Topsmeštaj.com promoviše male iznajmljivače i podržava turizam u Srbiji

Topsmeštaj.com promoviše male iznajmljivače u Srbiji, a prvih 100 dobija besplatne oglase do kraja godine

Kako bi podržali lokalne iznajmljivače, Aleksandar i Marija koji vode stranicu 'Kompas kaže Srbija' došli su na ideju da naprave 'online' mesto u okviru kog će vlasnici privatnih smeštaja u Srbiji turistima moći da predstave svoju ponudu.

Sajt topsmestaj.com, kako objašnjava Aleksandar Dašić, kreiran je sa namerom da pomogne onima koji nude smeštaj širom Srbije, ali i onima koji traže mesto za odmor.

Ipak, kako je aktuelna epidemija u ogromnoj meri uticala na turizam, Aleksandar i njegova supruga odlučili su da iznjamljivačima obezbede posebne pogodnosti: prvih 100 zainteresovanih vlasnika smeštaja koji se prijave na sajt dobijaju besplatno postavljanje smeštaja u okviru platforme do kraja godine.

Procedura je prijavu, dodaje naš sagovornik, prilično je jednostavna: potrebno je samo popuniti formular nakon čega će se administrator javiti i dati dalje instrukcije.

Facebook grupa već broji 3.000 članova

Aleksandrom je za Netokraciju otkrio i kako je nastala inicijalna ideje za pomenutu akciju koja, kako dodaje, ima za cilj da pomogne u promociji domaćeg turizma:

 Od 2017. supruga i ja vodimo sajt i stranicu na instagramu Kompas kaže Srbija i bavimo se promocijom turističkih potencijala naše zemlje.

Tokom ovog perioda bili smo u kontaktu smo i sa vlasnicima smeštaja, pa smo upoznati sa njihovom situacijom uzrokovanom pomenutom krizom. Ovo je naš skromni doprinos da im pomognemo da predstave svoju ponudu. Inače, na platformi radi svega nas nekoliko i svi smo iz kruga porodice.

Prema Aleksandrovim rečima, do sada se u okviru pomenute kampanje prijavilo oko 60 vlasnika različitih smeštaja iz cele Srbije, a naš sagovornik dodaje da su reakcije domaćih ugostitelja veoma pozitivne, kao i da se vlasnici smeštajnih kapaciteta zahvaljuju na mogućnosti da se predstave gostima i svi jedva čekaju da sajt krene sa radom.

Na pitanje Netokracije da li on i njegova supruga Marija sa kojom je zajedno pokrenuo ovaj projekat, možda planiraju da isti razviju u ozbiljniji biznis u vidu booking servisa za određenu ciljnu grupu izdavača, Aleksandar je rekao:

Još uvek smo u fazi da osluškujemo potrebe i vlasnika smeštajanih jedinica, ali i onih koji traže smeštaj. Za početak nam je veoma važno da uspešno uradimo kampanju. Sajt je već sad prilagođen za pretragu i kontaktiranje vlasnika, a užurbano radimo na tome da pre zvaničnog puštanja omugućimo i opcije online rezervacije smeštaja.

Pored sajta, kreirali smo i Facebook-u grupu Smeštaj za odmor u Srbiji, koja već sada ima preko 3.000 članova i gde većinu čine ljudi koji traže smeštaj. Sve ovo su nam ohrabrujući znaci i pokazuju nam da je projekat koji počinjemo na dobrom putu. Nadamo se da će sajt zaživeti i da bi sve ovo moglo prerasti u mali porodični biznis u nekom narednom periodu.

Za sada, kampanja i dalje traje i ovom prilikom Aleksandar poziva ljude da proslede poziv vlasnicima smeštaja da se prijave. „Trenutno smo u kontaktu sa vlasnicima smeštaja koji su već prijavljeni i pomažemo im da se što bolje predstave. Sledeći korak nam je da sve te smeštaje uspešno ubacimo na sajt sa svim potrebnim informacijama. Nakon toga očekujemo da ćemo platformu zvanično pustiti u rad“, zaključio je Aleksandar.

Kako možete da pomognete ovu akciju?

Aleksandar na kraju dodaje i da postoje dve stvari koje možete da uradite kako biste podržali ovu inicijativu:

  • Ukoliko poznajete vlasnike smeštaja, pošaljite im poziv kako bi se priključili akciji;
  • Ukoliko tražite smeštaj posetite sajt i pronađite mesto za odmor (kada bude bio zvanično pušten u rad).

Podaci iz prethodne godine, koja je bila rekordna kada je u pitanju sektor turizma u Srbiji, pokazuju da je skoro izjednačen broj domaćih i stranih gostiju koji su se odmarali u našoj zemlji. Osnivači ove akcije veruju da bi ista mogla da pomogne da se veći broj građana odluči da provede odmor i vikende uživajući baš u Srbiji.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.