Mercator-S i Glovo u Beogradu i Novom Sadu dostaviće vam namirnice na adresu

Mercator-S i Glovo dostaviće vam namirnice na kućnu adresu jer znaju da vam se ne izlazi iz kuće

Kompanija Mercator-S pokrenula je saradnju sa servisom Glovo, pa će korisnici na teritoriji Beograda i Novog Sada moći lakše da naručuju potrebne namirnice putem Interneta - iz prodavnica IDEA, IDEA organic i Mercator.

Ovu novost za Netokraciju je potvrdila Maja Marković, Head of digital marketing u kompaniji Mercator-S. Ona je tom prilikom istakla sledeće:

Kako bismo izašli u susret potrošačima i pomogli im da na bezbedan i brz način kupe ono što im je potrebno, zajedno sa Glovom smo ponudili novu uslugu. Sve što je potrebno jeste da potrošači preuzmu Glovo aplikaciju i zatim odaberu IDEA, IDEA organic ili Mercator prodavnicu na aplikaciji.

Nakon toga će, kako dodaje naša sagovornica, poručene namirnice Glovo dostaviti u najkraćem mogućem roku, i to za 30 do 45 minuta, a dostava je trenutno moguća čak i tokom zabrane kretanja – do 21h.

Korisnicima dostupan asortiman od 1.500 proizvoda

Maja je, između ostalog, istakla i da je u okviru Glovo aplikacije dostupan odabrani asortiman iz gotovo svih najvažnijih kategorija proizvoda dostupnih i u brick&mortar prodavnicama ovog prodajnog lanca:

Ovde pre svega mislim na voće i povrće, mlečne proizvode i jaja, namirnice za pripremu jela. Tu su i pekara, delikates, slatkiši i grickalice, piće, konzervirani proizvodi, zdrava hrana, proizvodi iz kategorija dečiji svet i neprehrambeni proizvodi.

Trenutno smo fokusirani na „topsellere“ i proizvode za kojima postoji najveća potražnja, ali očekujemo da će svi potrošači pronaći proizvode na koje su navikli, jer će do kraja nedelje naš asortiman na Glovo aplikaciji iznositi više od 1.500 proizvoda.

Na pitanje Netokracije da li će ova opcija biti dostupna samo u Beogradu ili će biti moguća i u drugim gradovima u Srbiji u kojima posluje Glovo, Maja dodaje da je za sada usluga dostupna u Beogradu i Novom Sadu.

Međutim, daljim širenjem Glova na druge gradove u Srbiji, očekuje se da se ova usluga omogući i ostalim potrošačima širom Srbije, koji bi takođe mogli da uživaju u pogodnostima kupovine iz svog doma.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.