Svega 40% stanova za izdavanje sa Internet konekcijom

Svega 40% stanova za izdavanje sa Internet konekcijom

Sajt Nekretnine.rs objavio je statistiku za prošlu godinu koja je prema svim parametrima bila najuspešnija do sada. Brojke su pokazale da ovaj servis sada generiše 280.000 oglasa godišnje - 160.000 stambenih objekata, zatim 2.900 oglasa zemljišta, 7.700 poslovnih i 370 turističkih objekata. Bržem rastu samog sajta doprinela je i saradnja sa preko 370 agencija iz cele Srbije, kao i saradnja sa 55 investitora.

nekretnine

Podsećanja radi, sajt Nekretnine.rs postoji još od 17. avgusta 2009. godine, a za taj period mnogo toga se promenilo, poručuju iz ove kompanije. Kako navode, od 2013. godine do danas broj klijenata sa kojima sarađuju povećao se čak četiri puta. Statistika je takođe pokazala da je prethodna godina zatvorena sa preko 180.000 nekretnina u ponudi, dok se na svaka dva minuta postavljao jedan oglas za nekretnine.

Naime, u odnosu na prethodnu godinu poseta je porasla za preko 28% – broj pregledanih strana preko 30%, a broj korisnika čak 17%. Tako su svi obrađeni podaci preko 260.000 oglasa pronašli svoje mesto na detaljnoj infografici o stanju tržišta nekretnina u Srbiji, na kojoj se između ostalog nalze i podaci o aktivnim korisnicima, zatim broj pregledanih stranica, detaljna statistika prodaje i iznajmljivanja nekretnina i drugo.

Kada je reč o pretrazi, istraživanje kompanije pokazuje da korisnici potragu za stanovima, kućama ili zemljištem uglavnom započinju sa desktop ili laptop uređaja (55%), zatim slede pametni telefoni (45%), dok se na trećem mestu nalaze tablet računari sa 5%.

U nastavku možete pogledati i detaljnu infografiku koju je predstavio saj Nekretnine.rs:

n1

n2

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.