Mercator-S i Glovo u Beogradu i Novom Sadu dostaviće vam namirnice na adresu

Mercator-S i Glovo dostaviće vam namirnice na kućnu adresu jer znaju da vam se ne izlazi iz kuće

Kompanija Mercator-S pokrenula je saradnju sa servisom Glovo, pa će korisnici na teritoriji Beograda i Novog Sada moći lakše da naručuju potrebne namirnice putem Interneta - iz prodavnica IDEA, IDEA organic i Mercator.

Ovu novost za Netokraciju je potvrdila Maja Marković, Head of digital marketing u kompaniji Mercator-S. Ona je tom prilikom istakla sledeće:

Kako bismo izašli u susret potrošačima i pomogli im da na bezbedan i brz način kupe ono što im je potrebno, zajedno sa Glovom smo ponudili novu uslugu. Sve što je potrebno jeste da potrošači preuzmu Glovo aplikaciju i zatim odaberu IDEA, IDEA organic ili Mercator prodavnicu na aplikaciji.

Nakon toga će, kako dodaje naša sagovornica, poručene namirnice Glovo dostaviti u najkraćem mogućem roku, i to za 30 do 45 minuta, a dostava je trenutno moguća čak i tokom zabrane kretanja – do 21h.

Korisnicima dostupan asortiman od 1.500 proizvoda

Maja je, između ostalog, istakla i da je u okviru Glovo aplikacije dostupan odabrani asortiman iz gotovo svih najvažnijih kategorija proizvoda dostupnih i u brick&mortar prodavnicama ovog prodajnog lanca:

Ovde pre svega mislim na voće i povrće, mlečne proizvode i jaja, namirnice za pripremu jela. Tu su i pekara, delikates, slatkiši i grickalice, piće, konzervirani proizvodi, zdrava hrana, proizvodi iz kategorija dečiji svet i neprehrambeni proizvodi.

Trenutno smo fokusirani na “topsellere” i proizvode za kojima postoji najveća potražnja, ali očekujemo da će svi potrošači pronaći proizvode na koje su navikli, jer će do kraja nedelje naš asortiman na Glovo aplikaciji iznositi više od 1.500 proizvoda.

Na pitanje Netokracije da li će ova opcija biti dostupna samo u Beogradu ili će biti moguća i u drugim gradovima u Srbiji u kojima posluje Glovo, Maja dodaje da je za sada usluga dostupna u Beogradu i Novom Sadu.

Međutim, daljim širenjem Glova na druge gradove u Srbiji, očekuje se da se ova usluga omogući i ostalim potrošačima širom Srbije, koji bi takođe mogli da uživaju u pogodnostima kupovine iz svog doma.


Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.