Zašto Societe Generale banka želi da vam pokloni 1.000.000 dinara? - Netokracija.rs

Zašto Societe Generale banka želi da vam pokloni 1.000.000 dinara?

U cilju obeležavanja 40 godina rada u Srbiji, Societe Generale banka pokrenula je veliki konkurs po imenu Generator koji je namenjen inovativnim idejama pojedinaca, timova, preduzetnika ili pravnih lica koji žele da pokrenu novi ili razviju postojeći biznis.

Ukoliko i ti želiš da zaplivaš u preduzetničke vode, a potreban ti je kapital kako bi tvoja ideja ugledala svetlost dana – Societe Generale banka predstavila je konkurs/platformu po imenu Generator kojim u sklopu 40 godina poslovanja u Srbiji nagrađuje 40 inovativnih, izvodljivih i održivih preduzetničkih ideja bez obzira na delatnost.

Glavna novčana nagrada Generatora iznosi čak milion dinara (milion, sa šest nula 🙀) – a tu su i druge vredne nagrade: nagrada publike od 500.000 dinara, kao i nagrade partnerskih kompanija i organizacija Vip mobile, KupujemProdajem, Maxi prehrambeni lanac i Centar za tehnološko preduzetništvo ICT Hub.

Generator je prilika da učesnici prijave projekte koji su prvenstveno inovativni, autentični i originalni, predstavljaju nov način poslovanja, novi proizvod ili uslugu, odnosno donose vrednost krajnjim korisnicima. Projekat, koji će ocenjivati stručni žiri, trebalo bi da bude izvodljiv, sa planom potrebnih resursa i sredstava ali i održiv – sa potencijalom da bude profitabilan i da postoji plan njegovog daljeg razvoja.

Iz Societe Generale banke ističu da pravo učešća na konkursu Generator, koji će biti otvoren za prijave do 10. oktobra, imaju svi zainteresovani pojedinci, timovi, preduzetnici ili pravna lica koji žele da pokrenu novi ili razviju postojeći biznis.

40 najboljih ideja – prilika da se uključi i publika

Sam program zamišljen je tako da će nakon isteka roka za prijavu biti izabrano 40 najboljih inovacija koje će biti predstavljene na sajtu generator.rs i promovisane digitalnim putem. Svoj doprinos konkursu moći će da pruži i publika koja će biti u prilici da glasa za najbolji projekat koji će tako osvojiti nagradu publike.

Na pitanje Netokracije zašto se Societe Generale banka okrenula ka podršci preduzetništvu i inovacijama, Vuk Kosovac, izvršni direktor marketinga, kaže da je to jedan konkretan način kako ova kompanija može doprineti razvoju održive ekonomije:

U godini kada slavimo značajan jubilej, 40 godina poslovanja u Srbiji, želimo da gledamo u budućnost i damo podršku inovacijama koje imaju potencijal da u naredne četiri decenije naprave razliku na tržištu. Zato smo odlučili da pokrenemo Generator – skup svih naših inicijativa i aktivnosti kojim zajedno sa našim partnerima podstičemo inovativne preduzetničke poduhvate.

Prvi od velikih projekata Generatora jeste ovaj konkurs kojim želimo da izaberemo 40 najboljih preduzetničkih inovacija. Iskreno verujemo da će Generator i u godinama pred nama generisati značajan broj inovacija i sigurno je da ćemo kroz različite projekte podržavati i nadalje dobre ideje.

Prijave otvorene do 10. oktobra!

U finalni izbor ućiće 10 projekata koji će svoje ideje prezentovati pred stručnim žirijem i tako učestvovati u trci za glavnu nagradu koja iznosi 1.000.000 dinara (vidite, čak šest nula!). Glavnu nagradu obezbeđuje Societe Generale banka (danas OTP banka Srbija), a nagrade će obezbediti i partnerske kompanije koje su se uključile u Generator, a koje će timovima pružiti dodatno vrednost za dalji razvoj svojih ideja. Kako kažu iz Societe Generale banke, ideje ostaju u 100% vlasništvu idejnih tvoraca.

Ukoliko imaš ideju o kojoj ne možeš da prestaneš da razmišljaš, prijavi se na Generator do 10. oktobra i budi među preduzetnicima koji su realizovali svoj poslovni san. Srećno! 

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.