Klovnova se više ne bojimo - danas uživamo u njihovom sexu?

Klovnova se više ne bojimo – danas uživamo u njihovom sexu?

PornHub objavio je statistiku koja kaže da se pretraga termina 'clown porn' postepeno povećavala dostigavši rast od 213 procenata uz mali pad koji se desio 10. oktobra. Iako nije jasno koji je to trend uticao na pomenuti rast, podaci su pokazali da je jedan od najtraženijih termina pre klovnova bio 'cirkus', što možda najbolje objašnjava 'prljave misli' velikog broja korisnika.

p1

Podaci su tako između ostalog otkrili kako se pored već pomenutog termina, na vrhu pretrage nalazi i clown girl, clown gangbang, clowns, clown sex i drugo, te da su žene čak 33% više spremnije da pretražuju na PornHub-u termine vezane za klovnove nego što to muškarci rade – khm, logičnog objašnjenja nema, ili statistika možda greši. 🙂

Iako naizgled banalna, pomenuta statistika se veoma lako može povezati sa činjenicom koja jasno ukazuje na to da su korisnici iz različitih delova sveta još ranije pretraživali pojam „circus“, koji je na lestvici pretrage ubedljivo prvi. Kao deo ovog čudnog fetiša pojedinih ljudi, mogu se uvrstiti i rezultati kao što su zombie, halloween, sex circus, scary i drugo.

Leprikoni, klovnovi – plod mašte ili nešto drugo?

Štaviše, među pomenutim terminima pretrage nalazi se, ni manje ni više nego termin „sulude klovnovske poze“, što samo potvrđuje šarene i krajnje različite misli korisnika, koje smo nekako uspeli da saznamo zahvaljujući statistici koju je objavio PornHub.

clown
Veliki rast pretrage, zasnovan je i na prethodnim terminima vezanim za klovnove koje su korisnici tražili na popularnom sajtu.

Podsećanja radi, ovo nije prvi put da korisnici pribegavaju čudnim terminima pretrage, u šta nas uverava i martovska vest o leprikonima na Dan Svetog Patrika. Bez obzira na sve, nije jasno da li je navedena statistika samo plod neke imaginarne mašte korisnika, ili pak namera proistekla od želje za strašnim klovnovima koji su čak bili inspiracija mnogima za kreiranje zastrašujućih skrivenih kamera na YouTube-u ali i horor filmova.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?