Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Da su pametni satovi i dalje popularni gedžeti za korisnike širom sveta pokazale su nedavne statistike da je dostava ovih uređaja u prethodnom periodu porasla za čak 60%, te bi mogla da dostigne 6,1 milion isporuka širom sveta za jedan godišnji kvartal. Za razliku od trećeg kvartala ove godine, ovo je porast od 3,5 miliona prodatih jedinica, dok je u istom periodu prošle godine dostavljeno 5,6 miliona satova.

pametni-satovi

Kada je reč o tržištu pametnih satova, sudeći prema istraživanju Canalys-a najveći deo zauzima Apple sa svojim modelom Apple Watch i to čak 46%, dok se među šest najpopularnijih proizvođača nalazi i Samsung sa udelom od 18%. Nakon ova dva giganta slede sportski pametni satovi koje izrađuju kompanije kao što su Fitbit (17,2%), zatim Garmin (3,2%) i Pebble (2,2%), dok ostali proizvođači ukupno čine procenat od 13,2%.

Kako prenosi TechCrunch, pomenuta analitička kompanija odlučila je da iznete podatke zadrži kao važeće za još jedan kvartal, jer veruju da će predstojeći praznici značajno uticati na veću prodaju druge serije Apple Watch-a. Sa druge strane, predstavljanje novog iPhone-a, kao i ranije glasine koje su ukazivale da će ovaj telefon još bolje sarađivati sa Apple Watch uređajem, dodatno je povećalo interesovanje kod korisnika za pametnim satovima iz Kupertina u trećem kvartalu tekuće godine.

Tržište ‘wearable’ uređaja značajno raste

Podaci koje je izneo Canalys takođe ukazuju na veoma zanimljivu činjenicu, a radi se o tome da tržište pametnih satova u Kini raste za čak 42% iz godine u godinu bez obzira na kašnjenje dolaska Android Wear 2.0 platforme kao i Samsung Gear S3 uređaja koji tek treba da se lansira na ovom tržištu. Ipak, na pomenuti rast značajno su uticale jeftinije varijante uređaja kao što je brend Huami, koji sarađuje sa kompanijom Xiaomi, a čiji uređaji imaju početnu cenu od 120 dolara.

Ako govorimo o sportskim narukvicama, statistika pokazuje da je dostava ovih fitnes gedžeta rasla za 18% iz kvartala u kvartal, dostigavši brojku od 11,5 miliona dostavljenih jedinica u trećem kvartalu prethodne godine. Ukoliko se na kraju saberu svi pametni satovi i narukvice, dolazimo do cifre od 17,6 miliona prodatih primeraka – što predstavlja rast od 31% iz godine u godinu kada je tržište wearables uređaja u pitanju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

E-commerce

Zanateria je nova ‘online’ robna kuća iz Srbije koja okuplja preko 180 zanatlija, malih proizvođača i njihovih unikatnih proizvoda

Domaća scena izrade zanatskih proizvoda je u ekspanziji, pa je sve više manjih proizvođača koji traže svoje mesto na 'online' i 'offline' tržištu. U tome im može pomoći Zanateria - nova Internet robna kuća, čiji su osnivači za Netokraciju podelili svoju poslovnu priču.

Propustili ste

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?

Startapi i poslovanje

Nakon 10 godina u advertajzingu odlučili su da pokrenu restoran u Beogradu – zašto?

Tehnologija i hrana danas su nerazdvojni - kao meso i kiseli kupus. U priči koja sledi, otkrivamo kako je jedna beogradska agencija završila u food-tech vodama i upoznajemo vas sa novim konceptom restorana koji preti da u potpunosti promeni ovu industriju.