Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Da su pametni satovi i dalje popularni gedžeti za korisnike širom sveta pokazale su nedavne statistike da je dostava ovih uređaja u prethodnom periodu porasla za čak 60%, te bi mogla da dostigne 6,1 milion isporuka širom sveta za jedan godišnji kvartal. Za razliku od trećeg kvartala ove godine, ovo je porast od 3,5 miliona prodatih jedinica, dok je u istom periodu prošle godine dostavljeno 5,6 miliona satova.

pametni-satovi

Kada je reč o tržištu pametnih satova, sudeći prema istraživanju Canalys-a najveći deo zauzima Apple sa svojim modelom Apple Watch i to čak 46%, dok se među šest najpopularnijih proizvođača nalazi i Samsung sa udelom od 18%. Nakon ova dva giganta slede sportski pametni satovi koje izrađuju kompanije kao što su Fitbit (17,2%), zatim Garmin (3,2%) i Pebble (2,2%), dok ostali proizvođači ukupno čine procenat od 13,2%.

Kako prenosi TechCrunch, pomenuta analitička kompanija odlučila je da iznete podatke zadrži kao važeće za još jedan kvartal, jer veruju da će predstojeći praznici značajno uticati na veću prodaju druge serije Apple Watch-a. Sa druge strane, predstavljanje novog iPhone-a, kao i ranije glasine koje su ukazivale da će ovaj telefon još bolje sarađivati sa Apple Watch uređajem, dodatno je povećalo interesovanje kod korisnika za pametnim satovima iz Kupertina u trećem kvartalu tekuće godine.

Tržište ‘wearable’ uređaja značajno raste

Podaci koje je izneo Canalys takođe ukazuju na veoma zanimljivu činjenicu, a radi se o tome da tržište pametnih satova u Kini raste za čak 42% iz godine u godinu bez obzira na kašnjenje dolaska Android Wear 2.0 platforme kao i Samsung Gear S3 uređaja koji tek treba da se lansira na ovom tržištu. Ipak, na pomenuti rast značajno su uticale jeftinije varijante uređaja kao što je brend Huami, koji sarađuje sa kompanijom Xiaomi, a čiji uređaji imaju početnu cenu od 120 dolara.

Ako govorimo o sportskim narukvicama, statistika pokazuje da je dostava ovih fitnes gedžeta rasla za 18% iz kvartala u kvartal, dostigavši brojku od 11,5 miliona dostavljenih jedinica u trećem kvartalu prethodne godine. Ukoliko se na kraju saberu svi pametni satovi i narukvice, dolazimo do cifre od 17,6 miliona prodatih primeraka – što predstavlja rast od 31% iz godine u godinu kada je tržište wearables uređaja u pitanju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.

Office Talks Podcast

Kako napraviti uspešan biznis od trčanja? (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduzetništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.