Slovenački Mediately osigurao 500.000 evra za širenje tima u regionu

Slovenački Mediately osigurao 500.000 evra za širenje tima u Srbiji i regionu

Vodeća kompanija za informacije o lekovima na mobilnim uređajima, Mediately, sa preko 50.000 korisnika među kojima su uglavnom doktori, farmaceuti i drugi zdravstveni radnici u CEE regionu, dobila je 500.000 evra od LAUNCHub-a u poslednjoj rundi investicija - koja će omogućiti kompaniji da se proširi u regionu i dodatno pojača svoj tim.

mediately-1

Kako je još ranije ekskluzivno pisala Netokracija Slovenija, Mediately nudi mobilne aplikacije doktorima i ostalim zdravstvenim radnicima, dajući im instant pristup relevantnim medicinskim informacijama. Njihova aplikacija „Baza Lekova“, koja pruža lokalizovane informacije i alate za lakši i bolji rad lekara, dostupna je u Srbiji i u još četiri države: Sloveniji, Hrvatskoj, Češkoj i Slovačkoj, a za nekoliko nedelja će biti lansirana i u Rumuniji.

Medately „Baza Lekova“ i „Mediately RheumaHelper“ su aplikacije koje redovno koristi preko 25.000 doktora u regionu, a ukupno preko 50.000 stručnjaka iz oblasti zdravstva. Ovo uključuje farmaceute, stomatologe, studente medicinskih struka i druge zdravstvene radnike. Aplikacije su besplatne, kako na pametnim telefonima, tako i na tabletima i na webu i redovno se ažuriraju na osnovu sugestija i povratnih informacija korisnika.

Digitalizacija procesa u zdravstvu kao cilj

Povodovm ove značajne investicije, oglasio se i Blaž Triglav, direktor Mediately-ja, koji navodi da će investicija biti usmerena na regionalni rast i na proširenje na nova tržišta:

Uspostavili smo odlična radna partnerstva u farmaceutskoj industriji u poslednjih par godina. Ova investicija će nam pomoći da se proširimo na druga tržišta u CEE regionu, gde još uvek ne postoje alati koji pružaju medicinske informacije i verujemo da će naše aplikacije imati izuzetan značaj na digitalizaciju procesa u zdravstvu.

Kompanija ne krije svoje ambicije da bi u 2017. godini mogla da proširi svoj tim na tri nova tržišta, a takođe je u planu i proširenje kako medicinskog tima, tako i tima za razvoj. „Imamo puno ideja gde želimo da idemo sa našim aplikacijama, posebno što možemo da računamo na odlične povratne informacije i sugestije korisnika.“, objašnjava Triglav – dodajući da će ova kompanija postati vodeći izvor medicinskih informacija i na novim tržištima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.