Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Da su pametni satovi i dalje popularni gedžeti za korisnike širom sveta pokazale su nedavne statistike da je dostava ovih uređaja u prethodnom periodu porasla za čak 60%, te bi mogla da dostigne 6,1 milion isporuka širom sveta za jedan godišnji kvartal. Za razliku od trećeg kvartala ove godine, ovo je porast od 3,5 miliona prodatih jedinica, dok je u istom periodu prošle godine dostavljeno 5,6 miliona satova.

pametni-satovi

Kada je reč o tržištu pametnih satova, sudeći prema istraživanju Canalys-a najveći deo zauzima Apple sa svojim modelom Apple Watch i to čak 46%, dok se među šest najpopularnijih proizvođača nalazi i Samsung sa udelom od 18%. Nakon ova dva giganta slede sportski pametni satovi koje izrađuju kompanije kao što su Fitbit (17,2%), zatim Garmin (3,2%) i Pebble (2,2%), dok ostali proizvođači ukupno čine procenat od 13,2%.

Kako prenosi TechCrunch, pomenuta analitička kompanija odlučila je da iznete podatke zadrži kao važeće za još jedan kvartal, jer veruju da će predstojeći praznici značajno uticati na veću prodaju druge serije Apple Watch-a. Sa druge strane, predstavljanje novog iPhone-a, kao i ranije glasine koje su ukazivale da će ovaj telefon još bolje sarađivati sa Apple Watch uređajem, dodatno je povećalo interesovanje kod korisnika za pametnim satovima iz Kupertina u trećem kvartalu tekuće godine.

Tržište ‘wearable’ uređaja značajno raste

Podaci koje je izneo Canalys takođe ukazuju na veoma zanimljivu činjenicu, a radi se o tome da tržište pametnih satova u Kini raste za čak 42% iz godine u godinu bez obzira na kašnjenje dolaska Android Wear 2.0 platforme kao i Samsung Gear S3 uređaja koji tek treba da se lansira na ovom tržištu. Ipak, na pomenuti rast značajno su uticale jeftinije varijante uređaja kao što je brend Huami, koji sarađuje sa kompanijom Xiaomi, a čiji uređaji imaju početnu cenu od 120 dolara.

Ako govorimo o sportskim narukvicama, statistika pokazuje da je dostava ovih fitnes gedžeta rasla za 18% iz kvartala u kvartal, dostigavši brojku od 11,5 miliona dostavljenih jedinica u trećem kvartalu prethodne godine. Ukoliko se na kraju saberu svi pametni satovi i narukvice, dolazimo do cifre od 17,6 miliona prodatih primeraka – što predstavlja rast od 31% iz godine u godinu kada je tržište wearables uređaja u pitanju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?