Projekat Tehnopark Srbija 2 u koji ulaže Švajcarska podstiče izvoz IT industrije

Švajcarska sa 3,7 miliona franaka podstiče izvoz IT industrije kroz projekat ‘Tehnopark Srbija 2’

Vlada Švajcarske Konfederacije doniraće u naredne četiri godine 3,75 miliona švajcarskih franaka za podršku daljem razvoju inovacija i širenje mreže naučno-tehnoloških parkova u Srbiji kroz projekat 'Tehnopark Srbija 2 - podsticanje izvoza kroz razvoj tehnoloških parkova'.

Memorandum o razumevanju između Vlade Republike Srbije i Vlade Švajcarske Konfederacije o implementaciji ovog projekta potpisaće u petak 27. decembra ministar prosvete nauke i tehnološkog razvoja Srbije, Mladen Šarčević i Ambasador Švajcarske Konfederacije u Srbiji, njegova ekselencija Filip Gue.

NTP Beograd pomaže razvoj objekata u Nišu i Čačku

Opšti cilj projekta „Tehnopark Srbija 2 – podsticanje izvoza kroz razvoj tehnoloških parkova“ je unapređenje konkurentnosti i povećanje izvoza visokotehnoloških kompanija iz Srbije. Projekat se nadograđuje na prethodni, finansiran takođe od švajcarske vlade, uz čiju podršku je uspostavljen i razvijen prvi funkcionalni objekat ovog tipa u Srbiji, tačnije Naučno-tehnološki park Beograd, u kome se sada razvija više od 70 startap i tehnološko razvojnih kompanija.

Tokom realizacije novog projekta, zahvaljujući postignutim rezultatima, model, znanje i iskustvo NTP Beograd biće preneti u Niš i Čačak kako bi se pomogao razvoj naučno-tehnoloških parkova u ovim gradovima i kako bi se osposobili da podrže razvoj inovacija u svojim regionima. Biće uspostavljena i posebna šema pre-seed finansiranja (obezbeđivanje početnog kapitala) za startap kompanije u najranijoj fazi razvoja.

Više informacija o ulaganju Vlade Švajcarske Konfederacije, možete saznati na zasebnom događaju u NTP Beograd koji je zakazan za 27. decembar od 10:30 časova.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.