Tim 'Digital G' pobednik Smart City Challenge takmičenja

Tim ‘Digital G’ osvojio 25.000 dolara kao pobednik Smart City Challenge takmičenja

U okviru takmičenja za urbane inovacije pod nazivom Smart City Challenge koje se održavalo prethodna tri meseca u centru za tehnološko preduzetništvo ICT Hub, dodeljene su vredne nagrade za najbolji projekat. Pored nagrade od 25.000 dolara u kriptovaluti Dash, pobednički tim 'Digital G' iz Beograda osvojio je i putovanje u Tel Aviv kako bi prezentovao svoju ideju pred potencijalnim investitorima.

Podsećanja radi, pomenuto takmičenje održava se već drugu godinu u organizaciji Udruženja BEUM i ICT Hub-a, a uz podršku fondacije Fridrih Nauman, Ambasade Izraela u Srbiji, softverske kompanije 30Hills, kao i organizacije Dash Srbija. Deset startap timova bilo je odabrano da pohađa intenzivan program obuka koji je trajao tri meseca, tokom kojeg su imali priliku da nauče kako da definišu svoju ideju, prilagode je tržištu, kako da komuniciraju sa potencijalnim klijentima i mušterijama, te kako da razviju svoj poslovni model.

Sa druge strane, organizatori dodaju da je jedan od ciljeva ovog takmičenja bilo podizanje svesti o važnosti implementacije novih tehnologija u razvoj urbanih sredina, te da je današnje planiranje daljeg razvoja gradova prosto nezamislivo bez primene najnovije tehnologije.

“Rešenja poput ovog koje je pobedilo na našem takmičenju doprinose održivim urbanim zajednicama koje manje zagađuju, optimizuju svoje resurse i daju svojim građanima više kvalitetnog sadržaja, istovremeno podstičući lokalne inovacije koje dolaze od veoma talentovanih mladih ljudi“, istakao je za medije Đorđe Đorđević jedan od organizatora ovog događaja.

Cilj je pomoći timovima da svoje projekte razvijaju u Srbiji

Iako veoma mladi, pobednici takmičenja već jasno znaju kako da pametno investiraju nagradu koju su dobili, a kako kaže Nikola Opačić, član pobedničkog tima Digital G koji je razvio projekat pametnih stepenica koje generišu struju, novčana nagrada biće iskorišćena za dalje usavršavanje proizvoda, ali i za širenje samog tima u predstojećem periodu.

Sa druge strane, Đorđević dodaje da je drugi važni stub ovog projekta upravo osnaživanje mladih inovatora koji žele da promene svoje okruženje. „Mi želimo da kroz pružanje finansijske pomoći, kvalitetne obuke i kontakata pomognemo odličnim timovima sa sjajnim idejama da svoje projekte implementiraju baš ovde u Srbiji, kako bismo za dalji urbani razvoj gradova koristili upravo lokalne inovacije“, zaključio je on na kraju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.