Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Prodaja raste: 60% više isporučenih pametnih satova u Q3

Da su pametni satovi i dalje popularni gedžeti za korisnike širom sveta pokazale su nedavne statistike da je dostava ovih uređaja u prethodnom periodu porasla za čak 60%, te bi mogla da dostigne 6,1 milion isporuka širom sveta za jedan godišnji kvartal. Za razliku od trećeg kvartala ove godine, ovo je porast od 3,5 miliona prodatih jedinica, dok je u istom periodu prošle godine dostavljeno 5,6 miliona satova.

pametni-satovi

Kada je reč o tržištu pametnih satova, sudeći prema istraživanju Canalys-a najveći deo zauzima Apple sa svojim modelom Apple Watch i to čak 46%, dok se među šest najpopularnijih proizvođača nalazi i Samsung sa udelom od 18%. Nakon ova dva giganta slede sportski pametni satovi koje izrađuju kompanije kao što su Fitbit (17,2%), zatim Garmin (3,2%) i Pebble (2,2%), dok ostali proizvođači ukupno čine procenat od 13,2%.

Kako prenosi TechCrunch, pomenuta analitička kompanija odlučila je da iznete podatke zadrži kao važeće za još jedan kvartal, jer veruju da će predstojeći praznici značajno uticati na veću prodaju druge serije Apple Watch-a. Sa druge strane, predstavljanje novog iPhone-a, kao i ranije glasine koje su ukazivale da će ovaj telefon još bolje sarađivati sa Apple Watch uređajem, dodatno je povećalo interesovanje kod korisnika za pametnim satovima iz Kupertina u trećem kvartalu tekuće godine.

Tržište ‘wearable’ uređaja značajno raste

Podaci koje je izneo Canalys takođe ukazuju na veoma zanimljivu činjenicu, a radi se o tome da tržište pametnih satova u Kini raste za čak 42% iz godine u godinu bez obzira na kašnjenje dolaska Android Wear 2.0 platforme kao i Samsung Gear S3 uređaja koji tek treba da se lansira na ovom tržištu. Ipak, na pomenuti rast značajno su uticale jeftinije varijante uređaja kao što je brend Huami, koji sarađuje sa kompanijom Xiaomi, a čiji uređaji imaju početnu cenu od 120 dolara.

Ako govorimo o sportskim narukvicama, statistika pokazuje da je dostava ovih fitnes gedžeta rasla za 18% iz kvartala u kvartal, dostigavši brojku od 11,5 miliona dostavljenih jedinica u trećem kvartalu prethodne godine. Ukoliko se na kraju saberu svi pametni satovi i narukvice, dolazimo do cifre od 17,6 miliona prodatih primeraka – što predstavlja rast od 31% iz godine u godinu kada je tržište wearables uređaja u pitanju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.