Naplata putem QR koda nova je mogućnost koja stiže uz aplikaciju Privredne komore Srbije

Naplata putem QR koda nova je mogućnost koja stiže uz aplikaciju Privredne komore Srbije

Privredna komora Srbije priprema 'PKS instant PAY' aplikaciju koja omogućava naplatu proizvoda i usluga mobilnim telefonom ili tabletom - a koja je namenjena trgovcima koji na svojim prodajnim mestima nemaju POS termilane za plaćanje karticama.

Da bi pristupili novom načinu naplate, trgovcima je potreban mobilni telefon ili tablet na prodajnom mestu i instalirana aplikacija PKS instant PAY. Nova aplikacija Privredne komore Srbije donosi proširenje mogućnosti naplate bez ikakvih inicijalnih i fiksnih troškova, a zasnovana je na Instant platnom sistemu NBS-a za plaćanje u režimu 365 dana u godini, sedam dana nedeljno, 24 časa dnevno i biće dostupna kroz sve bankarske kanale od početka aprila.

Reč je o jednom od najsavremenijih načina bezgotovinskog plaćanja preko koga primalac dobija sredstva odmah. PKS instant PAY je projektovan da doprinese većem korišćenju savremenih instrumenata plaćanja, a prvenstveno m-bankinga i povećanja udela elektronskog plaćanja, odnosno smanjenja cene transakcija za krajnje korisnike.

Ovakav način plaćanja povećava konkurenciju na tržištu platnih usluga i podstiče pružaoce platnih usluga da ulažu u nova rešenja i servise kako bi postojećim i budućim klijentima omogućili što lakši, jednostavniji i brži prenos novčanih sredstava.

Jedanaest banaka u Srbiji u procesu implementacije nove usluge

PKS instant PAY aplikacija biće dostupna na Google Play prodavnici početkom aprila i pored preduzetnika, pružiće i bankama mogućnost da upotpune svoju lepezu proizvoda i pridobiju poverenje novih klijenata. Po instaliranju aplikacije, trgovac bira jednu od banaka koja je svojim klijentima omogućila ovaj servis, tačnije onu u kojoj ima platni račun, povezuje svoj račun sa aplikacijom i tako je omogućena naplata na prodajnom mestu.

Trenutno je 11 banaka u procesu implementacije ove usluge. Inače, cilj Privredne komore Srbije u koncipiranju i razvoju ove usluge je povećanje udela bezgotovinskih plaćanja, čime se značajno utiče na smanjenje sive ekonomije kao i na digitalizaciju poslovanja, MSP sektora i preduzetnika, odnosno brz transfer novca dostupnog na računu trgovca u roku od par sekundi uz niže troškove transakcija.

Ukoliko trgovac ima pomenutu aplikaciju, kupac će moći da plati određenu robu ili usluge korišćenjem QR koda i to na dva načina. Jedan od načina je da kupac generiše na svom mobilnom telefonu QR kod koji će zatim trgovac skenirati, primenom IPS „skeniraj“ opcije. Drugi način je da trgovac bude taj koji će generisati QR kod na svom mobilnom uređaju koristeći IPS „prikaži“ opciju, te će kupac taj kod skenirati i izvršiti plaćanje preko svoje m-banking aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?