Tim 'Digital G' pobednik Smart City Challenge takmičenja

Tim ‘Digital G’ osvojio 25.000 dolara kao pobednik Smart City Challenge takmičenja

U okviru takmičenja za urbane inovacije pod nazivom Smart City Challenge koje se održavalo prethodna tri meseca u centru za tehnološko preduzetništvo ICT Hub, dodeljene su vredne nagrade za najbolji projekat. Pored nagrade od 25.000 dolara u kriptovaluti Dash, pobednički tim 'Digital G' iz Beograda osvojio je i putovanje u Tel Aviv kako bi prezentovao svoju ideju pred potencijalnim investitorima.

Podsećanja radi, pomenuto takmičenje održava se već drugu godinu u organizaciji Udruženja BEUM i ICT Hub-a, a uz podršku fondacije Fridrih Nauman, Ambasade Izraela u Srbiji, softverske kompanije 30Hills, kao i organizacije Dash Srbija. Deset startap timova bilo je odabrano da pohađa intenzivan program obuka koji je trajao tri meseca, tokom kojeg su imali priliku da nauče kako da definišu svoju ideju, prilagode je tržištu, kako da komuniciraju sa potencijalnim klijentima i mušterijama, te kako da razviju svoj poslovni model.

Sa druge strane, organizatori dodaju da je jedan od ciljeva ovog takmičenja bilo podizanje svesti o važnosti implementacije novih tehnologija u razvoj urbanih sredina, te da je današnje planiranje daljeg razvoja gradova prosto nezamislivo bez primene najnovije tehnologije.

„Rešenja poput ovog koje je pobedilo na našem takmičenju doprinose održivim urbanim zajednicama koje manje zagađuju, optimizuju svoje resurse i daju svojim građanima više kvalitetnog sadržaja, istovremeno podstičući lokalne inovacije koje dolaze od veoma talentovanih mladih ljudi“, istakao je za medije Đorđe Đorđević jedan od organizatora ovog događaja.

Cilj je pomoći timovima da svoje projekte razvijaju u Srbiji

Iako veoma mladi, pobednici takmičenja već jasno znaju kako da pametno investiraju nagradu koju su dobili, a kako kaže Nikola Opačić, član pobedničkog tima Digital G koji je razvio projekat pametnih stepenica koje generišu struju, novčana nagrada biće iskorišćena za dalje usavršavanje proizvoda, ali i za širenje samog tima u predstojećem periodu.

Sa druge strane, Đorđević dodaje da je drugi važni stub ovog projekta upravo osnaživanje mladih inovatora koji žele da promene svoje okruženje. „Mi želimo da kroz pružanje finansijske pomoći, kvalitetne obuke i kontakata pomognemo odličnim timovima sa sjajnim idejama da svoje projekte implementiraju baš ovde u Srbiji, kako bismo za dalji urbani razvoj gradova koristili upravo lokalne inovacije“, zaključio je on na kraju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.