja da se prijave. „Trenutno smo u kontaktu sa vlasnicima smeštaja koji su već prijavljeni i pomažemo im da se što bolje predstave. Sledeći korak nam je da sve te smeštaje uspešno ubacimo na sajt sa svim potrebnim informacijama. Nakon toga očekujemo da ćemo platformu zvanično pustiti u rad“, zaključio je Aleksandar.

Kako možete da pomognete ovu akciju?

Aleksandar na kraju dodaje i da postoje dve stvari koje možete da uradite kako biste podržali ovu inicijativu:

  • Ukoliko poznajete vlasnike smeštaja, pošaljite im poziv kako bi se priključili akciji;
  • Ukoliko tražite smeštaj posetite sajt i pronađite mesto za odmor (kada bude bio zvanično pušten u rad).

Podaci iz prethodne godine, koja je bila rekordna kada je u pitanju sektor turizma u Srbiji, pokazuju da je skoro izjednačen broj domaćih i stranih gostiju koji su se odmarali u našoj zemlji. Osnivači ove akcije veruju da bi ista mogla da pomogne da se veći broj građana odluči da provede odmor i vikende uživajući baš u Srbiji.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.

Startapi i poslovanje

OTP banka i niški NadjiTuru.rs udruženim snagama digitalizuju transportnu industriju u Srbiji

Šta dobijete kada spojite startap koji značajno pojednostavljuje logistiku transporta i banku koja je jedna od vodećih po pitanju inovacija? Sjajno partnerstvo koje omogućava svim učesnicima ekosistema transportne industrije da unaprede svoje poslovanje, te sarađuju efikasnije i lakše.