SoMo Borac 2020: Srpski Fullhouse Oglivy pobednik u SoMo Social, agencije iz Hrvatske najtrofejnije

SoMo Borac 2020: Srpski Fullhouse Ogilvy pobednik u SoMo Social, agencije iz Hrvatske najtrofejnije

Predstavljamo vam dobitnike SoMo Borac nagrada za 2020. godinu. Predstavnici Srbije pobedili su samo u kategoriji SoMo Social, dok su bili u finalu u tri kategorije.

Iako se Weekend Media Festival zbog globalne pandemije nije održao ove godine, tradicionalne SoMo Borac nagrade dodeljene su po osmi put – ovoga puta online.

Kao i uvek, za selekciju finalista i odabir najboljih kampanja bio je zadužen regionalni žiri, a učesnici su se takmičili u devet kategorija: Somo App, Somo Tech, Somo Content, Somo Social, Somoritanac, Digitalni mix, One Hit Wonder, SoMo CM godine i SoMo Web.

Agencije iz Makedonije, Srbije, Hrvatske i Slovenije prijavile su ukupno 92 radova ove godine, a agencije iz Hrvatske su u potpunosti dominirale u ovogodišnjem SoMo borcu. Što se tiče Srbije, domaće agencije su se našle u finalu u tri kategorije (SoMo Content, SoMo Social i Somoritanac), a samo jednu pobedu je odnela agencija Fullhouse Ogilvy sa kampanjom za UPS.

Najviše nagrada za Imago Ogilvy

U ostalim kategorijama, glavne nagrade osvojile su sledeće agencije:

  • SoMo App: Publicis Skopje – The Coca-Cola Company (Severna Makedonija)
  • SoMo Tech: Agencija 404 – Zagrebačka pivovara – Ožujsko pivo (Hrvatska)
  • SoMo Content: Imago Ogilvy Reklamna Agencija – Pipi Beverages (Hrvatska)
  • SoMo Social: Fullhouse Ogilvy – UPS (Srbija)
  • Somoritanac: Studio Sonda / Izone.agency/ Human – HURA (Hrvatska)
  • Digitalni mix: Imago Ogilvy Reklamna Agencija – Pipi Beverages (Hrvatska)
  • One Hit Wonder: Imago Ogilvy Reklamna Agencija – Pipi Beverages (Hrvatska)
  • SoMo CM godine: Antea Franjić, Imago (Hrvatska)
  • SoMo Web: Infinum za Infinum (Hrvatska)

Više o samom takmičenju možete pronaći na zvaničnom sajtu SoMo Borca, gde se nalazi više informacija o kampanjama.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Tehnologija

Ekskluzivno: Posetili smo Državni data centar u Kragujevcu od 14.000m² – jedan od najmodernijih u ovom delu Evrope

Redakcija Netokracije prošle nedelje imala je priliku da prva među medijima u Srbiji poseti nedavno izgrađeni data centar u Kragujevcu. Tom prilikom razgovarali smo i sa Mihailom Jovanovićem, direktorom kancelarije za IT i eUpravu, koji nam je otkrio više detalja o ovoj zgradi i njenoj važnosti u procesu digitalizacije države.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Propustili ste

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Principal Software Engineer?

Nikola Puzović, Principal Software Engineer u kompaniji LearnUpon, deli svoja razmišljanja o IT industriji u Srbiji.

Karijere

Vuk Stefanović je junior UI inženjer i otkriva nam kako iz njegovog ugla izgleda srpski IT

Predstavljamo vam 'Razgovore sa juniorima' - specijal u kome nam inženjeri koji ulaze u IT otkrivaju kako oni vide ovu industriju.

Office Talks Podcast

Zašto Srbija nema više uspešnih startapa?

10 uspešnih startapa su slučajnost - 100 su proizvod sistemskog rada.

Kultura 2.0

Data Science može se primeniti i u medijskom poslu – a takvo novinarstvo polako se razvija i u Srbiji

Tatjana Kecojević i Tijana Blagojev, Data naučnice, otkrivaju nam šta je to 'Data Journalism'.

Startapi i poslovanje

Telekom Srbija pokreće VC fond – 25 miliona evra za ‘early stage’ startape u narednih 5 godina

Telekom Srbija osnovala je VC fond koji će godišnje ulagati do 5 miliona evra u domaće startape. Početne ideje finansiraće se iznosima od 50.000 do 100.000 evra.

Intervju

Stefan Spalević studentima ETF-a i Matematičkog fakulteta drži časove matematike na svom YouTube kanalu

YouTube može biti moćno oruđe u procesu edukacije, a to nam je pokazao i Stefan Spalević koji upravo putem ovog servisa predaje matematiku za studente širom Srbije.