Slovenački Mediately osigurao 500.000 evra za širenje tima u regionu

Slovenački Mediately osigurao 500.000 evra za širenje tima u Srbiji i regionu

Vodeća kompanija za informacije o lekovima na mobilnim uređajima, Mediately, sa preko 50.000 korisnika među kojima su uglavnom doktori, farmaceuti i drugi zdravstveni radnici u CEE regionu, dobila je 500.000 evra od LAUNCHub-a u poslednjoj rundi investicija - koja će omogućiti kompaniji da se proširi u regionu i dodatno pojača svoj tim.

mediately-1

Kako je još ranije ekskluzivno pisala Netokracija Slovenija, Mediately nudi mobilne aplikacije doktorima i ostalim zdravstvenim radnicima, dajući im instant pristup relevantnim medicinskim informacijama. Njihova aplikacija „Baza Lekova“, koja pruža lokalizovane informacije i alate za lakši i bolji rad lekara, dostupna je u Srbiji i u još četiri države: Sloveniji, Hrvatskoj, Češkoj i Slovačkoj, a za nekoliko nedelja će biti lansirana i u Rumuniji.

Medately „Baza Lekova“ i „Mediately RheumaHelper“ su aplikacije koje redovno koristi preko 25.000 doktora u regionu, a ukupno preko 50.000 stručnjaka iz oblasti zdravstva. Ovo uključuje farmaceute, stomatologe, studente medicinskih struka i druge zdravstvene radnike. Aplikacije su besplatne, kako na pametnim telefonima, tako i na tabletima i na webu i redovno se ažuriraju na osnovu sugestija i povratnih informacija korisnika.

Digitalizacija procesa u zdravstvu kao cilj

Povodovm ove značajne investicije, oglasio se i Blaž Triglav, direktor Mediately-ja, koji navodi da će investicija biti usmerena na regionalni rast i na proširenje na nova tržišta:

Uspostavili smo odlična radna partnerstva u farmaceutskoj industriji u poslednjih par godina. Ova investicija će nam pomoći da se proširimo na druga tržišta u CEE regionu, gde još uvek ne postoje alati koji pružaju medicinske informacije i verujemo da će naše aplikacije imati izuzetan značaj na digitalizaciju procesa u zdravstvu.

Kompanija ne krije svoje ambicije da bi u 2017. godini mogla da proširi svoj tim na tri nova tržišta, a takođe je u planu i proširenje kako medicinskog tima, tako i tima za razvoj. „Imamo puno ideja gde želimo da idemo sa našim aplikacijama, posebno što možemo da računamo na odlične povratne informacije i sugestije korisnika.“, objašnjava Triglav – dodajući da će ova kompanija postati vodeći izvor medicinskih informacija i na novim tržištima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.