Redizajnirani Njuz.net hipnotiše svoje čitaoce! #nijenjuz

Redizajnirani Njuz.net hipnotiše svoje čitaoce! #nijenjuz

Najpopularniji domaći satirični portal zablistao je ovih dana u novom ruhu. Iz redakcije kažu da je glavna novina to što isti dizajn ne koristi još 10.000 sajtova poput ultra-desničarskih i ultra-levičarskih organizacija, te ljubitelja dela Radoša Bajića i boraca za samostalnost Karaburme. U fokus čitavog redizajna stavljena je moć hipnotisanja, tako da čitaoci sada provode još više vremena na sajtu, praveći njegovim osnivačima ‘masne’ pare.

njuz

Da, dobro ste pročitali! Redizajnirani Njuz.net delo je same ekipe koja i stoji iza ovog sajta, a sve u cilju jasnijeg brendiranja portala i njegovog sadržaja. Pored responzivnog dizajna, većih narativa i kontinuiranog skrolovajna (čitaš članak za člankom), novi sajt vidno se razlikuje od prethodnika, pružajući publici dobro poznatu satiru u još lepšem i preglednijem paketu.

Suosnivač Njuza, Dejan Nikolić, izjavio je u razgovoru za Netokraciju:

Novo rešenje, pored svoje jedinstvenosti u koju smo sigurni jer smo ga sami dizajnirali, ispunjava sve standarde. Tako su nam rekli ovi što su nam prodali i mi im verujemo. Nema razloga da ne verujemo. Na šta bi ličilo kad bi nam neko rekao da ispunjava sve standarde, a ne ispunjava? ‘Ajte molim vas.

Nikolić dodaje da nova opcija kontinuiranog skrolovanja u potpunosti hiptoniše posetioce kako bi i pored lošeg kvaliteta sadržaja, oni ostali što duže na sajtu i time zaradili Njuzovcima još više para. Čitava ekipa se nada da će na taj način upregnuti tehnologiju da radi za njih, te da će umesto novih i originalnih tekstova, čitaocima uvaljivati stare jer kako god da okrenu, njima idu pageviews a to da li se tekst pročita… ma koga to briga.

Alarmantan broj poseta sa mobilnih uređaja

Iz Njuza kažu da posete sa mobilnih uređaja nažalost igraju sve ključniju ulogu, te da se ekipa svim sredstvima bori kako bi obeshrabrila ljude da dolaze preko mobilnih:

To zapelo da čita na onim malim ekranima, pa to ti je. Da vidim kako će da čitaju kad ovako nabijene sadržaje smanjimo na tu veličinu. Trebaće im lupa. Kad nađemo način da uzimamo pare i od tih poseta, onda će da razmislimo da li će biti neki app ili ćemo ostati na ovome.

njuz1
Njuz.net svakog meseca beleži oko pola miliona unikatnih korisnika, te više od 2 miliona pregledanih stranica #nijenjuz

Dejan ističe da Njuz.net danas čita između 12 i 15% srpskog Interneta, te da čekaju 2018. godinu kako bi ponovo iskoristili domen svetskoprvenstvo.com, inače džabe plaćaju održavanje istog. Za kraj, Nikolić kaže da bi u planu mogli biti i drugi projekti/kampanje, no više o tome u budućem periodu.

Pozdravio bih sve čitaoce Netokracije koja je bila prva (ona prava Netokracija, ne ova srpska lokalna) koja je pisala o tome kako mi varamo ljude da veruju u gluposti. Sada ne pišu više toliko o nama jer ima onaj Rvacki sajt što isto piše. Šta da se radi. Niste ni vi loši.

Želiš da vidiš novi Njuz.net? Pa šta čekaš, klikni ovde!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?