Putem KupujemProdajem.com prodato milion predmeta

Putem KupujemProdajem.com prodato milion predmeta, uključujući i 250 preduzeća

Online trgovina u Srbiji beleži stalan rast, što potvrđuje publikacija 'KP Pregled' koju izdaje portal KupujemProdajem.com. Tokom proteklih 12 meseci preko ovog portala prodato je više od milion predmeta, ukupne vrednosti od 159,4 miliona evra, dok se u odlazećoj godini putem Interneta najviše trgovalo mobilnim telefonima, kompjuterima i tehničkom opremom.

kp_main

Tako je pregled popularnog sajta za online kupovinu pokazao da su naši sugrađani tokom 2016. najviše trgovali mobilnim uređajima, sa preko 175 hiljada primeraka, ukupne vrednosti od čak 19,6 miliona evra. Sa druge strane, kompjuteri i drugi aparati, kao što su kućni uređaji i elektronika, zajedno su premašili brojku od 180 hiljada prodatih primeraka, na šta su građani Srbije potrošili preko 12 miliona evra.

Prirodno, zbog najviših cena, najveći promet u novcu preko sajta KupujemProdajem.com ostvarile su nekretnine, sa skoro 44 miliona evra, dok se na drugom mestu nalaze automobili sa preko 22 miliona evra. Publikacija dalje pokazuje da su odeća, obuća i muzički instrumenti jedne od najtraženijih i najpopularnijih kategorija ove godine, sa brojkom od preko 134 hiljada prodatih stvari, dok su korisnici ovog portala znatan deo novca izdvojili i za poljoprivredne mašine i proizvode, zatim auto delove, te raznu industrijsku opremu.

kp2
Kupci i prodavci bili su i više nego aktivni na Internetu ove godine.

Kupci i prodavci razmenili 22 miliona poruka

Zanimljivo je da su korisnici ovog portala tokom godine prodali preko 25 hiljada setova auto guma i felni, preko pet hiljada traktora, pa čak i preko 11 hiljada pasa. Štaviše, preko sajta KupujemProdajem.com moguće je trgovati i preduzećima, kojih je „otišlo“ oko 250. Pomenuti pregled pokazuje da prosečno vreme od postavljanja oglasa do prodaje mobilnog telefona iznosi osam dana, za obuću ono iznosi devet dana, dok oglasi za automobile, bicikle i kompjutere prodajom rezultuju u proseku za 11 dana.

Ono što je takođe zanimljivo, jeste da je na sajtu KupujemProdajem.com preko internog sistema poruka, tokom 2016. godine razmenjeno čak oko 22 miliona poruka. Kompletan „KP pregled“ i sve relevantne podatke o trgovini preko Interneta u Srbiji možete pogledati na zvaničnom sajtu ovog e-commerce servisa.

Ostavi komentar

  1. Dejan

    Dejan

    21. 12. 2016. u 11:16 Odgovori

    Interesuje me metodologija na osnovu koje se računaju ove brojke?
    Za jedan classifieds sajt jako je teško ustanoviti da li je do prodaje došlo ili ne.

  2. Bojan

    Bojan

    21. 12. 2016. u 14:59 Odgovori

    Upravo. Koliko puta sam i ja kada sam obnavljao oglas, pa morao da brisem postojeci pritisnuo kao razlog – uspesno prodato. A nije bilo tako.

    • Bojan Lekovic

      Bojan Lekovic

      22. 12. 2016. u 11:57 Odgovori

      Bojane, naravno računamo da ljudi na anketna pitanja u ogromnoj većini odgovaraju istinito. Bilo bi lepo kada bi i Vi tako odgovarali. Pored toga ima ljudi koji obnavljaju oglase a ne brišu ih jer kontinuirano prodaju. Njih ne brojimo.

  3. Bojan Leković

    Bojan Leković

    21. 12. 2016. u 15:02 Odgovori

    Dejane, hvala na pitanju. Kada korisnik proda stvar koju je oglasio i želi da obriše oglas dobije kratak i neobavezni uputnik, za razlog brisanja, u kome je jedna od opcija „Uspešno prodao preko KupujemProdajem.com“. Broje se samo oni koji su se izjasnili za tu opciju. Software naknadno kontroliše da li je cena prodate stvari u normalnim marginama za datu kategoriju/grupu (u protivnom se odbacuje).

  4. Bocko

    Bocko

    21. 12. 2016. u 17:31 Odgovori

    Ne sumnjam da su ove cifre još i veće od prikazanih, KP je br. 1 za opšte oglasnike u Srbiji. Zanimljivo je da su rezultati ostvareni i pored vidnih nedostataka (mobilna aplikacija, loš UX, nedovoljna sigurnost transakcija…)

    Sa druge strane pitanje je kako oni monetizuju ovolike rezultate, glavna prednost u odnosu na Limundo im je mogućnost transakcije bez provizije sajta, sumnjam da baneri, izlozi i isticanja oglasa mogu da donesu ozbiljniji novac, mada ako se prodaje realizuju prodavci će dokupljivati dodatne usluge makar kakve one bile 🙂

  5. Vlada

    Vlada

    6. 1. 2017. u 13:12 Odgovori

    Ovo je totalno netacno. Pogledajte neke rubrike prodaje i shvaticete da su samo nabacali sve koji su prodavali i onda ili odustali ili prodali. Nema sanse da su za neke oblasti bile tolike prodaje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?