'Spamovanje' od strane brendova stiže na Messenger

‘Spamovanje’ od strane brendova stiže na Messenger

Facebook je spreman da još unapredi svoju 'chat' platformu za dopisivanje kako bi se još više okrenuo oglašivačima. Nakon niza promena koje je Messenger doživeo u periodu iza nas, kompanija najavljuje novu funkciju posebno zanimljivu upravo brendovima - koji će od sada uz određenu novčanu nadoknadu moći da šalju sponzorisane poruke svojim kupcima, ukoliko su prethodno dve strane komunicirale putem ovog servisa.

messenger-ads

Naime, kako prenosi 9to5Mac, već sledeće nedelje korisnici Facebooka moći će da vide oglase na svom News Feed-u koji će ih direktno voditi do nove konverzacije sa određenim brendom u Messengeru – ukoliko klinku na prikazanu reklamu. Međutim, najveća promena zapravo leži upravo u započinjanju same konverzacije sa kompanijom koja reklamira svoje usluge ili proizvode putem pomenutog servisa.

Ukoliko su korisnici još ranije komunicirali sa brendovima putem Messengera, upravo ti brendovi će uskoro imati mogućnost da plate Facebooku kako bi mogli da pošalju sponzorisane poruke potencijalnim kupcima. Upravo sa ovom promenom, kompanija iz Kalifornije na neki način pravi barijeru za oglašivače kako ne bi nekontrolisano ometali druge korisnike.

messenger-ads
Iako Facebook sebi stvara još jedan izvor prihoda, mi se pitamo da li su nam reklame uopšte potrebne u inboxu na Messengeru?

Štaviše, svi će biti u mogućnosti da blokiraju konverzaciju sa oglašivačima ukoliko isti i dalje nastave da šalju promotivni materijal iako to mnogima ne bude odgovaralo. S obzirom na to da Facebook sve više nastoji da očuva privatnost korisnika, blokiranje određenih brendova na ovaj način ne predstavlja iznenađenje – dok će sa druge strane ohrabrivati one brendove koji nastoje da iskoriste sve prednosti platforme kako bi njihova reklama imala efikasne rezultate.

Veliki planovi Facebooka tek pred nama?

Takođe, potpredsednik Facebooka za messaging proizvode, David Marcus uporedio je ovaj način marketinga sa e-mail oglašivačkim kampanjama, a podrazumevajući da se na ove poruke ne odgovara, Marcus navodi kako će Facebook obezbediti znatno bolje korisničko iskustvo kada je u pitanju konverzacija na relaciji brend-potrošač. Nova funkcija bi trebalo i zvanično da bude lansirana ove nedelje – pa se nemojte iznenaditi ako vam pristigne određena poruka promotivnog karaktera o proizvodu za koji ste se interesovali.

Bitno je i napomenuti da je Facebook ovim potezom sebi stvorio još jedan, potencijalno isplativ model monetizacije, pa neće biti iznenađenje ukoliko u budućnosti Messenger dobije dodatna unapređenja kada je reč o oglašavanju na popularnom servisu za dopisivanje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.