LimundoGrad sa 800.000 korisnika slavi deseti rođendan

LimundoGrad sa 800.000 korisnika slavi deseti rođendan

LimundoGrad zajednica se svakodnevno uvećava, a već danas ovaj servis je, nakon stalnog rasta korisnika, zabeležio i 800.000. nalog po redu. Iz organizacije takođe navode kako će u budućem periodu nastaviti ovaj pozitivn trend rasta korisnika, te se raduju svakim novim članom koji se pridruži pomenutoj zajednici.

Limundo 1

Takođe, na zvaničnom blogu LimundoGrada, jasno se može videti i infografika koja pokazuje više detalja o strukturi stanovnika ove zajednice, u okviru koje se mogu videti i profili kao i ponašanja Limundovaca tokom poslednjih godinu dana.

Kako bi nešto više saznali koliko ova vest zapravo znači za čitav tim koji stoji iza LimundoGrada, upitali smo jednog od suosnivača ovog servisa, Vladimira Nikolića, koji nam je tom prilikom otkrio više detalja:

Ovo je za nas jedan divan uspeh. Kada smo krenuli pre više od deset godina u avanturu zvanu Limundo, (koja je i sam Limundo prerasla – odatle i krovni naziv LimundoGrad) sebi smo postavljali ciljeve i po broju članova. Nivoi su bili 100, pa hiljadu pa 10.000 i na kraju 100.000. Izgleda da je vreme da ubacimo i mogućnost da proslavimo uskoro i milionitog člana.

IKEA, Nike, bicikli… kao najpretraživaniji pojmovi

Pomenuta infografika je tako pokazala da 53% članova LimundoGrada čine muškarci dok žene zauzimaju 43% udela. Kada je reč o starosti korisnika, onih od 25 do 44 godina čine čak 64%, a najveća poseta dolazi iz Beograda, Kraljeva, Novog Sada, Niša i Kule. Podaci takođe otkrivaju da su najtraženiji pojmovi; Zara, motorna testera, Nike, IKEA, bicikl, kao i Desigual, te da najveći broj pregleda dolazi putem Google Chrome-a, zatim Firefoxa, Opere, Androida, Safarija i ostalih platformi.

g1

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?