Mastercard i Facebook olakšali poslovanje malih preduzeća uz još efikasnija digitalna plaćanja

Mastercard i Facebook olakšali poslovanje malih preduzeća uz još efikasnija digitalna plaćanja

Na MWC sajmu u Barseloni, kompanija Mastercard je najavila da otpočinje saradnju sa društvenom mrežom Facebook na pružanju tehnologije malim preduzećima kako bi mogli da prihvataju elektronska i mobilna plaćanja. Reč je o testiranju novog Masterpass rešenja na QR bot sistemu koji je sastavni deo chat servisa Facebook Messenger.

Pristup digitalnim plaćanjima pomoći će malim firmama da se prošire na nova tržišta i da dobiju pristup finansijskim uslugama i proizvodima koji će im omogućiti da prošire svoje poslovanje. Naime, Mastercard će u Nigeriji započeti testiranje novog Masterpass rešenja na QR bot platformi za Facebook Messenger kako bi vlasnici preduzeća mogli da pređu sa gotovinskih na bezgotovinske i QR uplate. Zašto baš Nigerija?

Rezultati istraživanja sprovedenih od strane Fletcher univerziteta i Mastercard centra za inkluzivni rast, pokazuju da u Nigeriji 98% od ukupnog obrta novca koji ostvaruju potrošači i preduzeća (obrt vredan 301 milijardu dolara) i dalje se obavlja u gotovini.

Kako bi se uključili u novi program, zainteresovane firme treba da pošalju zahtev bot platformi kako bi otpočeli prihvat QR plaćanja, da dobiju odobrenje svoje banke i otvore račun, što je dovoljno da počnu da prihvataju digitalna plaćanja na jednostavan i siguran način. Vlasnici firmi biće u mogućnosti da štampaju i prikazuju QR kod u svojim radnjama ili čuvaju kod na telefonima, dok potrošači mogu da plaćaju skeniranjem tog  koda pametnim telefonom ili ukucavanjem trgovačkog ID koda koji je povezan sa QR kodom.

Čak 1,3 milijardi ljudi koristi Messenger svakog meseca

Povodom ove vesti, oglasila se i Kahina Van Dajk, direktorka sektora za partnerstva sa platnom i finansijskom industrijom u kompaniji Facebook, koja je izjavila:

Brendovi i programeri širom sveta koriste poruke kako bi se povezali sa 1,3 milijarde ljudi koji koriste Facebook Messenger svakog meseca. Zadovoljstvo nam je što Mastercard razvija uslugu na Messanger platformi kako bi pomogao malim trgovcima da organizuju svoje poslovanje i povežu se sa svojim potrošačima putem poruka.

Podsećanja radi, otkako je predstavljen 2016. godine, Masterpass QR rešenje omogućava ljudima da na siguran način plaćaju i primaju uplate samo putem telefona, bez keša i platnih kartica. Masterpass QR rešenje se nadovezuje na Mastercard inicijative za bezgotovinska plaćanja da trgovcima svih veličina, obezbedi brz, siguran i jeftin način da prihvataju uplate i učestvuju u formalnim tokovima novca.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.