Šta nudi nova Maxi Online prodavnica i zašto ćete vašu sledeću nabavku obaviti iz fotelje?

Odlazak do obližnje prodavnice po kućne potrepštine može biti dosadan, pogotovo u ove zimske i kišne dane kada biste radije ostali kući. Imajući to na umu, prehrambeni lanac Maxi predstavio je novu platformu online prodavnice koja korisnicima omogućava baš ono što ste i pomislili - kupovinu namirnica putem Interneta, uz dostavu na kućni prag.

Nova Maxi Online prodavnica već uveliko je dostupna svim korisnicima na području Beograda, nudeći veliki broj artikala koji se isto tako mogu pronaći i u prodavnicama ovog lanca. Prodavnicu odlikuje jednostavan dizajn sa fokusom na pretragu artikala, tako da korisnici sa lakoćom mogu da pretražuju zdravu hranu, smrznute proizvode, kućnu hemiju i druge artikle.

Pre nego i krenete sa kupovinom, potrebno je da kreirate svoj korisnički nalog prateći korake na sajtu (ili putem aplikacije), a kada pristupite prodavnici kao registrovan korisnik – u startu vam se ukazuje prilika da željene artikle dodate u vašu korpu. Isporuka odabranih namirnica dostavlja se na kućnu adresu ukoliko je minimalna vrednost porudžbine 3.000 dinara.

Maxi Online shop korisnicima omogućava plaćanje gotovinom ili platnim karticama – prilikom isporuke robe. Kupcima su, između ostalog, na raspolaganju i različite promocije u okviru Maxi lanca, dok na sajtu mogu pronaći i digitalni katalog artikala koji su na akciji, kao i recepte različitih specijaliteta – ukoliko zafali inspiracije prilikm kuvanja.

Iz Maxija nastoje da online kupovinu što više pojednostave, prilagodivši čitavo iskustvo i za nešto starije građane.

Kada i napravite svoj nalog, na raspolaganju vam stoji opcija da ažurirate svoje podatke, kao i mogućnost da vodite evidenciju o porudžbinama, ali i da upravljate različitim spiskovima. Treba napomenuti i da je Maxi Online dostupan 24/7 – pregled artikala i kupovina dostupni su u bilo kom trenutku.

Za korisnike sa najmanje slobodnog vremena – iOS i Android aplikacija

Radi li nova Maxi Online prodavnica baš kao što i očekujete? Da skratim priču – radi i to odlično. Važo je napomenuti da je i dostava besplatna. Štaviše, isporuka robe vrži se od ponedeljka do subote dok su kupcima svaki dan na raspolaganju četiri termina za isporuku.

Korisnik, dakle, sam rezerviše termin isporuke (bilo za vreme registracije ili prilikom svake kupovine), a dodatna prednost jeste to što se potrošač kontaktira telefonskim putem pola sata pred samu isporuku.

Kao što smo već spomenuli, tu je naravno i iOS te Android aplikacija koja se besplatno može preuzeti na Google Play i App Store prodavnica. Tako kompletnu kupovinu možete obaviti „u hodu“ – u bilo koje doba dana, ili noći.

Maxi Shop aplikacija radi odlično na iOS operativnom sistemu – kupovina je jednostavna i obavlja se uz svega nekoliko klikova.

Za koga je dakle, Maxi Online?

Pa… dobro pitanje. Za mlađi par koji živi zajedno i koji putem servisa želi da obavi željenu kupovinu? Za porodice svakako, ali i za kompanije koje naručuju potrepštine za kancelariju poput kafe, mleka, svežeg voća, ubrusa i slično. No, pravi test servisa tek sledi – kada krenu zimski dani, a temperatura se spusti ispod minusa. Jedno je sigurno – Maxi je predstavio koristan servis na novoj platformi koji će velikom broju kupaca uštedeti vreme, a vreme je novac. Dakle, možda je pravo vreme da uštedite i to iz udobnosti vašeg toplog doma (oh Bože, ovo je zvučalo kao Top Shop reklama…).

Posetite Maxi Online i krenite sa kupovinom već sada, možda vam se svidi. Svakako nam javite vaše utiske.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.