SC Ventures investirao u srpski LeanPay za brže kredite na kasi

SC Ventures investirao u srpski LeanPay – startap koji odobrava instant kredite na kasi

Fond SC Ventures investirao je u srpski LeanPay - fintech aplikaciju koja pomaže korisnicima da na kasi dobiju instant kredit i na rate plate obavljenu kupovinu.

LeanPay svoje poslovanje bazira na Point-of-Sale finansijskoj opciji (POSF) tj. vrsti potrošačkih instant kredita koji korisniku omogućavaju da na licu mesta (online ili offline) dobiju pozajmice za određenu kupovinu od strane trgovaca ili finansijske institucije, koju vraćaju na više mesečnih rata.

Na taj način, navode iz ovog startapa, benefite imaju svi korisnici: trgovci mogu privući više mušterija i obaviti prodaje veće vrednosti, a kupci, u skladu sa svojim budžetom, mogu izabrati plan otplate koji im odgovara, a sa plaćanjem početi i nekoliko meseci kasnije.

Ovo polje delatnosti je, kako se navodi u saopštenju, trenutno jedno od najpopularnijih oblasti u fintech-u, oblasti u koju je samo u poslednjih šest meseci investirano više od 500.000.000 dolara.

Sledeći korak – tržište EU

Miša Živić, osnivač i CEO ovog startapa, kaže za Netokraciju da tim veliku priliku za razvoj vidi na tržištu Eevropske unije, pogotovo ulaskom u EU trgovinsku zonu, u čemu će im pomoći investicija koju su obezbedili zahvaljujući SC Ventures fondu:

Naš cilj je da najpre ojačamo poziciju u Sloveniji gde se, između ostalog, nalazi i deo našeg tima. Nakon toga sledi priprema infrastrukture za rast na području EU i dalje širenje poslovanja.

Broj trgovaca sa kojim ovaj startap sarađuje na mesečnom nivou, kako dalje navode, povećava se za tri, četiri trgovca, a tim je, za sada, uslužio preko hiljadu klijenata, za koje kažu da troše i do 7,5% više zbog mogućnosti pozajmice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.