SC Ventures investirao u srpski Hunch - 'ad-tech' SaaS za automatizaciju oglašavanja

SC Ventures investirao u srpski Hunch – ‘ad-tech’ SaaS za automatizaciju oglašavanja

Fond South Central Ventures investirao je u Hunch - servis za automatizaciju oglašavanja na Facebooku, Instagramu, Twitteru, AdWordsu i LinkedInu, koja kompanijama pruža mogućnost oglašavanja prema korisnicima uz dostavljanje optimizovanih i personalizovanih oglasa. Investicija će omogućiti dalji razvoj ovog alata i proširenje samog tima.

Kako se na globalnom nivou sve više ulaže u digitalno oglašavanje, a konkurencija biva sve jača, privlačenje pažnje potencijalnih kupaca više nije posao za tim, već ga (makar delimično), moraju preuzeti mašine. Ove godine očekuje se da će po prvi put u istoriji globalna potrošnja na online oglase prestići one na televiziji, te je jasno da su ulozi kompanija znatno veći i to ne samo na finansijskom nivou.

Tu na scenu stupa Hunch – AI startap sa sedištem u Beogradu koji nastoji da automatizuje postavljanje oglasa, uštedi marketarima dragoceno vreme i omogući im da se posvete strategiji i kreativi. Uz to, on povezuje podatke sa više oglasnih naloga čineći njihovu analizu bržom i efikasnijom.

Konstantan rad na unapređenju proizvoda

Povezivanjem sa Slack-om ovaj alat postaje vaš lični data analyst – omogućava vam da bez poznavanja Google Analytics-a pratite šta se dešava u toku dana i upozorava vas na šta bi trebalo da obratite pažnju – na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou. Pored toga, na svakom Slack kanalu očekivaće vas planirano izveštavanje za određeni segment, što olakšava preglednost.

Zahvaljujući tome, marketing timovi mogu skalirati svoj kreativni proces, drastično poboljšati CPA i najbolje iskoristiti budžet za reklamiranje.

Ovaj startap, čiji su osnivači Aleksandar Đenić, Dane Rukavina, Igor Simović, Nikola Milenković, Aleksandar Maletić i Siniša Raković, je šesti tim u Srbiji u koji je investirao fond SC Ventures – iako visina investicije nije javno poznata. Dobijenu investiciju, kako članovi Hunch tima ističu, iskoristiće za dalji razvoj i unapređenje platforme. „U ovoj fazi radimo rame uz rame sa klijentima i njihove povratne informacije odmah ugrađujemo u proizvod“, ističe Siniša Raković, izvršni direktor Hunch-a.

Automatizacijom do prednosti nad konkurencijom

Rast same platforme prati i porast broja klijenata kojih sada ima preko 200, a među kojima su i  Weebly, Greenpeace i Dice.FM. Oni, prema rečima Jana Koblera, partnera u fondu SC Ventures, imaju stvarnu i merljivu vrednost potrošnje digitalnog oglašavanja. Kobler ističe:

Osnivači Hunch-a donose neprocenjivu kombinaciju poslovnog iskustva, znanja o domenima i tehnologiji, a mi smo oduševljeni što podupiremo njihov poslovni put.

Sa tom konstatacijom slaže se i Nebojša Radović, direktor performance marketinga u N3TWORK i savetnik ovog startapa. „Ovi momci omogućavaju kompanijama konkurentsku prednost, a ujedno i rešavaju problem manjka stručne radne snage, jer ne postoji dovoljno iskusnih stručnjaka za online oglase koji bi pratili rast industrije“, kaže on. Stoga, sve više oglašivača koristi usluge automatizovanog oglašavanja i time u startu dobijaju prednost u odnosu na one koji to ne čine, zaključuje Radović.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.