Sony lansirao ‘crowdfunding’ platformu za sopstvene proizvode

Sony lansirao ‘crowdfunding’ platformu za sopstvene proizvode

Japanska kompanija predstavila je prvu ‘in-house’ platformu za finansiranje projekata koju su razvijeni od strane njihovih zaposlenih. Popularni model očigledno više nije samo stvar kojoj se nezavisne stranke okreću.

Sony-First-Flight

Crowdfunding platforma nosi naziv „First Flight“, a razvijena je sa ciljem da se promovišu nove poslovne ideje i projekti u pomenutoj kompaniji, kako bi se na kraju prodajom istih povećala sama profitabilnost ovog giganta. Sa druge strane, backerima će, pored toga što mogu uložiti u određeni projekat, biti omogućeno da među prvima kupe i naruče krajnji proizvod razvijen od strane zaposlenih u japanskoj kompaniji.

Trenutno se na First Flight-u već nalaze određeni proizvodi, a najzanimljiviji su FES e-ink sat i HUIS multifunkcionalni daljinski upravljač koga deli još samo 20% do tražene sume od 5 miliona jena, odnosno nešto više od 40.000 dolara. Pomenuta platforma podseća na poznati Kickstarter, tako da svaki projekat na svojoj stranici ima video, fotografije i tekst koji ga bliže opisuju.

Kreativnost kao odskočna daska ka uspehu

Za sada, First Flight je dostupan samo za japanske kupce, tako da će korisnici širom sveta morati da sačekaju još neko vreme kako bi nosili kreativni FES sat ili koristili neki drugi proizvod u svom domu. Od kako je gigant pod vođstvom generalnog direktora Kaza Hiraija, zaposleni u Sony-ju imaju više slobode za inovacije i kreativnost, što se u budućnosti može višestruko isplatiti ovoj kompaniji sa dalekog Istoka.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.