METRO i Target pokrenuli globalni akcelerator za maloprodaju - poziv otvoren i srpskim timovima

METRO i Target pokrenuli globalni akcelerator za maloprodaju – poziv otvoren i srpskim timovima

Trgovinski lanci METRO i Target pokrenuli su novi program akceleracije namenjen startapima koji se bave rešenjima iz oblasti maloprodaje. Poziv za prijavu upućen je i timovima iz Srbije.

Novi joint-venture program akceleracije održavaće se na dva kontinenta. Najboljih 10 startapa koji budu izabrani imaće priliku da radi sa mentorima na svojim proizvodima – u Berlinu i Mineapolisu. Program kreće u maju 2019. godine.

Kako se navodi u saopštenju, METRO i Target će prilagoditi programski sadržaj i zajedno investirati u inovativne timove, bez obzira na njihovu fazu razvoja. Program je pre svega namenjen startapima koji se bave visokotehnološkim rešenjima za maloprodaju, ali i sertifikovan od akceleratora Techstars sa kojim je lanac METRO već imao sličan program.

Za odabrane startape obezbeđena su novčana sredstva u iznosu do $120.000, kao i mentorska podrška kompanija METRO i Target. Kako saznajemo, programom je obuhvaćen networking i industrijska ekspertiza i trajaće 14 nedelja.

Finalni deo programa rezervisan je za Demo Day koji će se održati u Mineapolisu u avgustu, kada će timovi izložiti svoje ideje predstavnicima METRO-a, Target.a i Techstars-a – kao i lokalnoj startap zajednici i potencijalnim investitorima.

Prijave za otvorene do 24. februara

Garan Gudmen, koji je nedavno preuzeo funkciju direktora za METRO-Target akcelerator za maloprodaju, izjavio je povodom nove generacije:

Tražimo poslovne modele širom sveta koji se mogu primeniti na svaki segment lanca veleprodaje i maloprodaje, od krajnjeg proizvoda do kupca i svih poslovnih faza između.

Ova struktura će im omogućiti da se povežu sa globalnom mrežom stručnjaka, investitora, klijenata, kao i prethodnim učesnicima akceleratora, iz obe kompanije i Techstars-a.

Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane startape iz celog sveta, uključujući i Srbiju, da se prijave putem zvaničnog sajta ovog akceleratora.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.