SC Ventures investirao u srpski Hunch - 'ad-tech' SaaS za automatizaciju oglašavanja

SC Ventures investirao u srpski Hunch – ‘ad-tech’ SaaS za automatizaciju oglašavanja

Fond South Central Ventures investirao je u Hunch - servis za automatizaciju oglašavanja na Facebooku, Instagramu, Twitteru, AdWordsu i LinkedInu, koja kompanijama pruža mogućnost oglašavanja prema korisnicima uz dostavljanje optimizovanih i personalizovanih oglasa. Investicija će omogućiti dalji razvoj ovog alata i proširenje samog tima.

Kako se na globalnom nivou sve više ulaže u digitalno oglašavanje, a konkurencija biva sve jača, privlačenje pažnje potencijalnih kupaca više nije posao za tim, već ga (makar delimično), moraju preuzeti mašine. Ove godine očekuje se da će po prvi put u istoriji globalna potrošnja na online oglase prestići one na televiziji, te je jasno da su ulozi kompanija znatno veći i to ne samo na finansijskom nivou.

Tu na scenu stupa Hunch – AI startap sa sedištem u Beogradu koji nastoji da automatizuje postavljanje oglasa, uštedi marketarima dragoceno vreme i omogući im da se posvete strategiji i kreativi. Uz to, on povezuje podatke sa više oglasnih naloga čineći njihovu analizu bržom i efikasnijom.

Konstantan rad na unapređenju proizvoda

Povezivanjem sa Slack-om ovaj alat postaje vaš lični data analyst – omogućava vam da bez poznavanja Google Analytics-a pratite šta se dešava u toku dana i upozorava vas na šta bi trebalo da obratite pažnju – na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou. Pored toga, na svakom Slack kanalu očekivaće vas planirano izveštavanje za određeni segment, što olakšava preglednost.

Zahvaljujući tome, marketing timovi mogu skalirati svoj kreativni proces, drastično poboljšati CPA i najbolje iskoristiti budžet za reklamiranje.

Ovaj startap, čiji su osnivači Aleksandar Đenić, Dane Rukavina, Igor Simović, Nikola Milenković, Aleksandar Maletić i Siniša Raković, je šesti tim u Srbiji u koji je investirao fond SC Ventures – iako visina investicije nije javno poznata. Dobijenu investiciju, kako članovi Hunch tima ističu, iskoristiće za dalji razvoj i unapređenje platforme. „U ovoj fazi radimo rame uz rame sa klijentima i njihove povratne informacije odmah ugrađujemo u proizvod“, ističe Siniša Raković, izvršni direktor Hunch-a.

Automatizacijom do prednosti nad konkurencijom

Rast same platforme prati i porast broja klijenata kojih sada ima preko 200, a među kojima su i  Weebly, Greenpeace i Dice.FM. Oni, prema rečima Jana Koblera, partnera u fondu SC Ventures, imaju stvarnu i merljivu vrednost potrošnje digitalnog oglašavanja. Kobler ističe:

Osnivači Hunch-a donose neprocenjivu kombinaciju poslovnog iskustva, znanja o domenima i tehnologiji, a mi smo oduševljeni što podupiremo njihov poslovni put.

Sa tom konstatacijom slaže se i Nebojša Radović, direktor performance marketinga u N3TWORK i savetnik ovog startapa. „Ovi momci omogućavaju kompanijama konkurentsku prednost, a ujedno i rešavaju problem manjka stručne radne snage, jer ne postoji dovoljno iskusnih stručnjaka za online oglase koji bi pratili rast industrije“, kaže on. Stoga, sve više oglašivača koristi usluge automatizovanog oglašavanja i time u startu dobijaju prednost u odnosu na one koji to ne čine, zaključuje Radović.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.