SC Ventures investirao u srpski Hunch - 'ad-tech' SaaS za automatizaciju oglašavanja

SC Ventures investirao u srpski Hunch – ‘ad-tech’ SaaS za automatizaciju oglašavanja

Fond South Central Ventures investirao je u Hunch - servis za automatizaciju oglašavanja na Facebooku, Instagramu, Twitteru, AdWordsu i LinkedInu, koja kompanijama pruža mogućnost oglašavanja prema korisnicima uz dostavljanje optimizovanih i personalizovanih oglasa. Investicija će omogućiti dalji razvoj ovog alata i proširenje samog tima.

Kako se na globalnom nivou sve više ulaže u digitalno oglašavanje, a konkurencija biva sve jača, privlačenje pažnje potencijalnih kupaca više nije posao za tim, već ga (makar delimično), moraju preuzeti mašine. Ove godine očekuje se da će po prvi put u istoriji globalna potrošnja na online oglase prestići one na televiziji, te je jasno da su ulozi kompanija znatno veći i to ne samo na finansijskom nivou.

Tu na scenu stupa Hunch – AI startap sa sedištem u Beogradu koji nastoji da automatizuje postavljanje oglasa, uštedi marketarima dragoceno vreme i omogući im da se posvete strategiji i kreativi. Uz to, on povezuje podatke sa više oglasnih naloga čineći njihovu analizu bržom i efikasnijom.

Konstantan rad na unapređenju proizvoda

Povezivanjem sa Slack-om ovaj alat postaje vaš lični data analyst – omogućava vam da bez poznavanja Google Analytics-a pratite šta se dešava u toku dana i upozorava vas na šta bi trebalo da obratite pažnju – na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou. Pored toga, na svakom Slack kanalu očekivaće vas planirano izveštavanje za određeni segment, što olakšava preglednost.

Zahvaljujući tome, marketing timovi mogu skalirati svoj kreativni proces, drastično poboljšati CPA i najbolje iskoristiti budžet za reklamiranje.

Ovaj startap, čiji su osnivači Aleksandar Đenić, Dane Rukavina, Igor Simović, Nikola Milenković, Aleksandar Maletić i Siniša Raković, je šesti tim u Srbiji u koji je investirao fond SC Ventures – iako visina investicije nije javno poznata. Dobijenu investiciju, kako članovi Hunch tima ističu, iskoristiće za dalji razvoj i unapređenje platforme. „U ovoj fazi radimo rame uz rame sa klijentima i njihove povratne informacije odmah ugrađujemo u proizvod“, ističe Siniša Raković, izvršni direktor Hunch-a.

Automatizacijom do prednosti nad konkurencijom

Rast same platforme prati i porast broja klijenata kojih sada ima preko 200, a među kojima su i  Weebly, Greenpeace i Dice.FM. Oni, prema rečima Jana Koblera, partnera u fondu SC Ventures, imaju stvarnu i merljivu vrednost potrošnje digitalnog oglašavanja. Kobler ističe:

Osnivači Hunch-a donose neprocenjivu kombinaciju poslovnog iskustva, znanja o domenima i tehnologiji, a mi smo oduševljeni što podupiremo njihov poslovni put.

Sa tom konstatacijom slaže se i Nebojša Radović, direktor performance marketinga u N3TWORK i savetnik ovog startapa. „Ovi momci omogućavaju kompanijama konkurentsku prednost, a ujedno i rešavaju problem manjka stručne radne snage, jer ne postoji dovoljno iskusnih stručnjaka za online oglase koji bi pratili rast industrije“, kaže on. Stoga, sve više oglašivača koristi usluge automatizovanog oglašavanja i time u startu dobijaju prednost u odnosu na one koji to ne čine, zaključuje Radović.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.