'Spamovanje' od strane brendova stiže na Messenger

‘Spamovanje’ od strane brendova stiže na Messenger

Facebook je spreman da još unapredi svoju 'chat' platformu za dopisivanje kako bi se još više okrenuo oglašivačima. Nakon niza promena koje je Messenger doživeo u periodu iza nas, kompanija najavljuje novu funkciju posebno zanimljivu upravo brendovima - koji će od sada uz određenu novčanu nadoknadu moći da šalju sponzorisane poruke svojim kupcima, ukoliko su prethodno dve strane komunicirale putem ovog servisa.

messenger-ads

Naime, kako prenosi 9to5Mac, već sledeće nedelje korisnici Facebooka moći će da vide oglase na svom News Feed-u koji će ih direktno voditi do nove konverzacije sa određenim brendom u Messengeru – ukoliko klinku na prikazanu reklamu. Međutim, najveća promena zapravo leži upravo u započinjanju same konverzacije sa kompanijom koja reklamira svoje usluge ili proizvode putem pomenutog servisa.

Ukoliko su korisnici još ranije komunicirali sa brendovima putem Messengera, upravo ti brendovi će uskoro imati mogućnost da plate Facebooku kako bi mogli da pošalju sponzorisane poruke potencijalnim kupcima. Upravo sa ovom promenom, kompanija iz Kalifornije na neki način pravi barijeru za oglašivače kako ne bi nekontrolisano ometali druge korisnike.

messenger-ads
Iako Facebook sebi stvara još jedan izvor prihoda, mi se pitamo da li su nam reklame uopšte potrebne u inboxu na Messengeru?

Štaviše, svi će biti u mogućnosti da blokiraju konverzaciju sa oglašivačima ukoliko isti i dalje nastave da šalju promotivni materijal iako to mnogima ne bude odgovaralo. S obzirom na to da Facebook sve više nastoji da očuva privatnost korisnika, blokiranje određenih brendova na ovaj način ne predstavlja iznenađenje – dok će sa druge strane ohrabrivati one brendove koji nastoje da iskoriste sve prednosti platforme kako bi njihova reklama imala efikasne rezultate.

Veliki planovi Facebooka tek pred nama?

Takođe, potpredsednik Facebooka za messaging proizvode, David Marcus uporedio je ovaj način marketinga sa e-mail oglašivačkim kampanjama, a podrazumevajući da se na ove poruke ne odgovara, Marcus navodi kako će Facebook obezbediti znatno bolje korisničko iskustvo kada je u pitanju konverzacija na relaciji brend-potrošač. Nova funkcija bi trebalo i zvanično da bude lansirana ove nedelje – pa se nemojte iznenaditi ako vam pristigne određena poruka promotivnog karaktera o proizvodu za koji ste se interesovali.

Bitno je i napomenuti da je Facebook ovim potezom sebi stvorio još jedan, potencijalno isplativ model monetizacije, pa neće biti iznenađenje ukoliko u budućnosti Messenger dobije dodatna unapređenja kada je reč o oglašavanju na popularnom servisu za dopisivanje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.