SC Ventures investirao u srpski LeanPay za brže kredite na kasi

SC Ventures investirao u srpski LeanPay – startap koji odobrava instant kredite na kasi

Fond SC Ventures investirao je u srpski LeanPay - fintech aplikaciju koja pomaže korisnicima da na kasi dobiju instant kredit i na rate plate obavljenu kupovinu.

LeanPay svoje poslovanje bazira na Point-of-Sale finansijskoj opciji (POSF) tj. vrsti potrošačkih instant kredita koji korisniku omogućavaju da na licu mesta (online ili offline) dobiju pozajmice za određenu kupovinu od strane trgovaca ili finansijske institucije, koju vraćaju na više mesečnih rata.

Na taj način, navode iz ovog startapa, benefite imaju svi korisnici: trgovci mogu privući više mušterija i obaviti prodaje veće vrednosti, a kupci, u skladu sa svojim budžetom, mogu izabrati plan otplate koji im odgovara, a sa plaćanjem početi i nekoliko meseci kasnije.

Ovo polje delatnosti je, kako se navodi u saopštenju, trenutno jedno od najpopularnijih oblasti u fintech-u, oblasti u koju je samo u poslednjih šest meseci investirano više od 500.000.000 dolara.

Sledeći korak – tržište EU

Miša Živić, osnivač i CEO ovog startapa, kaže za Netokraciju da tim veliku priliku za razvoj vidi na tržištu Eevropske unije, pogotovo ulaskom u EU trgovinsku zonu, u čemu će im pomoći investicija koju su obezbedili zahvaljujući SC Ventures fondu:

Naš cilj je da najpre ojačamo poziciju u Sloveniji gde se, između ostalog, nalazi i deo našeg tima. Nakon toga sledi priprema infrastrukture za rast na području EU i dalje širenje poslovanja.

Broj trgovaca sa kojim ovaj startap sarađuje na mesečnom nivou, kako dalje navode, povećava se za tri, četiri trgovca, a tim je, za sada, uslužio preko hiljadu klijenata, za koje kažu da troše i do 7,5% više zbog mogućnosti pozajmice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.