Da li 'public chat' može uskoro postati deo Messengera?

Da li ‘public chat’ može uskoro postati sastavni deo Messengera?

Otkako je Messenger postao samostalna platforma odvojivši se od matičnog Facebooka, svedoci smo niza promena i funkcija koje ovaj servis postepeno ubacuju u rang društvenih mreža. S obzirom da je i dalje primarna delatnost ove aplikacije dopisivanje, ponovo se rodila ideja da bi korisnici Messengera u narednom periodu mogli da dobiju opciju javnih grupnih konverzacija, baš kao što je slučaj na Viberu.

messenger-public-

Podsetimo, Facebook je još 2014. godine predstavio aplikaciju Rooms koja je omogućavala korisnicima da započnu javne konverzacije bazirane na njihovim različitim interesovanjima. Ipak, sudbina ove aplikacije nije prošla onako kako je planirano, te je ista, zbog nešto slabijeg interesovanja, ugašena prošle godine.

Naime, kako prenosi The Next Web, pojedini korisnici su nedavno primetili da se na Messengeru opet pojavila funkcija javnih grupnih konverzacija. Sudeći prema ovim infomacijama, posebne javne chat sobe imaju generisane linkove koji se mogu podeliti sa bilo kojim korisnicima kako bi isti pristupili konverzaciji – dok je kreiranje javne konverzacije veoma jednostavno.

Iz Facebooka trenutno nisu davali bilo kakve detaljne komentare, istakavši samo da se radi o malim i početnim testiranjima pomenute opcije. Za sada će ipak ostati nejasno na koji način iz društvene mreže planiraju da povećaju angažovanje korisnika kada je ova vrsta konverzacije u pitanju, ako se setimo da je pomenuta aplikacija Rooms doživela neuspeh.

Screen Shot 2016-09-15 at 14.36.48
Može li namera Facebooka da angažuje više korisnika za korišćenje javnog četa, ovoga puta uspeti? (Izvor: thenextweb)

Reinkarnacija Rooms aplikacije ili nešto drugo?

Sigurno je da iza svega postoji nekoliko razloga, te iz kompanije moraju da razmotre i otkriju sve ove detalje kako bi novi pokušaj predstavljanja public chat-a ovog puta prošao uspešno. Realno sagledavajući stvari, ovog puta kompanija ima na raspolaganju moćne alate poput botova zasnovanih na veštačkoj inteligenciji, koji znatno mogu pomoći da se kreira veoma dobro korisničko iskustvo za korisnike koji žele da svoje stavove iskažu putem javnih grupnih konverzacija – a sa druge strane omogući developerima da kreiraju niz funkcija radi veće funkcionalnosti.

Za sada ipak nema konkretnih infomacija kada bi nova funkcija mogla da bude lansirana širom sveta, te da li će javne konverzacije biti sastavni deo Messengera ili će se pojaviti kao zasebna aplikacija baš kao i Rooms. Na nama je da budemo strpljivi, a ako nas je Facebook bar nečemu naučio do sada, to je da su glasine o najnovijim promenama uglavom bile tačne, tako da možemo razmišljati u pozitivnom smeru.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.