Putem KupujemProdajem.com prodato milion predmeta

Putem KupujemProdajem.com prodato milion predmeta, uključujući i 250 preduzeća

Online trgovina u Srbiji beleži stalan rast, što potvrđuje publikacija 'KP Pregled' koju izdaje portal KupujemProdajem.com. Tokom proteklih 12 meseci preko ovog portala prodato je više od milion predmeta, ukupne vrednosti od 159,4 miliona evra, dok se u odlazećoj godini putem Interneta najviše trgovalo mobilnim telefonima, kompjuterima i tehničkom opremom.

kp_main

Tako je pregled popularnog sajta za online kupovinu pokazao da su naši sugrađani tokom 2016. najviše trgovali mobilnim uređajima, sa preko 175 hiljada primeraka, ukupne vrednosti od čak 19,6 miliona evra. Sa druge strane, kompjuteri i drugi aparati, kao što su kućni uređaji i elektronika, zajedno su premašili brojku od 180 hiljada prodatih primeraka, na šta su građani Srbije potrošili preko 12 miliona evra.

Prirodno, zbog najviših cena, najveći promet u novcu preko sajta KupujemProdajem.com ostvarile su nekretnine, sa skoro 44 miliona evra, dok se na drugom mestu nalaze automobili sa preko 22 miliona evra. Publikacija dalje pokazuje da su odeća, obuća i muzički instrumenti jedne od najtraženijih i najpopularnijih kategorija ove godine, sa brojkom od preko 134 hiljada prodatih stvari, dok su korisnici ovog portala znatan deo novca izdvojili i za poljoprivredne mašine i proizvode, zatim auto delove, te raznu industrijsku opremu.

kp2
Kupci i prodavci bili su i više nego aktivni na Internetu ove godine.

Kupci i prodavci razmenili 22 miliona poruka

Zanimljivo je da su korisnici ovog portala tokom godine prodali preko 25 hiljada setova auto guma i felni, preko pet hiljada traktora, pa čak i preko 11 hiljada pasa. Štaviše, preko sajta KupujemProdajem.com moguće je trgovati i preduzećima, kojih je „otišlo“ oko 250. Pomenuti pregled pokazuje da prosečno vreme od postavljanja oglasa do prodaje mobilnog telefona iznosi osam dana, za obuću ono iznosi devet dana, dok oglasi za automobile, bicikle i kompjutere prodajom rezultuju u proseku za 11 dana.

Ono što je takođe zanimljivo, jeste da je na sajtu KupujemProdajem.com preko internog sistema poruka, tokom 2016. godine razmenjeno čak oko 22 miliona poruka. Kompletan „KP pregled“ i sve relevantne podatke o trgovini preko Interneta u Srbiji možete pogledati na zvaničnom sajtu ovog e-commerce servisa.

Ostavi komentar

  1. Dejan

    Dejan

    21. 12. 2016. u 11:16 Odgovori

    Interesuje me metodologija na osnovu koje se računaju ove brojke?
    Za jedan classifieds sajt jako je teško ustanoviti da li je do prodaje došlo ili ne.

  2. Bojan

    Bojan

    21. 12. 2016. u 14:59 Odgovori

    Upravo. Koliko puta sam i ja kada sam obnavljao oglas, pa morao da brisem postojeci pritisnuo kao razlog – uspesno prodato. A nije bilo tako.

    • Bojan Lekovic

      Bojan Lekovic

      22. 12. 2016. u 11:57 Odgovori

      Bojane, naravno računamo da ljudi na anketna pitanja u ogromnoj većini odgovaraju istinito. Bilo bi lepo kada bi i Vi tako odgovarali. Pored toga ima ljudi koji obnavljaju oglase a ne brišu ih jer kontinuirano prodaju. Njih ne brojimo.

  3. Bojan Leković

    Bojan Leković

    21. 12. 2016. u 15:02 Odgovori

    Dejane, hvala na pitanju. Kada korisnik proda stvar koju je oglasio i želi da obriše oglas dobije kratak i neobavezni uputnik, za razlog brisanja, u kome je jedna od opcija „Uspešno prodao preko KupujemProdajem.com“. Broje se samo oni koji su se izjasnili za tu opciju. Software naknadno kontroliše da li je cena prodate stvari u normalnim marginama za datu kategoriju/grupu (u protivnom se odbacuje).

  4. Bocko

    Bocko

    21. 12. 2016. u 17:31 Odgovori

    Ne sumnjam da su ove cifre još i veće od prikazanih, KP je br. 1 za opšte oglasnike u Srbiji. Zanimljivo je da su rezultati ostvareni i pored vidnih nedostataka (mobilna aplikacija, loš UX, nedovoljna sigurnost transakcija…)

    Sa druge strane pitanje je kako oni monetizuju ovolike rezultate, glavna prednost u odnosu na Limundo im je mogućnost transakcije bez provizije sajta, sumnjam da baneri, izlozi i isticanja oglasa mogu da donesu ozbiljniji novac, mada ako se prodaje realizuju prodavci će dokupljivati dodatne usluge makar kakve one bile 🙂

  5. Vlada

    Vlada

    6. 1. 2017. u 13:12 Odgovori

    Ovo je totalno netacno. Pogledajte neke rubrike prodaje i shvaticete da su samo nabacali sve koji su prodavali i onda ili odustali ili prodali. Nema sanse da su za neke oblasti bile tolike prodaje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.