SC Ventures investirao u srpski Hunch – ‘ad-tech’ SaaS za automatizaciju oglašavanja

Fond South Central Ventures investirao je u Hunch - servis za automatizaciju oglašavanja na Facebooku, Instagramu, Twitteru, AdWordsu i LinkedInu, koja kompanijama pruža mogućnost oglašavanja prema korisnicima uz dostavljanje optimizovanih i personalizovanih oglasa. Investicija će omogućiti dalji razvoj ovog alata i proširenje samog tima.

Kako se na globalnom nivou sve više ulaže u digitalno oglašavanje, a konkurencija biva sve jača, privlačenje pažnje potencijalnih kupaca više nije posao za tim, već ga (makar delimično), moraju preuzeti mašine. Ove godine očekuje se da će po prvi put u istoriji globalna potrošnja na online oglase prestići one na televiziji, te je jasno da su ulozi kompanija znatno veći i to ne samo na finansijskom nivou.

Tu na scenu stupa Hunch – AI startap sa sedištem u Beogradu koji nastoji da automatizuje postavljanje oglasa, uštedi marketarima dragoceno vreme i omogući im da se posvete strategiji i kreativi. Uz to, on povezuje podatke sa više oglasnih naloga čineći njihovu analizu bržom i efikasnijom.

Konstantan rad na unapređenju proizvoda

Povezivanjem sa Slack-om ovaj alat postaje vaš lični data analyst – omogućava vam da bez poznavanja Google Analytics-a pratite šta se dešava u toku dana i upozorava vas na šta bi trebalo da obratite pažnju – na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou. Pored toga, na svakom Slack kanalu očekivaće vas planirano izveštavanje za određeni segment, što olakšava preglednost.

Zahvaljujući tome, marketing timovi mogu skalirati svoj kreativni proces, drastično poboljšati CPA i najbolje iskoristiti budžet za reklamiranje.

Ovaj startap, čiji su osnivači Aleksandar Đenić, Dane Rukavina, Igor Simović, Nikola Milenković, Aleksandar Maletić i Siniša Raković, je šesti tim u Srbiji u koji je investirao fond SC Ventures – iako visina investicije nije javno poznata. Dobijenu investiciju, kako članovi Hunch tima ističu, iskoristiće za dalji razvoj i unapređenje platforme. „U ovoj fazi radimo rame uz rame sa klijentima i njihove povratne informacije odmah ugrađujemo u proizvod“, ističe Siniša Raković, izvršni direktor Hunch-a.

Automatizacijom do prednosti nad konkurencijom

Rast same platforme prati i porast broja klijenata kojih sada ima preko 200, a među kojima su i  Weebly, Greenpeace i Dice.FM. Oni, prema rečima Jana Koblera, partnera u fondu SC Ventures, imaju stvarnu i merljivu vrednost potrošnje digitalnog oglašavanja. Kobler ističe:

Osnivači Hunch-a donose neprocenjivu kombinaciju poslovnog iskustva, znanja o domenima i tehnologiji, a mi smo oduševljeni što podupiremo njihov poslovni put.

Sa tom konstatacijom slaže se i Nebojša Radović, direktor performance marketinga u N3TWORK i savetnik ovog startapa. „Ovi momci omogućavaju kompanijama konkurentsku prednost, a ujedno i rešavaju problem manjka stručne radne snage, jer ne postoji dovoljno iskusnih stručnjaka za online oglase koji bi pratili rast industrije“, kaže on. Stoga, sve više oglašivača koristi usluge automatizovanog oglašavanja i time u startu dobijaju prednost u odnosu na one koji to ne čine, zaključuje Radović.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.