Zbog čega će vam u Nordeusu svakog petka oprati auto?

Forbes otkriva: Zbog čega će vam u Nordeusu svakog petka oprati auto?

Jedan od najpoznatijih poslovnih magazina, Forbes, objavio je danas veliki intervju sa osnivačem i direktorom Nordeusa, Brankom Milutinovićem. Članak otkriva kako zapravo ova kompanija tretira svoje zaposlene, koje su neke od beneficija kada je rad na jednom ovakvom mestu u pitanju, te kako se privlači najbolji talenat čak i kada to finansijske mogućnosti ne dozvoljavaju.

nordeus_forbes

Istakavši Top Eleven kao jednu od najpopularnijih sportskih igara na svetu, autorka teksta intervjuisala je Milutinovića o najranijim počecima, kada je sa dvojicom ko-osnivača dao otkaz u Microsoft-u i započeo Nordeus u garaži. Početni tim od petoro zaposlenih lansirao je prvu verziju fudbalskog menadžera, pri čemu je kompanija nakon tri nedelje postala profitabilna.

Branko je izjavio da Nordeus danas zapošljava oko 160 zaposlenih u Beogradu, Skoplju, Dublinu, Londonu i San Francisku. Prosečna starost zaposlenih iznosi svega 28 – 29 godina, što je ujedno i ključ njihovog uspešnog biznisa. Za šest godina postojanja samo je jedna osoba napustila kompaniju, a menadžment na svakih pola godine radi detaljne analize uslova u kojima zaposleni kreiraju jednu od najpopularnijih video igara, naveo je on.

Uslovi na kojima i Silicijumska dolina zavidi

Milutinović je otkrio da je Nordeus četvrtu godinu zaredom kompanija koja isplaćuje daleko najveće plate – kako u Srbiji, tako i u čitavom regionu. Lazy bag-ovi, hrana koju sprema glavni kuvar hotela sa 5 zvezdica, soba za igre koja je opremljena najnovijim naslovima i konzolama samo su neke od pogodnosti koje Nordeus pruža svojim zaposlenima.

Opuštenu atmosferu i „startup“ filozofiju koju je među prvima usvojio Google, a koja zaposlene stavlja u centar same kompanije, dodatno opisuje činjenica da zaposleni svakog petka mogu očekivati besplatno pranje automobila, kao i veliki broj najnovijih tehnoloških gedžeta koje sasvim slobodno mogu koristiti – koliko god oni to želeli.

Sumiravši utiske, autorka ističe da je Nordeus definitivno jedna od najpoželjnijih kompanija za rad na ovim prostorima. Milutinović dodaje da je od prvog dana zapošljavanje najboljih ljudi odluka kojoj Nordeus posvećuje ogromnu pažnju, te da je to ujedno i formula za izgradnju kompanije koja više ne predstavlja samo poznato ime u Srbiji i regionu, nego i u svetu – a pogotovo među kompanijama kao što su Google i Facebook, čiji zaposleni svoju karijeru nastavljaju upravo u srpskom Nordeusu.

Kompletan intervju možete pročitati u Forbes-u.

Ostavi komentar

  1. Djura

    Djura

    13. 2. 2015. u 10:26 Odgovori

    Svaka im cast na uspehu ali je jako smesno kako mazu za javnost. U Microsoft-u su dobili otkaz u vreme recesije zato sto su bili „mali od palube“ a firmu je napustilo dosta ljudi a ne samo jedan. Ali nek veruje Branko u sta god hoce 🙂

    • Ivan

      Ivan

      19. 5. 2015. u 13:37 Odgovori

      Dobili oni otkaz u Majkrosoftu ili ne, ovo sto su uradili je za postovanje. Mislim na firmu koju su napravili i zaradu koju su ostvarili. Napravili u Srbiji, prodali u Americi, i ogroman novac ulazi u Srbiju zahvaljujuci njima! Sad, marketing tipa milina je raditi u Nordeusu, to je neka druga prica… Oni su ipak veoma znacajan deo ovog drustva. Bili bi znacajni i u Americi, a ovde su tek, jer ovde se takvi mogu izbrojati na prste 1 ruke.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.