Redizajnirani Njuz.net hipnotiše svoje čitaoce! #nijenjuz

Redizajnirani Njuz.net hipnotiše svoje čitaoce! #nijenjuz

Najpopularniji domaći satirični portal zablistao je ovih dana u novom ruhu. Iz redakcije kažu da je glavna novina to što isti dizajn ne koristi još 10.000 sajtova poput ultra-desničarskih i ultra-levičarskih organizacija, te ljubitelja dela Radoša Bajića i boraca za samostalnost Karaburme. U fokus čitavog redizajna stavljena je moć hipnotisanja, tako da čitaoci sada provode još više vremena na sajtu, praveći njegovim osnivačima ‘masne’ pare.

njuz

Da, dobro ste pročitali! Redizajnirani Njuz.net delo je same ekipe koja i stoji iza ovog sajta, a sve u cilju jasnijeg brendiranja portala i njegovog sadržaja. Pored responzivnog dizajna, većih narativa i kontinuiranog skrolovajna (čitaš članak za člankom), novi sajt vidno se razlikuje od prethodnika, pružajući publici dobro poznatu satiru u još lepšem i preglednijem paketu.

Suosnivač Njuza, Dejan Nikolić, izjavio je u razgovoru za Netokraciju:

Novo rešenje, pored svoje jedinstvenosti u koju smo sigurni jer smo ga sami dizajnirali, ispunjava sve standarde. Tako su nam rekli ovi što su nam prodali i mi im verujemo. Nema razloga da ne verujemo. Na šta bi ličilo kad bi nam neko rekao da ispunjava sve standarde, a ne ispunjava? ‘Ajte molim vas.

Nikolić dodaje da nova opcija kontinuiranog skrolovanja u potpunosti hiptoniše posetioce kako bi i pored lošeg kvaliteta sadržaja, oni ostali što duže na sajtu i time zaradili Njuzovcima još više para. Čitava ekipa se nada da će na taj način upregnuti tehnologiju da radi za njih, te da će umesto novih i originalnih tekstova, čitaocima uvaljivati stare jer kako god da okrenu, njima idu pageviews a to da li se tekst pročita… ma koga to briga.

Alarmantan broj poseta sa mobilnih uređaja

Iz Njuza kažu da posete sa mobilnih uređaja nažalost igraju sve ključniju ulogu, te da se ekipa svim sredstvima bori kako bi obeshrabrila ljude da dolaze preko mobilnih:

To zapelo da čita na onim malim ekranima, pa to ti je. Da vidim kako će da čitaju kad ovako nabijene sadržaje smanjimo na tu veličinu. Trebaće im lupa. Kad nađemo način da uzimamo pare i od tih poseta, onda će da razmislimo da li će biti neki app ili ćemo ostati na ovome.

njuz1
Njuz.net svakog meseca beleži oko pola miliona unikatnih korisnika, te više od 2 miliona pregledanih stranica #nijenjuz

Dejan ističe da Njuz.net danas čita između 12 i 15% srpskog Interneta, te da čekaju 2018. godinu kako bi ponovo iskoristili domen svetskoprvenstvo.com, inače džabe plaćaju održavanje istog. Za kraj, Nikolić kaže da bi u planu mogli biti i drugi projekti/kampanje, no više o tome u budućem periodu.

Pozdravio bih sve čitaoce Netokracije koja je bila prva (ona prava Netokracija, ne ova srpska lokalna) koja je pisala o tome kako mi varamo ljude da veruju u gluposti. Sada ne pišu više toliko o nama jer ima onaj Rvacki sajt što isto piše. Šta da se radi. Niste ni vi loši.

Želiš da vidiš novi Njuz.net? Pa šta čekaš, klikni ovde!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.