'Spamovanje' od strane brendova stiže na Messenger

‘Spamovanje’ od strane brendova stiže na Messenger

Facebook je spreman da još unapredi svoju 'chat' platformu za dopisivanje kako bi se još više okrenuo oglašivačima. Nakon niza promena koje je Messenger doživeo u periodu iza nas, kompanija najavljuje novu funkciju posebno zanimljivu upravo brendovima - koji će od sada uz određenu novčanu nadoknadu moći da šalju sponzorisane poruke svojim kupcima, ukoliko su prethodno dve strane komunicirale putem ovog servisa.

messenger-ads

Naime, kako prenosi 9to5Mac, već sledeće nedelje korisnici Facebooka moći će da vide oglase na svom News Feed-u koji će ih direktno voditi do nove konverzacije sa određenim brendom u Messengeru – ukoliko klinku na prikazanu reklamu. Međutim, najveća promena zapravo leži upravo u započinjanju same konverzacije sa kompanijom koja reklamira svoje usluge ili proizvode putem pomenutog servisa.

Ukoliko su korisnici još ranije komunicirali sa brendovima putem Messengera, upravo ti brendovi će uskoro imati mogućnost da plate Facebooku kako bi mogli da pošalju sponzorisane poruke potencijalnim kupcima. Upravo sa ovom promenom, kompanija iz Kalifornije na neki način pravi barijeru za oglašivače kako ne bi nekontrolisano ometali druge korisnike.

messenger-ads
Iako Facebook sebi stvara još jedan izvor prihoda, mi se pitamo da li su nam reklame uopšte potrebne u inboxu na Messengeru?

Štaviše, svi će biti u mogućnosti da blokiraju konverzaciju sa oglašivačima ukoliko isti i dalje nastave da šalju promotivni materijal iako to mnogima ne bude odgovaralo. S obzirom na to da Facebook sve više nastoji da očuva privatnost korisnika, blokiranje određenih brendova na ovaj način ne predstavlja iznenađenje – dok će sa druge strane ohrabrivati one brendove koji nastoje da iskoriste sve prednosti platforme kako bi njihova reklama imala efikasne rezultate.

Veliki planovi Facebooka tek pred nama?

Takođe, potpredsednik Facebooka za messaging proizvode, David Marcus uporedio je ovaj način marketinga sa e-mail oglašivačkim kampanjama, a podrazumevajući da se na ove poruke ne odgovara, Marcus navodi kako će Facebook obezbediti znatno bolje korisničko iskustvo kada je u pitanju konverzacija na relaciji brend-potrošač. Nova funkcija bi trebalo i zvanično da bude lansirana ove nedelje – pa se nemojte iznenaditi ako vam pristigne određena poruka promotivnog karaktera o proizvodu za koji ste se interesovali.

Bitno je i napomenuti da je Facebook ovim potezom sebi stvorio još jedan, potencijalno isplativ model monetizacije, pa neće biti iznenađenje ukoliko u budućnosti Messenger dobije dodatna unapređenja kada je reč o oglašavanju na popularnom servisu za dopisivanje.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Domaći EasyPass nudi privatne časove za sve učenike — a dodatnu zaradu za nastavnike

EasyPass platforma domaćih osnivača profesore i nastavnike širom Srbije povezuje sa učenicima, povećavajući im broj zakazanih časova, samim time i mogućnost dodatne zarade. A, učenicima su dostupni privatni časovi iz svih predmeta.

Office Talks Podcast

Nova era digitalne televizije i interneta

Gosti 174. epizode Office Talks podkasta bili su Vojin Kličković i Peđa Janković iz kompanije Yettel sa kojima smo razgovarali o razvoju Hipernet usluge optičkog interneta i digitalne televizije tokom dve godine postojanja ovog servisa.

Startapi i poslovanje

Startap inloodis iz Srbije menja način na koji se trenira košarka — uz pomoć holograma!

U intervjuu sa osnivačem Markom Gojakom, pročitajte priču o nastanku 'inloodis Basketball Spatial Computing Platform' jedinog AR sistema za asistenciju na košarkaškom treningu na svetu.

Propustili ste

Tehnologija

Open AI Sora oživljava filmsko platno, dok je Google Gemini isuviše ‘woke’

Donosimo vam osvrt na najnovija dostignuća tehnoloških giganata, kada je u pitanju razvoj alata zasnovanih na veštačkoj inteligenciji.

Office Talks Podcast

Kako je web3mine Vukašina Vukoja podigao $6 miliona investicije?

Vukašina smo ponovo ugostili u 178. epizodi Office Talks podkasta, kako bi nam rekao nešto više o svom novom projektu i o tome kako je pridobio poverenje vodećih web3 investitora.

Intervju

Hipernet nakon dve godine: 100.000 korisnika i dolazak mobilnih TV aplikacija

Hipernet usluga digitalne televizije i optičkog interneta kompanije Yettel na tržištu je prisutna već više od dve godine. Broj korisnika ovog servisa se povećava, a početak godine je bila idealna prilika da o Hipernetu ponovo razgovaramo sa Nenadom Hasurom, direktorom segmenta za fiksne i digitalne usluge u kompaniji Yettel.

Gaming

‘Ludo: Animal Heroes’ – nova je igra domaćeg Oxyverse studija dostupna za iOS i Android korisnike

Još jedan gaming naslov iz Srbije osvanuo je na App Store i Google Play prodavnici za globalno tržište. Reč je o video igri 'Ludo: Animal Heroes' iza koje stoji domaći game dev studio Oxyverse - sa čijim smo suosnivačem Jovanom Jaramazom razgovarali u intervjuu koji sledi.

Office Talks Podcast

Istina o platama programera

Novu epizodu Office Talks podkasta posvetili smo FishingBooker anketi o platama u IT industriji i tim povodom ugostili Dina Delića, koji je COO u pomenutoj kompaniji.

Tehnologija

Ivan Marković: Hakerski napad na EPS uspeo je zbog korupcije

Ne dozvoljavamo da se hakerski napad i krađa podataka iz baze Elektroprivrede Srbije olako zaboravi, a u tome nam pomaže pokretač foruma 'Bezbedni Balkan'.