Tim ‘Digital G’ osvojio 25.000 dolara kao pobednik Smart City Challenge takmičenja

U okviru takmičenja za urbane inovacije pod nazivom Smart City Challenge koje se održavalo prethodna tri meseca u centru za tehnološko preduzetništvo ICT Hub, dodeljene su vredne nagrade za najbolji projekat. Pored nagrade od 25.000 dolara u kriptovaluti Dash, pobednički tim 'Digital G' iz Beograda osvojio je i putovanje u Tel Aviv kako bi prezentovao svoju ideju pred potencijalnim investitorima.

Podsećanja radi, pomenuto takmičenje održava se već drugu godinu u organizaciji Udruženja BEUM i ICT Hub-a, a uz podršku fondacije Fridrih Nauman, Ambasade Izraela u Srbiji, softverske kompanije 30Hills, kao i organizacije Dash Srbija. Deset startap timova bilo je odabrano da pohađa intenzivan program obuka koji je trajao tri meseca, tokom kojeg su imali priliku da nauče kako da definišu svoju ideju, prilagode je tržištu, kako da komuniciraju sa potencijalnim klijentima i mušterijama, te kako da razviju svoj poslovni model.

Sa druge strane, organizatori dodaju da je jedan od ciljeva ovog takmičenja bilo podizanje svesti o važnosti implementacije novih tehnologija u razvoj urbanih sredina, te da je današnje planiranje daljeg razvoja gradova prosto nezamislivo bez primene najnovije tehnologije.

„Rešenja poput ovog koje je pobedilo na našem takmičenju doprinose održivim urbanim zajednicama koje manje zagađuju, optimizuju svoje resurse i daju svojim građanima više kvalitetnog sadržaja, istovremeno podstičući lokalne inovacije koje dolaze od veoma talentovanih mladih ljudi“, istakao je za medije Đorđe Đorđević jedan od organizatora ovog događaja.

Cilj je pomoći timovima da svoje projekte razvijaju u Srbiji

Iako veoma mladi, pobednici takmičenja već jasno znaju kako da pametno investiraju nagradu koju su dobili, a kako kaže Nikola Opačić, član pobedničkog tima Digital G koji je razvio projekat pametnih stepenica koje generišu struju, novčana nagrada biće iskorišćena za dalje usavršavanje proizvoda, ali i za širenje samog tima u predstojećem periodu.

Sa druge strane, Đorđević dodaje da je drugi važni stub ovog projekta upravo osnaživanje mladih inovatora koji žele da promene svoje okruženje. „Mi želimo da kroz pružanje finansijske pomoći, kvalitetne obuke i kontakata pomognemo odličnim timovima sa sjajnim idejama da svoje projekte implementiraju baš ovde u Srbiji, kako bismo za dalji urbani razvoj gradova koristili upravo lokalne inovacije“, zaključio je on na kraju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.