'Spamovanje' od strane brendova stiže na Messenger

‘Spamovanje’ od strane brendova stiže na Messenger

Facebook je spreman da još unapredi svoju 'chat' platformu za dopisivanje kako bi se još više okrenuo oglašivačima. Nakon niza promena koje je Messenger doživeo u periodu iza nas, kompanija najavljuje novu funkciju posebno zanimljivu upravo brendovima - koji će od sada uz određenu novčanu nadoknadu moći da šalju sponzorisane poruke svojim kupcima, ukoliko su prethodno dve strane komunicirale putem ovog servisa.

messenger-ads

Naime, kako prenosi 9to5Mac, već sledeće nedelje korisnici Facebooka moći će da vide oglase na svom News Feed-u koji će ih direktno voditi do nove konverzacije sa određenim brendom u Messengeru – ukoliko klinku na prikazanu reklamu. Međutim, najveća promena zapravo leži upravo u započinjanju same konverzacije sa kompanijom koja reklamira svoje usluge ili proizvode putem pomenutog servisa.

Ukoliko su korisnici još ranije komunicirali sa brendovima putem Messengera, upravo ti brendovi će uskoro imati mogućnost da plate Facebooku kako bi mogli da pošalju sponzorisane poruke potencijalnim kupcima. Upravo sa ovom promenom, kompanija iz Kalifornije na neki način pravi barijeru za oglašivače kako ne bi nekontrolisano ometali druge korisnike.

messenger-ads
Iako Facebook sebi stvara još jedan izvor prihoda, mi se pitamo da li su nam reklame uopšte potrebne u inboxu na Messengeru?

Štaviše, svi će biti u mogućnosti da blokiraju konverzaciju sa oglašivačima ukoliko isti i dalje nastave da šalju promotivni materijal iako to mnogima ne bude odgovaralo. S obzirom na to da Facebook sve više nastoji da očuva privatnost korisnika, blokiranje određenih brendova na ovaj način ne predstavlja iznenađenje – dok će sa druge strane ohrabrivati one brendove koji nastoje da iskoriste sve prednosti platforme kako bi njihova reklama imala efikasne rezultate.

Veliki planovi Facebooka tek pred nama?

Takođe, potpredsednik Facebooka za messaging proizvode, David Marcus uporedio je ovaj način marketinga sa e-mail oglašivačkim kampanjama, a podrazumevajući da se na ove poruke ne odgovara, Marcus navodi kako će Facebook obezbediti znatno bolje korisničko iskustvo kada je u pitanju konverzacija na relaciji brend-potrošač. Nova funkcija bi trebalo i zvanično da bude lansirana ove nedelje – pa se nemojte iznenaditi ako vam pristigne određena poruka promotivnog karaktera o proizvodu za koji ste se interesovali.

Bitno je i napomenuti da je Facebook ovim potezom sebi stvorio još jedan, potencijalno isplativ model monetizacije, pa neće biti iznenađenje ukoliko u budućnosti Messenger dobije dodatna unapređenja kada je reč o oglašavanju na popularnom servisu za dopisivanje.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Pulsar istraživanje: Do sada uloženo €1,7 milijardi u ‘fintech’ startape na Balkanu

Uspešni 'fintech' startapi privlače investicije na balkanski region, što doprinosi ekonomskom rastu. Istraživanje ovog tržišta na Balkanu analizirao je Pavel Korolev, CEO Pulsar VC fonda.

Tehnologija

Heapcon 2024 o tehnološkim inovacijama koje oblikuju budućnost

Heapcon, vodeća međunarodna tehnološka konferencija u Balkanskom regionu, vraća se u Beograd sa još boljim sadržajem iz tech industrije.

Novost

Google Street View automobili ponovo na putevima Srbije

Njihova misija je ažuriranje Google Street View fotografija srpskih gradova, arhitektonskih i prirodnih dobara na Google mapama.

Takmičenje

Predstavljen žiri SoMo Borca: Evo ko će odabrati najbolje digitalne projekte u regionu

Prijave se zatvaraju 25. septembra, a 'early bird' prijave otvorene su do 1. septembra 2024. godine!

Sponzorisano

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.