Oni imaju smisla za tehnološke proizvode, ali i za humor

Oni imaju smisla za tehnološke proizvode, ali i za humor

Za prvi april često se ponadamo ili ipak razočaramo u zavisnosti koje vesti pronađu put do nas. Ni ove godine nismo ostali uskraćeni za seriju šaljivih proizvoda tj. reklama za iste, a najbolje stižu upravo iz najvećih tehnoloških kompanija kao što su Samsung, Google, Microsoft, Motorola i Sony. Hajde da vidimo šta su nam to spremili.

april_fools

Netokracija prestaje sa pisanjem! Priznajte, uhvatili smo vas! I mi volimo ponekada da se našalimo, a obzirom da smo ušli u april, svi znamo za šta je rezervisan prvi dan ovog meseca. Pustimo šalama i mašti na volju.

Da ne moramo previše da maštamo o proizvodima za koje smo poprilično sigurni da ih nikada nećemo videti, ali koji će nas itekako nasmejati, potrudile su se pomenute tehnološke kompanije koje su danas podelile sa nama kreativne i isto tako šaljive reklame. Evo šta je privuklo pažnju Netokrata:

com.Google

gooooogle
Stari dobri Google ne prestaje da nas iznenađuje kada su obični dani u pitanju, štaviše uvek je tu da obeleži praznike, rođendane znamenitih ličnosti, bitne istorijske datume i slično. Ipak, prvi april se ne propušta, te nas je Google pošteno zasmejao – nismo ni sumnjali da će kreativno iskoristiti ovaj dan.

Naime, na posebnom sajtu com.Google, početna stranica ove poznate kompanije okrenuta je naopako, te je jedino uz pomoć ogledala možete koristiti.

Samsung i novi trend: Pametni noževi

Galaxy BLADE edge

Revolucija stiže u kuhinju! Samsung je predstavio prvi pametni nož na svetu. Zakrivljeno sečivo/ekran vrhunskog kvaliteta, keramičko kućište otporno na vodu, termometar i kamera za fotografisanje hrane, samo su neki od elemenata koji karakterišu ovaj nož. Šta ste, i koliko puta isekli od namirnica, da li je GMO hrana ili nije, možda će sve to biti od ključne važnosti u tek započetoj revoluciji pametnih noževa, koju je otvorio Samsung Galaxy BLADE edge!

#MotoSelfieStick

Ova poznata kompanija odlučila je da podeli sa svima video u kome se opisuje nastajanje jednog selfie štapa na krajnje strastven i posvećen, te rekli bismo apple-ovski način. Zapravo, štap je „produžetak vaše ličnosti“ navodi se u videu (khm, khm), a najbolji opis dao je i sam kreator ovog proizvoda, poredeći ga sa suncem koje pretvara kišu u dugu. Umetničko delo, kažemo mi!

MS DOS za Windows Phone

Iako imaju mali udeo na tržištu mobilnih telefona, smisao za humor im je sigurno veliki. Kompanija iz Redmonda predstavila je MS DOS za Windows Phone uređaje. Uz pomoć određenih kodova možete se vratiti u istoriju pristupajući Windowsu 3.1, camera.exe aplikaciji, nekim poznatim igricama iz detinjstva i slično. Povratak u jedan deo istorije je ipak moguć na nekin način – makar i tokom prvog aprila.

Sony PlayStation Flow

Svi bismo želeli da budemo glavni akteri naših omiljenih video igara, a obzirom da smo i dalje na korak od virtuelne realnosti, Sony je odlučio da svoje korisnike ipak uvede u samu igru, čineći nas tako glavnim protagonistima uzbudljivih misija. Sa wearable uređajem po imenu PlayStation Flow, sada možete da zaronite u vodu poput glavnog karaktera – ukoliko se deo igre dešava ispod površine mora, jezera ili okeana.

Uslov je da imate bazen. Pa vi izvolite!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?