Odakle je potekla odluka da se Tamara nakon sedam godina provedenih u HelloWorld-u priključi 'kompanijskoj strani priče' i pređe u kompaniju Syrmia?
“Gle tog profesionalnog paradoksa – radila sam za grupaciju sajtova za zapošljavanje Poslovi Infostud (sajt HelloWorld), koja ima najveću bazu oglasa za posao u Srbiji i za ovih sedam godina nisam konkurisala ni na jedan“, kroz šalu započinje razgovor Tamara.
“Šalu na stranu, Infostud je veoma zdrava kompanija, koja mi je dala slobodu i prostor za razvoj i usavršavanje u ekipi sjajnih stručnjaka, ali pre svega dobrih ljudi. Ovo iskustvo me je umnogome oblikovalo u profesionalnom smislu, na čemu sam veoma zahvalna”, otkriva ona i dodaje da joj se u kompaniji Syrmia pružila prilika da spoji kreativnost, ljubav prema komunikaciji i dosadašnje iskustvo u IT industriji u svojevrsnu simfoniju zvanu brendiranje poslodavca:
Ovo za mene podrazumeva iskakanje iz menadžerskih cipela i ulaženje u dubinu celokupnog sistema, kulture i kolektiva.
Prvi zadatak za Tamaru biće upoznavanje sa timom i postavljanje strategije
Naša sagovornica će u kompaniji Syrmia raditi na poziciji specijaliste za brendiranje poslodavca i, kako ističe, radiće ono što najviše voli – komuniciraće sa programerima unutar kompanije, osluškivati njihove potrebe i osmišljavati načine kako da se kao poslodavac dopadnu i budućim kolegama:
Syrmia je veliki sistem sažet od iskusnih inženjera, kompleksnih softverskih rešenja i bogatog projektnog portfolija. Ovi IT virtuozi će pričati priču o Sirmijinom brendu, ja sam tu da ih čujem, budem dozirano naporna i beskrajno radoznala.
Cilj mi je da budućim kolegama Syrmia bude na umu i pre nego što vide oglas za posao – tada ću se uveriti da employer branding nije atraktivna floskula kojom se dobacujemo u nemilosrdnoj tržišnoj utakmici, već strateški orijentisana aktivnost koja daje dugoročne rezultate i kratkoročne stresove (smeškam se unapred).
U narednom periodu Tamaru očekuje upoznavanje sa sistemom i kompanijskom kulturom, sprovođenje interne analize i osmišljavanje strategije brenda i, kako kaže, izazovno je to što ima priliku da to radi maltene od nule i što ima slobodu, ali i punu podršku HR-a i top menadžmenta. A što se tiče proširenja tima, Tamara za sam kraj razgovora ističe sledeće:
Za početak ću sama raditi na ovome, uz podršku HR-a i top menadžmenta, ali će sve većim obimom aktivnosti i beskrajno dugim spiskom ideja ovaj one man show zasigurno izrasti u tim.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!