HoloLens naočare iz Microsofta stižu sledeće godine

HoloLens naočare iz Microsofta stižu sledeće godine, ali prvo za developere

Otkako se na čelu kompanije iz Redmonda nalazi Satya Nadella, Microsoft je krenuo sa drugačijom politikom poslovanja koja za cilj ima da stvori bolji odnos sa korisnicima. Nakon vesti o dolasku Windowsa 10 i besplatne nadogradnje, ova kompanija odlučila je da nas učini još više radoznalim, najavivši naočare za virtuelnu realnost koje bi trebalo da budu dostupne od sledeće godine za developere.

HoloLens
Da li će i kada hologramski prikaz postati naša svakodnevnica? (Izvor: gottabemobile.com)

Naime, kako prenosi Mashable u intervjuu koji je Nadella dao za BBC, ističe se da će kompanija već sledeće godine obezbediti verziju HoloLens naočara za developere – pre nego što ovaj proizvod krene u komercijalnu upotrebu.

Još u januaru kada su HoloLens naočare prvobitno predstavljene, iz Microsofta su naveli da ovaj uređaj može pretvoriti dom korisnika u „nadrealno igračko okruženje“, međutim Satya dodaje da je prioritet ovog tehnološkog giganta da pomenuti proizvod svoju upotrebnu vrednost prvo dobije u kompanijama tj. u poslovne svrhe – nalik Glass at Work programu.

Samo neki srećni korisnici imali su priliku da isprobaju hologramski prikaz sadržaja putem HoloLens naočara, poput novinara koji su u NASA centru mogli da pregledaju fotografije sa Marsa koje je poslao rover Curiosity.

Tako blizu, a tako daleko

Podsećanja radi, HoloLens naočare predstavljaju revolucionaran uređaj putem koga hologramski prikaz (o kome smo do sada samo maštali uz Start Trek), zapravo postaje realnost.

Naočare budućnosti, kako su ih mnogi nazvali, omogućavaju prikaz hologramskog sadržaja na površinama oko nas. U prevodu, umesto što biste kupili televizor od 60 inča, isti prikaz možete dobiti tako što ćete putem naočara projektovati sliku na željenoj površini – u ovom slučaju na zidu.

Ipak, HoloLens naočare nećemo uskoro videti u našim prodavnicama. Kako to obično biva, razvoj novog i revolucionarnog proizvoda prate godine testiranja i staranja da proizvod radi baš onako kako je to i obećano – tako su developeri prvi koji će imati pristup ovim naočarima.

Po svemu sudeći, proćiće još neko vreme pre nego hologramski prikaz igara, filmova i različitih aplikaicja stigne u naše domove, te na jedan sasvim novi način oplemeni naše živote i svakodnevnicu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?