SC Ventures i StartLabs investirali u beogradski WorkPuls

South Central Ventures ko-investirao sa StartLabsom u beogradski WorkPuls

South Central Ventures fond investirao je u beogradski startap WorkPuls koji se bavi razvojem softvera za povećanje produktivnosti i bolje upravljanje satnicom zaposlenih, kao i njihovim zadacima. 'Seed' investicija rezultat je saradnje sa fondom StartLabs Ventures koji je već prethodno investirao u WorkPuls, dok se SC Ventures priključio dogovoru u ulozi ko-investitora.

workplus_1naslovna

U saopštenju za javnost navodi se da WorkPuls nastoji da prevaziđe neke od mnogobrojnih problema sa kojima se vlasnici malih biznisa susreću – upravljanje njihovim zaposlenima. Rešenje ovog beogradskog tima omogućava menadžerima da imaju detaljan uvid u satnicu svakog od zaposlenih, ali i da im lakše određuju zadatke koji trebaju biti ispunjeni, što je posebno bitno u kompanijama koje posluju na daljinu, rade u različitim vremenskim zonama ili imaju fleksibilno radno vreme.

Iako se u saopštenju ne navodi visina same ko-investicije, iz SC Ventures fonda ističu da su uzbuđeni zbog prilike da rade sa ovim mladim beogradskim timom, posebno naglašavajući dugogodišnje iskustvo osnivača i CEO-a, Ivana Petrovića, koji na softverskim projektima radi od 2008. godine. Investicija u saradnji sa StartLabs Ventures fondom omogućiti WorkPuls timu podršku neophodnu za dalje skaliranje proizvoda i njegovo lansiranje na globalnom tržištu, navode iz ovog fonda.

Ostavi komentar

    • Marko Mudrinić

      Marko Mudrinić

      18. 8. 2016. u 19:36 Odgovori

      Zdravo Josipe,

      Tačan iznos investicije nije objavljen javnosti. StartLabs Ventures po defaultu investira $50.000 u zamenu za 10 – 15% vlasničkog udela, dok se SC Ventures izjašnjava kao fond za veće ‘seed’ investicije – primera radi do sada su investirali po 300k i 700k u dva srpska startapa.

      Pozdrav,

  1. Milan

    Milan

    24. 8. 2016. u 23:09 Odgovori

    Kako sad mladi tim i dugogodišnje iskustvo osnivača. Ili jedno ili drugo. To je kao kada traže ‘mladi i iskusan tim’, kada ne znaju kako i šta trebaju pa ajde da budu u trendu.

    Inače SC Venture ulaže upravo protivno svetskim trendovima. Ko zna koji su njihovi ciljevi.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.