Kako navode iz Limunda dugovanja potiču iz provizija za uspešno završene aukcije, prodaju i promotivne opcije na portalima Limundo.com i Kupindo.com. Veliki broj korisnika ostao je u šoku nakon opomene pred utuženje koju je kompanija poslala.
Domaći internet od juče je preplavljen komentarima iznenađenih korisnika koji su dobili obaveštenje u kojem im je LimundoGrad doo, vlasnik platforme za online trgovinu Limundo, poslao opomenu pred utuženje za dugovanja stara i po nekoliko godina.
Korisnici, mnogi od njih šokirani, prvo su pomislili da je reč o prevari, ali se ubrzo ispostavilo da su dugovanja stvarna i da kompanija pokušava da naplati ono što joj po zakonu pripada.
Hej @Limundo plaćam ovaj dug iz 2018. , nema problema. Svih 64,14 dinara. Ne planiram da koristim Vaše servise u budućnosti. #limundo pic.twitter.com/VFYhcX9Xom
— Ivan Muljevski (@nislija) June 7, 2022
Nakon burnih reakcija korisnika, oglasio se i sam Limundo na svojoj Facebook stranici, dok su iz kompanije izjavili da je opomena poslata svim korisnicima koji su u nedozvoljenom minusu duže od 6 meseci. Kako navode, dugovanja su nastala prilikom korišćenja portala Limundo.com i Kupindo.com, iz provizija za uspešno završene aukcije, prodaju i promotivne opcije.
Iz kompanije takođe kažu da su korisnici i ranije obaveštavani o nastalom zaduženju, a poslednji put u većem obimu krajem septembra prošle godine. Nadalje, oni navode da su većinom u pitanju manja zaduženja i napominju da su potraživanja dugovanja bez obračunatih zateznih kamata.
Dug mali, priča postala meme, korisnici razočarani
U svom saopštenju, Limundo je uputio sve članove koji i dalje imaju aktivan Limundo/Kupindo nalog, da poreklo zaduženja provere u sekciji “Račun”, nakon što se uloguju na svoj nalog. Ukoliko im je nalog zatvoren ili suspendovan, iz kompanije ističu da se svi mogu obratiti putem mejl adrese spajalica@limundo.com kako bi dobili detaljno objašnjenje.
S druge strane, iako su dugovanja stvarna, postavlja se pitanje da li je opomena ovog tipa zaista bila neophodna, te da li je čitava situacija mogla drugačije da se iskomunicira. Jedno je sigurno, Twitter je bogatiji za veliki broj meme-ova na ovu temu.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!