Da li 'public chat' može uskoro postati deo Messengera?

Da li ‘public chat’ može uskoro postati sastavni deo Messengera?

Otkako je Messenger postao samostalna platforma odvojivši se od matičnog Facebooka, svedoci smo niza promena i funkcija koje ovaj servis postepeno ubacuju u rang društvenih mreža. S obzirom da je i dalje primarna delatnost ove aplikacije dopisivanje, ponovo se rodila ideja da bi korisnici Messengera u narednom periodu mogli da dobiju opciju javnih grupnih konverzacija, baš kao što je slučaj na Viberu.

messenger-public-

Podsetimo, Facebook je još 2014. godine predstavio aplikaciju Rooms koja je omogućavala korisnicima da započnu javne konverzacije bazirane na njihovim različitim interesovanjima. Ipak, sudbina ove aplikacije nije prošla onako kako je planirano, te je ista, zbog nešto slabijeg interesovanja, ugašena prošle godine.

Naime, kako prenosi The Next Web, pojedini korisnici su nedavno primetili da se na Messengeru opet pojavila funkcija javnih grupnih konverzacija. Sudeći prema ovim infomacijama, posebne javne chat sobe imaju generisane linkove koji se mogu podeliti sa bilo kojim korisnicima kako bi isti pristupili konverzaciji – dok je kreiranje javne konverzacije veoma jednostavno.

Iz Facebooka trenutno nisu davali bilo kakve detaljne komentare, istakavši samo da se radi o malim i početnim testiranjima pomenute opcije. Za sada će ipak ostati nejasno na koji način iz društvene mreže planiraju da povećaju angažovanje korisnika kada je ova vrsta konverzacije u pitanju, ako se setimo da je pomenuta aplikacija Rooms doživela neuspeh.

Screen Shot 2016-09-15 at 14.36.48
Može li namera Facebooka da angažuje više korisnika za korišćenje javnog četa, ovoga puta uspeti? (Izvor: thenextweb)

Reinkarnacija Rooms aplikacije ili nešto drugo?

Sigurno je da iza svega postoji nekoliko razloga, te iz kompanije moraju da razmotre i otkriju sve ove detalje kako bi novi pokušaj predstavljanja public chat-a ovog puta prošao uspešno. Realno sagledavajući stvari, ovog puta kompanija ima na raspolaganju moćne alate poput botova zasnovanih na veštačkoj inteligenciji, koji znatno mogu pomoći da se kreira veoma dobro korisničko iskustvo za korisnike koji žele da svoje stavove iskažu putem javnih grupnih konverzacija – a sa druge strane omogući developerima da kreiraju niz funkcija radi veće funkcionalnosti.

Za sada ipak nema konkretnih infomacija kada bi nova funkcija mogla da bude lansirana širom sveta, te da li će javne konverzacije biti sastavni deo Messengera ili će se pojaviti kao zasebna aplikacija baš kao i Rooms. Na nama je da budemo strpljivi, a ako nas je Facebook bar nečemu naučio do sada, to je da su glasine o najnovijim promenama uglavom bile tačne, tako da možemo razmišljati u pozitivnom smeru.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.