'Super Srbija' novi je projekat o razvojnom putu domaćih preduzetnika koji stiže na TV Prva

‘Super Srbija’ novi je projekat o razvojnom putu domaćih preduzetnika koji stiže na TV Prva

21. oktobra na TV Prva startuje nova emisija koja u prvi plan stavlja srpske preduzetnike, njihove inovativne ideje i proizvode.

Pod motom „od ideje do police“, danas zvanično startuje novi projekat po imenu Super Srbija. Projekat prati istoimena emisija koja počinje sa emitovanjem 21. oktobra na TV Prva i koja dokumentuje razvojni put osam malih preduzetnika sa ciljem da se njihovi proizvodi nađu na policama velikih megamarketa.

Super Srbija stiže na male ekrane kao uspešan koncept koji je već potvrđen u Sloveniji u okviru projekta Štartaj Slovenija koji je realizovala kancelarija Direct Medie u Ljubljani. Sam projekat višestruko je nagrađivan, te je ocenjen kao jedna od najboljih (mainstream) inicijativa za podršku preduzetnicima – pruživši takmičarima značajnu promociju i znanje tokom serijala.

Isprobajte proizvode, a nedeljom od 18:45h upoznajte se sa pričama njihovih tvoraca

Kako Netokracija ekskuzivno saznaje, u fokusu novog formata nalaze se upravo preduzetnici i njihovi proizvodi. Samom snimanju prethodile su višemesečne pripreme i mentorski rad kako bi se proizvodi adekvatno pripremili za police, ali i za marketinšku kampanju koja sledi. Proizvodima koji budu osvojili srca potrošača i gledalaca tokom tri meseca trajanja Super Srbije, biće obezbeđeno mesto na polici i nakon završetka projekta.

Marija Kilibarda vodiće preduzetnike na putu ka usavršavanju proizvoda.

U obraćanju medijima, direktor područja marketinga u Mercatoru, Matija Protić, izjavio je da su svi proizvodi koji su od dansa izloženi na policama Roda marketa „plod kreativnosti i velike posvećenosti srpskih preduzetnika“:

O njihovoj posvećenosti najbolje govori vreme i trud koji su uložili zajedno sa našim stručnjacima, da bi njihovi proizvodni pogoni i sami proizvodi ispunili sve standarde i na kraju se našli na našim policama. Veoma nam je drago što smo danas u prilici da našim kupcima ponudimo ove jedinstvene i veoma kvalitetne proizvode. Upravo će naši kupci imati poslednju reč, jer će kupovinom proizvoda podržati srpske preduzetnike koje su kroz Super Srbiju dobili svoju veliku šansu.

Proizvodi koji će učestvovati u prvoj sezoni Super Srbija su:

Prethodeći emitovanju emisije koju će gledaoci moći da prate od 21. oktobra na TV prva svake nedelje od 18:45 časova, sleduje nam specijalni promotivni period koji startuje danas, a u okviru kojeg će svih osam proizvoda biti izloženo i dostupno za kupovinu u Roda megamarketima.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.