Ticketmaster traži srpske developere za Open API hakaton i nagrađuje ih sa €2.000

Krajem novembra, Beograd će biti domaćin 'Open API or Die' hakatona koji se održava u ICT Hub-u, a koji organizuju kompanije Bakson i engleski Ticketmaster. Više o temi samog takmičenja i važnosti otvaranja API-a za dalje inovacije porazgovarali smo sa Karlosom Alvarezom iz odeljenja za tehnološka rešenja Ticketmastera, vodeće globalne platforme za kupovinu karata.

Tema pomenutog takmičenja jeste Open API – koncept koji sve više velikih firmi zastupa tako što drugim kompanijama i pojedincima omogućava jednostavnu integraciju njihovih podataka i infrastrukture. Važnost ovog pristupa se ogleda u naslovu „Open API or die“, a ukupni novčani nagradni fond za tri najbolja softverska rešenja je 2.000 evra. Uz mentorsku podršku vodećih inženjera Ticketmastera iz Londona, potrebno je da odgovore na postavljeni izazov, odnosno da za 24 sata kreiraju najbolje softversko rešenje, koristeći već postojeći Open API, koji Ticketmaster nudi širom sveta.

Na početku samog razgovora Alvarez kaže da je Ticketmaster globalni lider na tržištu kada je reč o oblasti live rezervacije karata za određene događaje putem web sajta. Kako on ocenjuje, misija kompanije jeste da se povežu milioni fanova koji će posetom omiljenih događaja zabeležiti nezaboravne momente u svojim životima:

Naš posao je da budemo u potpunosti sigurni da će svi korisnici imati najbolje moguće iskustvo od momenta kada karte postanu dostupne za kupovinu, pa sve do njihove rezervacije i odlaska na sam događaj. Mi u Ticketmasteru se suočavamo sa velikim promenama saobraćaja svake nedelje, kada je reč o korisnicima i to je za nas veliki izazov.

Kako bi nastavili sa ispunjenjem svojih obećanja, iz Ticketmastera su rešeni da otvore svoj API (Application programming interface) kako bi developeri i drugi inovatori mogli da koriste isti ne bi izgradili proizvode koji bi podigli korisničko iskustvo na jedan sasvim novi nivo. Cilj ovog poteza ogleda se kroz prizmu dodatnog razvoja upečatljive usluge kompanije i korišćenja iste na što jednostavniji mogući način.

Širenje tima u Beogradu

Između ostalog, Karlos kaže da je svima iz Ticketmastera važno da se demokratizuje razvoj upečatljivog i uzbudljivog proizvoda koji pokreće upravo njihov API. „Doseg je veoma važan, a mi želimo da ljudima van poslovanja Ticketmastera omogućimo da koriste našu platformu na što jednostavniji način – što će samo doprineti kreiranju kvalitetnijeg korisničkog iskustva“, dodaje on.

Upravo je Open API koncept tema predstojećeg hakatona, a naš sagovornik između ostalog ističe da se ova takmičenja održavaju na internacionalnom nivou i do sada su opravdali sva očekivanja predstavnika Ticketmastera, te su samo ove godine, takmičenja održana u Dablinu, Berlinu, i Londonu.

Prostorije ICT HUB Playgrounda ugostiće 24. i 25. novembra hakaton u organizaciji kompanije Ticketmaster.

Štaviše, Alvarez otkriva da kompanija ne koristi hakatone samo za inovacije, već za ono mnogo bitnije – prikupljanje feedbacka od strane talentovanih ljudi o tome koliko je zapravo API Ticketmastera kompletan i jednostavan, te na koji način bi vremenom mogao da postane bolji. Međutim, odakle ideja da se jedan Open API hakaton organizuje u Beogradu?

Zaista je lepo videti tokom ovih takmičenja broj talentovanih timova i njihovih ideja. Naime, mi imamo veoma bliske veze za Beogradom gde je inače bazirana jedna od naših tehnoloških outsource kompanija – Bakson. Trenutno smo u procesu širenja tima u Beogradu, a organizovanje sledećeg hakatona je prava prilika za nas da saznamo šta talentovani ljudi u Srbiji mogu da nam ponude, jer smo uvek zainteresovani za potragu ka lokalnim talentima.

Realizacija ideja sa takmičenja

Alvarez kaže da su iz Ticketmastera veoma ponosni i zadovoljni što sarađuju sa Baksonom već dugi niz godina. On smatra da je Srbija jedna od onih zemalja koje predstavljaju skrivene dragulje kada je reč pronalaženju izvanredno talentovanih ljudi.

Upravo ova činjenica se pokazala tačnom tokom saradnje sa pomenutom kompanijom u Srbiji, koja je uvek bila u mogućnosti da sastavi i samim tim obezbedi veoma jak tim talentovanih ljudi koji su u velikoj meri pomogli Ticketmasteru da se ostvare ciljevi, poput  unapređenja tehnoloških rešenja. Osvrnuvši se više ka projektima sa prethodnih hakatona, Karlos kaže:

Mi smo ovde da podržimo dostupnosti Ticketmastera za naše fanove i klijente. Na našem poslednjem hakatonu u Dablinu, pobednička ideja je bila jedna vrsta integracije Ticketmasterovog API-ja sa servisom Airbnb kako bi se obavestili korisnici koji su to događaji dostupni na lokaciji koju su odabrali da rezervišu za putovanje.

Na samom kraju razgovora, Alvarez zaključuje da su svi iz kompanije srećni da podrže ideje poput onih sa prethodnih hakatona, te da su za sada u Ticketmasteru bliže fazi istraživanja potencijala za kreiranje inkubacionog programa – kako bi pomogli izgradnju inovativnih koncepata, koji bi kasnije postali tržišni konkurentni proizvodi.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.