Kickstarter kao jedna od najpoznatijih platformi za grupno finansiranje, od sada u okviru svoje ponude ima novi način prikupljanja novca pod nazivom - Drip. U pitanju je potpuno novi servis tj. usluga pomoću koje korisnici mogu da se pretplate na omiljene kreatore i njihove projekte, pružajući im finansijsku podršku na mesečnom nivou.
Podsećanja radi, pre nego što ga je Kickstarter akvizirao početkom prošle godine, Drip je bila samostalna pretplatnička platforma putem koje su korisnici direktno mogli da finansijski pomognu određene umetnike i njihov rad – bilo da su u pitanju muzička ostvarenja ili video sadržaj.
Odmah nakon akvizicije ova crowdfunding platforma ugašena je prošle godine, što su i zvanično potvrdili osnivači Drip-a u svom obraćanju. Za razliku od sličnih platformi kao što je Patreon, Drip dolazi sa nekoliko korisnih funkcija koje ga izdvajaju od konkurencije – što je bio samo jedan od razloga zbog kojijh je Kickstarter kupio ovaj servis.
Kada govorimo o funkcijama, bitno je napomenuti da je Drip već usvojio model Kickstartera koji se odnosi na vremensko limitiranje kampanje, ali na malo drugačiji način, piše Engadget. I dok Kickstarter zahteva od kreatora da u potpunosti prikupe potražene finansije u određenom vremenskom periodu, kod Dripa je situacija nešto drugačija.
Sloboda za kreatore jedan od bitnijih ciljeva
Na ovoj platformi, nalog kreatora ostaje aktivan, bez obzira na to koliko je novca sakupljeno u datom trenutku. Kako bi ohrabrlili korisnike da se pretplate i pomognu određeni projekat, Drip omogućava da se za određenu kampanju, po izboru korisnika, postavi željeno vreme trajanja iste, tačnije od sedam do mesec dana – dok svi potencijalni finansijeri projekata putem ove platforme mogu dobiti i specijalne privilegije.
Između ostalog, kako se navodi na zvaničnom blogu Kickstartera, ideja je da se putem Dripa omogući i stvori nezavisnost kreatora. Tačnije, rad i odnos koji naprave sa svojim korisnicima online, treba da pripada isključivo njima. Imajući to na umu, iz Kickstartera su rešeni da putem nove pretplatničke platforme dodatno pomognu kreativne timove da neometano predstave svoje sadržaje i rešenja, dok će sama pomoć stići i u vidu bezbednog prenosa pretplate i platnih informacija na druge subscription platforme ukoliko to korisnici zahtevaju.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!