Levi9 poručuje: ‘Programeri, pridružite nam se!"

Levi9 poručuje: ‘Programeri, pridružite nam se – ostanite u svom gradu!’

Jedna od najvećih i najpoznatijih srpskih ‘outsource’ kompanija, Levi9, predstavila je ovih dana novu kampanju kojom promoviše studijski program informacione tehnologije na Tehničkom fakultetu "Mihajlo Pupin" u Zrenjaninu. Tom prilikom kompanija je donirala 20 novih računara ovom fakultetu, ali i ukazala da svršeni studenti programiranja više ne moraju ići put Beograda - oni se danas mogu uspešno zaposliti i u drugim gradovima širom Srbije.

levi9_main

Kao odgovor na sve veći broj studenata informacionih tehnologija koji dolaze upravo iz Zrenjanina, pomenuta kompanija nedavno je svoje poslovanje proširila i na zrenjaninsko tržište otvaranjem kancelarije u samom centru grada gde je trenutno zaposleno oko 30 programera.

Kako kažu iz Levi9, razlog velikog interesovanja nesumnjivo leži u činjenicu da je prošle godine potpisan sporazum o poslovno-tehnološkoj saradnji holandsko-srpske kompanije Levi9 IT Services, Tehničkog fakulteta „Mihajlo Pupin“ i Grada Zrenjanina. Cilj saradnje jeste da se studentima Tehničkog fakulteta, smer informacione tehnologije, pruži adekvatno znanje i praksa iz IT oblasti, ali i ono bitnije – prilika za zaposlenje odmah nakon završenog fakulteta.

Kampanjom „Programeri, pridružite nam se – ostanite u svog gradu“ kompanija Levi9 IT Services, nastavlja misiju smanjenja migracije studenata iz Zrenjanina u druge univerzitetske gradove, a doniranjem računarske laboratorije sa 20 kompjutera fakultetu „Mihajlo Pupin“ i misiju unapređenja kvaliteta obrazovanja stručnog kadra.

zrpromo
Decentralizacija programerske struke dovela je do toga da danas velike kompanije otvaraju svoje kancelarije u manjima gradovima.

Grad Zrenjanin i pomenuta kompanija koja se predstavila na prošlom izdanju wwvršac konferencije, ističu da je na Tehničkom fakultetu u Zrenjaninu ostalo još mesta za upis na smer informacione tehnologije, te pozivaju sve zainteresovane, buduće brucoše, da se više informišu o programu na zvaničnom sajtu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.