Tamara Prodanović prelazi u kompaniju Syrmia

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Tamara Prodanović postaje specijalista za brendiranje poslodavca u kompaniji Syrmia

Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?

“Gle tog profesionalnog paradoksa – radila sam za grupaciju sajtova za zapošljavanje Poslovi Infostud (sajt HelloWorld), koja ima najveću bazu oglasa za posao u Srbiji i za ovih sedam godina nisam konkurisala ni na jedan“, kroz šalu započinje razgovor Tamara.

“Šalu na stranu, Infostud je veoma zdrava kompanija, koja mi je dala slobodu i prostor za razvoj i usavršavanje u ekipi sjajnih stručnjaka, ali pre svega dobrih ljudi. Ovo iskustvo me je umnogome oblikovalo u profesionalnom smislu, na čemu sam veoma zahvalna”, otkriva ona i dodaje da joj se u kompaniji Syrmia pružila prilika da spoji kreativnost, ljubav prema komunikaciji i dosadašnje iskustvo u IT industriji u svojevrsnu simfoniju zvanu brendiranje poslodavca:

Ovo za mene podrazumeva iskakanje iz menadžerskih cipela i ulaženje u dubinu celokupnog sistema, kulture i kolektiva.

Prvi zadatak za Tamaru biće upoznavanje sa timom i postavljanje strategije

Naša sagovornica će u kompaniji Syrmia raditi na poziciji specijaliste za brendiranje poslodavca i, kako ističe, radiće ono što najviše voli – komuniciraće sa programerima unutar kompanije, osluškivati njihove potrebe i osmišljavati načine kako da se kao poslodavac dopadnu i budućim kolegama:

Syrmia je veliki sistem sažet od iskusnih inženjera, kompleksnih softverskih rešenja i bogatog projektnog portfolija. Ovi IT virtuozi će pričati priču o Sirmijinom brendu, ja sam tu da ih čujem, budem dozirano naporna i beskrajno radoznala.

Cilj mi je da budućim kolegama Syrmia bude na umu i pre nego što vide oglas za posao – tada ću se uveriti da employer branding nije atraktivna floskula kojom se dobacujemo u nemilosrdnoj tržišnoj utakmici, već strateški orijentisana aktivnost koja daje dugoročne rezultate i kratkoročne stresove (smeškam se unapred).

U narednom periodu Tamaru očekuje upoznavanje sa sistemom i kompanijskom kulturom, sprovođenje interne analize i osmišljavanje strategije brenda i, kako kaže, izazovno je to što ima priliku da to radi maltene od nule i što ima slobodu, ali i punu podršku HR-a i top menadžmenta. A što se tiče proširenja tima, Tamara za sam kraj razgovora ističe sledeće:

Za početak ću sama raditi na ovome, uz podršku HR-a i top menadžmenta, ali će sve većim obimom aktivnosti i beskrajno dugim spiskom ideja ovaj one man show zasigurno izrasti u tim.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Web 3.0

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.