Peđa Predin novi je investicioni menadžer SC Ventures fonda u Srbiji

Peđa Predin novi je investicioni menadžer SC Ventures fonda u Srbiji

Investicioni fond SC Ventures doveo je pojačanje u svoje redove i zaposlio Peđu Predina kao novog menadžera za investicije u beogradskoj kancelariji.

Investicioni fond fokusiran na brzorastuće visokotehnološke startape, South Central Ventures, saopštio je da je u redove beogradske kancelarije uvrstio novog investicionog menadžera. U pitanju je Peđa Predin, profesionalac sa dugogodišnjim iskustvom „čije će iskustvo pomoći portfeljskim kompanijama u regionu da ojačaju svoj položaj i ubrzaju rast“, navodi se u saopštenju.

Pre nego što se pridružio fondu, Peđa je radio na različitim menadžerskim pozicijama u norveškoj kompaniji Gelato gde je bio i direktor za globalno proširenje i direktor za poslovanje na tržištu Kine, kao i poslovni menadžer u Microsoft CEE sa sedištem u Nemačkoj. Predin je aktivan u domaćoj startap zajednici kroz mentorstvo.

U izjavi za Netokraciju, on je prokomentarisao svoju novu ulogu:

Tokom poslednje dve godine, prilično dobro sam upoznao South Central Ventures i bio sam impresioniran uticajem koji je tim imao u regionu. Nakon 12 godina provedenih u inostranstvu, moja namera je bila da se vratim u region i budem deo VC scene. Kako je SCV jedan od ključnih igrača na ovom polju, završili smo zajedno na jednom projektu i osetio sam sjajnu kulturu. Stoga sam vrlo zadovoljan što sam deo SCV tima i radujem se zajedničkim poduhvatima.

Predin dolazi sa više od osam godina iskustva u korporativnoj strategiji, razvoju poslovanja i globalnoj ekspanziji, ističu iz SC Ventures.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?