SC Ventures investirao u srpski Hunch - 'ad-tech' SaaS za automatizaciju oglašavanja

SC Ventures investirao u srpski Hunch – ‘ad-tech’ SaaS za automatizaciju oglašavanja

Fond South Central Ventures investirao je u Hunch - servis za automatizaciju oglašavanja na Facebooku, Instagramu, Twitteru, AdWordsu i LinkedInu, koja kompanijama pruža mogućnost oglašavanja prema korisnicima uz dostavljanje optimizovanih i personalizovanih oglasa. Investicija će omogućiti dalji razvoj ovog alata i proširenje samog tima.

Kako se na globalnom nivou sve više ulaže u digitalno oglašavanje, a konkurencija biva sve jača, privlačenje pažnje potencijalnih kupaca više nije posao za tim, već ga (makar delimično), moraju preuzeti mašine. Ove godine očekuje se da će po prvi put u istoriji globalna potrošnja na online oglase prestići one na televiziji, te je jasno da su ulozi kompanija znatno veći i to ne samo na finansijskom nivou.

Tu na scenu stupa Hunch – AI startap sa sedištem u Beogradu koji nastoji da automatizuje postavljanje oglasa, uštedi marketarima dragoceno vreme i omogući im da se posvete strategiji i kreativi. Uz to, on povezuje podatke sa više oglasnih naloga čineći njihovu analizu bržom i efikasnijom.

Konstantan rad na unapređenju proizvoda

Povezivanjem sa Slack-om ovaj alat postaje vaš lični data analyst – omogućava vam da bez poznavanja Google Analytics-a pratite šta se dešava u toku dana i upozorava vas na šta bi trebalo da obratite pažnju – na dnevnom, nedeljnom i mesečnom nivou. Pored toga, na svakom Slack kanalu očekivaće vas planirano izveštavanje za određeni segment, što olakšava preglednost.

Zahvaljujući tome, marketing timovi mogu skalirati svoj kreativni proces, drastično poboljšati CPA i najbolje iskoristiti budžet za reklamiranje.

Ovaj startap, čiji su osnivači Aleksandar Đenić, Dane Rukavina, Igor Simović, Nikola Milenković, Aleksandar Maletić i Siniša Raković, je šesti tim u Srbiji u koji je investirao fond SC Ventures – iako visina investicije nije javno poznata. Dobijenu investiciju, kako članovi Hunch tima ističu, iskoristiće za dalji razvoj i unapređenje platforme. “U ovoj fazi radimo rame uz rame sa klijentima i njihove povratne informacije odmah ugrađujemo u proizvod“, ističe Siniša Raković, izvršni direktor Hunch-a.

Automatizacijom do prednosti nad konkurencijom

Rast same platforme prati i porast broja klijenata kojih sada ima preko 200, a među kojima su i  Weebly, Greenpeace i Dice.FM. Oni, prema rečima Jana Koblera, partnera u fondu SC Ventures, imaju stvarnu i merljivu vrednost potrošnje digitalnog oglašavanja. Kobler ističe:

Osnivači Hunch-a donose neprocenjivu kombinaciju poslovnog iskustva, znanja o domenima i tehnologiji, a mi smo oduševljeni što podupiremo njihov poslovni put.

Sa tom konstatacijom slaže se i Nebojša Radović, direktor performance marketinga u N3TWORK i savetnik ovog startapa. “Ovi momci omogućavaju kompanijama konkurentsku prednost, a ujedno i rešavaju problem manjka stručne radne snage, jer ne postoji dovoljno iskusnih stručnjaka za online oglase koji bi pratili rast industrije”, kaže on. Stoga, sve više oglašivača koristi usluge automatizovanog oglašavanja i time u startu dobijaju prednost u odnosu na one koji to ne čine, zaključuje Radović.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.

Propustili ste

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.

Startapi i poslovanje

Bugarski Eleven sa novim fondom vrednim €60 miliona želi da se vrati investiranju u srpske startape

Treći fond deset je puta veći od fonda iz 2018. godine, a u fokusu bugarskog Elevena biće kompanije iz Rumunije, Grčke, Hrvatske i Srbije.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Društvene mreže

Facebook, Instagram i Twitter planiraju da omasove NFT sadržaj – šta to znači za korisnike?

Kompanija Meta, u ovom slučaju Instagram i Facebook, planiraju da korisnicima omoguće da kreiraju, prikazuju i prodaju NFT sadržaj u okviru svojih sistema. Štaviše, i Twitter je odlučio da počne sa prikazivanjem NFT-a što nas može uvesti u jednu novu eru društvenih mreža.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Global Infrastructure and Cloud Architect?

Svoja razmišljanja za Netokraciju deli Igor Kosanović iz kompanije STADA IT Solutions (STADA GIS Serbia).

Office Talks Podcast

Od prvog gosta do globalne booking platforme

Prethodne dve godine slušali smo i čitali kako je pandemija pokosila industriju turizma. Može li se ovaj ogromni globalni sektor oporaviti brže zahvaljujući većem uplivu tehnologija? Upravo o tome razgovaramo u 78. epizodi Office Talks podcasta sa Đorđem Jevtićem iz startapa SerbianBookers.