Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Da su pametni satovi i dalje popularni gedžeti za korisnike širom sveta pokazale su nedavne statistike da je dostava ovih uređaja u prethodnom periodu porasla za čak 60%, te bi mogla da dostigne 6,1 milion isporuka širom sveta za jedan godišnji kvartal. Za razliku od trećeg kvartala ove godine, ovo je porast od 3,5 miliona prodatih jedinica, dok je u istom periodu prošle godine dostavljeno 5,6 miliona satova.

pametni-satovi

Kada je reč o tržištu pametnih satova, sudeći prema istraživanju Canalys-a najveći deo zauzima Apple sa svojim modelom Apple Watch i to čak 46%, dok se među šest najpopularnijih proizvođača nalazi i Samsung sa udelom od 18%. Nakon ova dva giganta slede sportski pametni satovi koje izrađuju kompanije kao što su Fitbit (17,2%), zatim Garmin (3,2%) i Pebble (2,2%), dok ostali proizvođači ukupno čine procenat od 13,2%.

Kako prenosi TechCrunch, pomenuta analitička kompanija odlučila je da iznete podatke zadrži kao važeće za još jedan kvartal, jer veruju da će predstojeći praznici značajno uticati na veću prodaju druge serije Apple Watch-a. Sa druge strane, predstavljanje novog iPhone-a, kao i ranije glasine koje su ukazivale da će ovaj telefon još bolje sarađivati sa Apple Watch uređajem, dodatno je povećalo interesovanje kod korisnika za pametnim satovima iz Kupertina u trećem kvartalu tekuće godine.

Tržište ‘wearable’ uređaja značajno raste

Podaci koje je izneo Canalys takođe ukazuju na veoma zanimljivu činjenicu, a radi se o tome da tržište pametnih satova u Kini raste za čak 42% iz godine u godinu bez obzira na kašnjenje dolaska Android Wear 2.0 platforme kao i Samsung Gear S3 uređaja koji tek treba da se lansira na ovom tržištu. Ipak, na pomenuti rast značajno su uticale jeftinije varijante uređaja kao što je brend Huami, koji sarađuje sa kompanijom Xiaomi, a čiji uređaji imaju početnu cenu od 120 dolara.

Ako govorimo o sportskim narukvicama, statistika pokazuje da je dostava ovih fitnes gedžeta rasla za 18% iz kvartala u kvartal, dostigavši brojku od 11,5 miliona dostavljenih jedinica u trećem kvartalu prethodne godine. Ukoliko se na kraju saberu svi pametni satovi i narukvice, dolazimo do cifre od 17,6 miliona prodatih primeraka – što predstavlja rast od 31% iz godine u godinu kada je tržište wearables uređaja u pitanju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Mobilno

Marko Obradović Edge: 5 saveta za bolju fotografiju mobilnim telefonom

Kako do najbolje fotografije sa vašeg odmora - uz pomoć pametnog telefona? Nagrađivani fotograf Marko Obradović Edge otkriva nam svojih 5 saveta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.

Tehnologija

Želja nam je da kartice koristimo u lokalnim marketima i na pijacama – pokazalo je Masterindex 2019. istraživanje

Najnoviji rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su da 8 od 10 korisnika kartica u Srbiji poseduje debitnu karticu, dok 40% korisnika poseduje kreditnu, a čak jedna petina obe kartice.