Mastercard najavio upravljanje finansijama uz pomoć veštačke inteligencije

Mastercard najavio upravljanje ličnim finansijama uz pomoć veštačke inteligencije

Na konferenciji Money 20/20 koja se održava u Las Vegasu, kompanija Mastercard najavila je svoje planove u okviru kojih se podrazumeva lansiranje platforme zasnovane na veštačkoj inteligenciji koja omogućava potrošačima da obavljaju transakcije, upravljaju svojim finansijama i kupuju putem platforme sa porukama.

mastercard

Naime, istraživačka kompanija Gartner objavila je da će se onlajn kupovina u vrednosti od skoro 2 milijarde dolara obavljati isključivo putem digitalnih asistenata na mobilnim uređajima do kraja 2016. godine. Mastercard će takođe razviti botove za trgovce i banke koji će koristiti interfejs za četovanje, slanje poruka i prirodne jezike za komunikaciju sa potrošačima.

Kako bi zadovoljila potrebe ovog rastućeg segmenta potrošača, pomenuta kompanija najavila je planove da lansira platformu koja se zasniva na veštačkoj inteligenciji i koja omogućava potrošačima da obavljaju transakcije, upravljaju svojim finansijama i kupuju putem platforme sa porukama. Uz Mastercard botove, partneri će moći da ostvare pravi dijalog sa potrošačima, pruže personalizovanu uslugu, kvalitetno korisničko iskustvo i ponude i nagrade u odgovarajućem kontekstu.

Kupovina putem chatbotova nije daleko

Takođe, na konferenciji Money 20/20, iz Mastercarda su svetskoj javnosti predstavili saradnju sa kompanijom Kasisto koja razvija brendirane virtualne asistente i pametne botove za finansijske usluge, a koja se trenutno nalazi u Mastercard Start Path Global programu za startap kompanije. Kako će u praksi izgledati kupovina putem Chatbot platforme, pogledajte na sledećem videu:

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.