Mastercard nudi 600 dinara povraćaja novca za mobilna plaćanja

Mastercard do kraja novembra svojim korisnicima nudi 600 dinara povraćaja novca za mobilna plaćanja

Korisnici Mastercard kartica koji do kraja novembra svoj telefon iskoriste za plaćanje, dobiće povraćaj potrošenih sredstava u iznosu od 600 dinara.

U periodu od 26. oktobra do 30. novembra, korisnici Mastercard kartica koji izvrše minimalno tri plaćanja u zbirnom iznosu od najmanje 1.000 RSD koristeći uslugu mobilnog novčanika, dobiće natrag 600 dinara na račun povezan sa Mastercard karticom u roku od pet dana od završetka kampanje.

Kako bi koristio plaćanje mobilnim novčanikom, sve što je potrebno da korisnik uradi jeste da ima Mastercard karticu i instaliranu aplikaciju mobilnog novčanika banke na svom mobilnom telefonu. Plaćanja se obavljaju na isti način kao i beskontaktna plaćanja platnim karticama – prislanjanjem mobilnog telefona na POS terminal.

Tokom trajanja kampanje, svaki korisnik može iskoristiti ovu pogodnost jednom, a korisnici Mastercard kartica u Srbiji mogu koristiti neki od četiri trenutno dostupnih mobilnih novčanika za Android platformu (u OTP, NLB, AIK i Raiffeisen banci) i dva Apple Pay novčanika (u OTP i ProCredit banci).

Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard, tom prilikom je izjavila sledeće:

Mobilna plaćanja i mobilni novčanici su osveženje za industriju i znak da tržište plaćanja u Srbiji ide u korak sa modernim vremenom. U izazovnoj godini kakva je ova, uspeli smo da porodici mobilnih novčanika u Srbiji dodamo još dva proizvoda, tako da Mastercard korisnici mogu da biraju između ukupno šest opcija za mobilna beskontaktna plaćanja i odaberu onu koja im najviše odgovara. Ono sa čime nema kompromisa je sigurnost plaćanja, a to je, zajedno sa prepoznatljivim i besprekornim korisničkim iskustvom koje Mastercard pruža, razlog za sve veću popularnost mobilnih plaćanja među našim građanima.

Na nivou Evrope, 64% potrošača plaća beskontaktno – karticom ili telefonom

Iz ove kompanije podsećaju i da ne treba zaboraviti da u trenutnoj situaciji uzrokovanoj pandemijom, mobilna plaćanja zajedno sa ostalim beskontaktnim načinima plaćanja pružaju dodatnu bezbednost korisnicima kojima je važno da provedu što manje vremena na fizičkim prodajnim mestima i imaju što manje fizičkih kontakata.

“Imajući u vidu da mobilni telefon prilikom plaćanja ostaje u rukama korisnika, oni u svakom momentu mogu biti sigurni da na raspolaganju imaju pouzdano i funkcionalno rešenje kojim štede svoje vreme, a koje do kraja novembra, štedi i njihov novac”, ističu predstavnici Mastercarda.

Da to nije samo trend, svedoče i poslednji podaci koji pokazuju da sedam od deset potrošača smatra da će njihov prelazak na mobilna i digitalna plaćanja koji se desio tokom korone biti trajan. Osim toga, 76% trgovaca u SAD ističe da ih je pandemija pogurala da digitalizuju svoje poslovanje, 50% njih je omogućilo digitalne servise za prijem sredstava, a napredak u ovim sektorima očekuje se i na evropskom nivou.

Sa druge strane, više od 2.600 banaka i 1.200 izdavalaca tokena ima live MDES projekte (lansirane mobilne novčanike za Mastercard mobilna plaćanja), a 64% potrošača na nivou Evrope plaća beskontaktno, bilo karticom ili telefonom.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Novost

Google Street View automobili ponovo na putevima Srbije

Njihova misija je ažuriranje Google Street View fotografija srpskih gradova, arhitektonskih i prirodnih dobara na Google mapama.

Takmičenje

Predstavljen žiri SoMo Borca: Evo ko će odabrati najbolje digitalne projekte u regionu

Prijave se zatvaraju 25. septembra, a 'early bird' prijave otvorene su do 1. septembra 2024. godine!

Intervju

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti.