Sony lansirao ‘crowdfunding’ platformu za sopstvene proizvode

Sony lansirao ‘crowdfunding’ platformu za sopstvene proizvode

Japanska kompanija predstavila je prvu ‘in-house’ platformu za finansiranje projekata koju su razvijeni od strane njihovih zaposlenih. Popularni model očigledno više nije samo stvar kojoj se nezavisne stranke okreću.

Sony-First-Flight

Crowdfunding platforma nosi naziv „First Flight“, a razvijena je sa ciljem da se promovišu nove poslovne ideje i projekti u pomenutoj kompaniji, kako bi se na kraju prodajom istih povećala sama profitabilnost ovog giganta. Sa druge strane, backerima će, pored toga što mogu uložiti u određeni projekat, biti omogućeno da među prvima kupe i naruče krajnji proizvod razvijen od strane zaposlenih u japanskoj kompaniji.

Trenutno se na First Flight-u već nalaze određeni proizvodi, a najzanimljiviji su FES e-ink sat i HUIS multifunkcionalni daljinski upravljač koga deli još samo 20% do tražene sume od 5 miliona jena, odnosno nešto više od 40.000 dolara. Pomenuta platforma podseća na poznati Kickstarter, tako da svaki projekat na svojoj stranici ima video, fotografije i tekst koji ga bliže opisuju.

Kreativnost kao odskočna daska ka uspehu

Za sada, First Flight je dostupan samo za japanske kupce, tako da će korisnici širom sveta morati da sačekaju još neko vreme kako bi nosili kreativni FES sat ili koristili neki drugi proizvod u svom domu. Od kako je gigant pod vođstvom generalnog direktora Kaza Hiraija, zaposleni u Sony-ju imaju više slobode za inovacije i kreativnost, što se u budućnosti može višestruko isplatiti ovoj kompaniji sa dalekog Istoka.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?