Tim 'Digital G' pobednik Smart City Challenge takmičenja

Tim ‘Digital G’ osvojio 25.000 dolara kao pobednik Smart City Challenge takmičenja

U okviru takmičenja za urbane inovacije pod nazivom Smart City Challenge koje se održavalo prethodna tri meseca u centru za tehnološko preduzetništvo ICT Hub, dodeljene su vredne nagrade za najbolji projekat. Pored nagrade od 25.000 dolara u kriptovaluti Dash, pobednički tim 'Digital G' iz Beograda osvojio je i putovanje u Tel Aviv kako bi prezentovao svoju ideju pred potencijalnim investitorima.

Podsećanja radi, pomenuto takmičenje održava se već drugu godinu u organizaciji Udruženja BEUM i ICT Hub-a, a uz podršku fondacije Fridrih Nauman, Ambasade Izraela u Srbiji, softverske kompanije 30Hills, kao i organizacije Dash Srbija. Deset startap timova bilo je odabrano da pohađa intenzivan program obuka koji je trajao tri meseca, tokom kojeg su imali priliku da nauče kako da definišu svoju ideju, prilagode je tržištu, kako da komuniciraju sa potencijalnim klijentima i mušterijama, te kako da razviju svoj poslovni model.

Sa druge strane, organizatori dodaju da je jedan od ciljeva ovog takmičenja bilo podizanje svesti o važnosti implementacije novih tehnologija u razvoj urbanih sredina, te da je današnje planiranje daljeg razvoja gradova prosto nezamislivo bez primene najnovije tehnologije.

“Rešenja poput ovog koje je pobedilo na našem takmičenju doprinose održivim urbanim zajednicama koje manje zagađuju, optimizuju svoje resurse i daju svojim građanima više kvalitetnog sadržaja, istovremeno podstičući lokalne inovacije koje dolaze od veoma talentovanih mladih ljudi“, istakao je za medije Đorđe Đorđević jedan od organizatora ovog događaja.

Cilj je pomoći timovima da svoje projekte razvijaju u Srbiji

Iako veoma mladi, pobednici takmičenja već jasno znaju kako da pametno investiraju nagradu koju su dobili, a kako kaže Nikola Opačić, član pobedničkog tima Digital G koji je razvio projekat pametnih stepenica koje generišu struju, novčana nagrada biće iskorišćena za dalje usavršavanje proizvoda, ali i za širenje samog tima u predstojećem periodu.

Sa druge strane, Đorđević dodaje da je drugi važni stub ovog projekta upravo osnaživanje mladih inovatora koji žele da promene svoje okruženje. „Mi želimo da kroz pružanje finansijske pomoći, kvalitetne obuke i kontakata pomognemo odličnim timovima sa sjajnim idejama da svoje projekte implementiraju baš ovde u Srbiji, kako bismo za dalji urbani razvoj gradova koristili upravo lokalne inovacije“, zaključio je on na kraju.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.