HoloLens naočare iz Microsofta stižu sledeće godine

HoloLens naočare iz Microsofta stižu sledeće godine, ali prvo za developere

Otkako se na čelu kompanije iz Redmonda nalazi Satya Nadella, Microsoft je krenuo sa drugačijom politikom poslovanja koja za cilj ima da stvori bolji odnos sa korisnicima. Nakon vesti o dolasku Windowsa 10 i besplatne nadogradnje, ova kompanija odlučila je da nas učini još više radoznalim, najavivši naočare za virtuelnu realnost koje bi trebalo da budu dostupne od sledeće godine za developere.

HoloLens
Da li će i kada hologramski prikaz postati naša svakodnevnica? (Izvor: gottabemobile.com)

Naime, kako prenosi Mashable u intervjuu koji je Nadella dao za BBC, ističe se da će kompanija već sledeće godine obezbediti verziju HoloLens naočara za developere – pre nego što ovaj proizvod krene u komercijalnu upotrebu.

Još u januaru kada su HoloLens naočare prvobitno predstavljene, iz Microsofta su naveli da ovaj uređaj može pretvoriti dom korisnika u „nadrealno igračko okruženje“, međutim Satya dodaje da je prioritet ovog tehnološkog giganta da pomenuti proizvod svoju upotrebnu vrednost prvo dobije u kompanijama tj. u poslovne svrhe – nalik Glass at Work programu.

Samo neki srećni korisnici imali su priliku da isprobaju hologramski prikaz sadržaja putem HoloLens naočara, poput novinara koji su u NASA centru mogli da pregledaju fotografije sa Marsa koje je poslao rover Curiosity.

Tako blizu, a tako daleko

Podsećanja radi, HoloLens naočare predstavljaju revolucionaran uređaj putem koga hologramski prikaz (o kome smo do sada samo maštali uz Start Trek), zapravo postaje realnost.

Naočare budućnosti, kako su ih mnogi nazvali, omogućavaju prikaz hologramskog sadržaja na površinama oko nas. U prevodu, umesto što biste kupili televizor od 60 inča, isti prikaz možete dobiti tako što ćete putem naočara projektovati sliku na željenoj površini – u ovom slučaju na zidu.

Ipak, HoloLens naočare nećemo uskoro videti u našim prodavnicama. Kako to obično biva, razvoj novog i revolucionarnog proizvoda prate godine testiranja i staranja da proizvod radi baš onako kako je to i obećano – tako su developeri prvi koji će imati pristup ovim naočarima.

Po svemu sudeći, proćiće još neko vreme pre nego hologramski prikaz igara, filmova i različitih aplikaicja stigne u naše domove, te na jedan sasvim novi način oplemeni naše živote i svakodnevnicu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.