'Super Srbija' novi je projekat o razvojnom putu domaćih preduzetnika koji stiže na TV Prva

‘Super Srbija’ novi je projekat o razvojnom putu domaćih preduzetnika koji stiže na TV Prva

21. oktobra na TV Prva startuje nova emisija koja u prvi plan stavlja srpske preduzetnike, njihove inovativne ideje i proizvode.

Pod motom „od ideje do police“, danas zvanično startuje novi projekat po imenu Super Srbija. Projekat prati istoimena emisija koja počinje sa emitovanjem 21. oktobra na TV Prva i koja dokumentuje razvojni put osam malih preduzetnika sa ciljem da se njihovi proizvodi nađu na policama velikih megamarketa.

Super Srbija stiže na male ekrane kao uspešan koncept koji je već potvrđen u Sloveniji u okviru projekta Štartaj Slovenija koji je realizovala kancelarija Direct Medie u Ljubljani. Sam projekat višestruko je nagrađivan, te je ocenjen kao jedna od najboljih (mainstream) inicijativa za podršku preduzetnicima – pruživši takmičarima značajnu promociju i znanje tokom serijala.

Isprobajte proizvode, a nedeljom od 18:45h upoznajte se sa pričama njihovih tvoraca

Kako Netokracija ekskuzivno saznaje, u fokusu novog formata nalaze se upravo preduzetnici i njihovi proizvodi. Samom snimanju prethodile su višemesečne pripreme i mentorski rad kako bi se proizvodi adekvatno pripremili za police, ali i za marketinšku kampanju koja sledi. Proizvodima koji budu osvojili srca potrošača i gledalaca tokom tri meseca trajanja Super Srbije, biće obezbeđeno mesto na polici i nakon završetka projekta.

Marija Kilibarda vodiće preduzetnike na putu ka usavršavanju proizvoda.

U obraćanju medijima, direktor područja marketinga u Mercatoru, Matija Protić, izjavio je da su svi proizvodi koji su od dansa izloženi na policama Roda marketa „plod kreativnosti i velike posvećenosti srpskih preduzetnika“:

O njihovoj posvećenosti najbolje govori vreme i trud koji su uložili zajedno sa našim stručnjacima, da bi njihovi proizvodni pogoni i sami proizvodi ispunili sve standarde i na kraju se našli na našim policama. Veoma nam je drago što smo danas u prilici da našim kupcima ponudimo ove jedinstvene i veoma kvalitetne proizvode. Upravo će naši kupci imati poslednju reč, jer će kupovinom proizvoda podržati srpske preduzetnike koje su kroz Super Srbiju dobili svoju veliku šansu.

Proizvodi koji će učestvovati u prvoj sezoni Super Srbija su:

Prethodeći emitovanju emisije koju će gledaoci moći da prate od 21. oktobra na TV prva svake nedelje od 18:45 časova, sleduje nam specijalni promotivni period koji startuje danas, a u okviru kojeg će svih osam proizvoda biti izloženo i dostupno za kupovinu u Roda megamarketima.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.