Svega 40% stanova za izdavanje sa Internet konekcijom

Svega 40% stanova za izdavanje sa Internet konekcijom

Sajt Nekretnine.rs objavio je statistiku za prošlu godinu koja je prema svim parametrima bila najuspešnija do sada. Brojke su pokazale da ovaj servis sada generiše 280.000 oglasa godišnje - 160.000 stambenih objekata, zatim 2.900 oglasa zemljišta, 7.700 poslovnih i 370 turističkih objekata. Bržem rastu samog sajta doprinela je i saradnja sa preko 370 agencija iz cele Srbije, kao i saradnja sa 55 investitora.

nekretnine

Podsećanja radi, sajt Nekretnine.rs postoji još od 17. avgusta 2009. godine, a za taj period mnogo toga se promenilo, poručuju iz ove kompanije. Kako navode, od 2013. godine do danas broj klijenata sa kojima sarađuju povećao se čak četiri puta. Statistika je takođe pokazala da je prethodna godina zatvorena sa preko 180.000 nekretnina u ponudi, dok se na svaka dva minuta postavljao jedan oglas za nekretnine.

Naime, u odnosu na prethodnu godinu poseta je porasla za preko 28% – broj pregledanih strana preko 30%, a broj korisnika čak 17%. Tako su svi obrađeni podaci preko 260.000 oglasa pronašli svoje mesto na detaljnoj infografici o stanju tržišta nekretnina u Srbiji, na kojoj se između ostalog nalze i podaci o aktivnim korisnicima, zatim broj pregledanih stranica, detaljna statistika prodaje i iznajmljivanja nekretnina i drugo.

Kada je reč o pretrazi, istraživanje kompanije pokazuje da korisnici potragu za stanovima, kućama ili zemljištem uglavnom započinju sa desktop ili laptop uređaja (55%), zatim slede pametni telefoni (45%), dok se na trećem mestu nalaze tablet računari sa 5%.

U nastavku možete pogledati i detaljnu infografiku koju je predstavio saj Nekretnine.rs:

n1

n2

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.