METRO i Target pokrenuli globalni akcelerator za maloprodaju – poziv otvoren i srpskim timovima

Trgovinski lanci METRO i Target pokrenuli su novi program akceleracije namenjen startapima koji se bave rešenjima iz oblasti maloprodaje. Poziv za prijavu upućen je i timovima iz Srbije.

Novi joint-venture program akceleracije održavaće se na dva kontinenta. Najboljih 10 startapa koji budu izabrani imaće priliku da radi sa mentorima na svojim proizvodima – u Berlinu i Mineapolisu. Program kreće u maju 2019. godine.

Kako se navodi u saopštenju, METRO i Target će prilagoditi programski sadržaj i zajedno investirati u inovativne timove, bez obzira na njihovu fazu razvoja. Program je pre svega namenjen startapima koji se bave visokotehnološkim rešenjima za maloprodaju, ali i sertifikovan od akceleratora Techstars sa kojim je lanac METRO već imao sličan program.

Za odabrane startape obezbeđena su novčana sredstva u iznosu do $120.000, kao i mentorska podrška kompanija METRO i Target. Kako saznajemo, programom je obuhvaćen networking i industrijska ekspertiza i trajaće 14 nedelja.

Finalni deo programa rezervisan je za Demo Day koji će se održati u Mineapolisu u avgustu, kada će timovi izložiti svoje ideje predstavnicima METRO-a, Target.a i Techstars-a – kao i lokalnoj startap zajednici i potencijalnim investitorima.

Prijave za otvorene do 24. februara

Garan Gudmen, koji je nedavno preuzeo funkciju direktora za METRO-Target akcelerator za maloprodaju, izjavio je povodom nove generacije:

Tražimo poslovne modele širom sveta koji se mogu primeniti na svaki segment lanca veleprodaje i maloprodaje, od krajnjeg proizvoda do kupca i svih poslovnih faza između.

Ova struktura će im omogućiti da se povežu sa globalnom mrežom stručnjaka, investitora, klijenata, kao i prethodnim učesnicima akceleratora, iz obe kompanije i Techstars-a.

Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane startape iz celog sveta, uključujući i Srbiju, da se prijave putem zvaničnog sajta ovog akceleratora.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.