Recrooit želi da promeni način na koji zapošljavamo stručne kandidate

Oslanjajući se na poznanstva i preporuke, Recrooit želi da promeni način na koji zapošljavamo stručne kandidate

Recrooit je nova domaća platforma za regrutovanje kandidata koja ima za cilj da olakša celokupan proces zapošljavanja i postane glavni saveznik poslodavaca i regrutera prilikom zapošljavanja IT kvalifikovanih kadrova - oslanjajući se na zajednicu i preporuke iskusnih profesionalaca u svim industrijama.

Milioni ljudi širom sveta ostali su bez posla zbog pandemije korona virusa, a na LinkedInu su sve češći statusi ljudi koji traže posao. Međutim, kako dodaje Nevana Sofranić, baze talentovanih kadrova koji su silom prilika dobili otkaze ne moraju da lutaju statusima LinkedIna – jer postoji siguran način da ih neko preporuči drugoj firmi.

Upravo tome služi servis Recrooit – platforma za regrutovanje kandidata koja se oslanja na moć zajednice odnosno interna poznanstva i preporuke profesionalaca iz svih industrija.

Za razliku od agencija i platformi za regrutovanje, ova platforma štedi vreme regruterima i ujedno im pruža priliku da zarade novac ukoliko kandidat koga su oni preporučili bude izabran za određenu poziciju.

Međutim, regruter u ovoj situaciji može biti bili ko: osnivač startapa, Product Owner, Chief Technology Officer, profesionalni regruter i svi oni koji imaju jake profesionalne i privatne mreže poznanstava sa iskusnim i talentovanim kadrovima.

Oni će, dakle, za svaku preporuku koja bude prihvaćena dobiti novčanu naknadu, a biznis model ovog proizvoda, kako otkriva naša sagovornica, biće zasnovan na naplati kompanijama za postavljanje oglasa – tako da se za sada ne ostvaruje zarada na placement bounties.

Servis će biti dostupan od 5. juna, a uskoro stiže i mobilna aplikacija

Bez obzira na pandemiju, iskusnim kandidatima su dobro poznati česti problemi koji se javljaju tokom procesa regrutovanja: prosleđivanje podataka kandidata bez njihovog znanja, preporučivanje istog kandidata za poziciju od strane više regrutera, pa čak i razne zloupotrebe.

Ipak, kako objašnjava naša sagovornica, zahvaljujući naprednom algoritmu koji ovaj servis koristi, pomenuti problemi se prepoznaju i sprečavaju unapred. „Recrooit čak koristi i poseban escrow account kojim su interesi Recrooitera zaštićeni. Zbog toga, između ostalog, ovaj servis predstavlja siguran način za regrutovanje kandidata“, dodaje ona.

U praksi to znači da su podaci kandidata dodatno osigurani kroz verifikacioni proces i da ih niko ne može preporučiti bez njihovog odobrenja. Takođe, Recrooiteri mogu da podele referral link sa svojom mrežom i na taj način dođu do kandidata. Na primer, jedan developer može da pošalje link drugom developeru da se samostalno prijavi za posao.

Osim toga, u toku je rad i na funkcionalnostima koje će omogućiti poslodavcima da lakše dolaze do kandidata, o čemu nam je Nevena i govorila:

Kompanije koje trenutno zapošljavaju ili imaju u planu da zapošljavaju u narednom periodu mogu da računaju na automatizovane procese na Recrooit platformi. Za kompanije to znači da ne moraju da potpisuju ugovore, već u tri klika mogu da započnu siguran proces eksterne regrutacije kvalifikovanih kandidata.

Trenutno su u pripremi i mobilna aplikacija i dodatne funkcionalnosti, a svi koji žele da se među prvima upoznaju sa svim mogućnostima koje pruža Recrooit, mogu da ostave svoju mail adresu na zvaničnom sajtu ovog servisa. Platforma će zvanično biti live oko 05. juna, dok je oficijalno lansiranje zakazano za sredinu meseca.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.