Kickstarter lansirao Drip - novi način grupnog finansiranja sa mesečnom pretplatom

Kickstarter lansirao Drip: Mesečnom pretplatom do novih proizvoda omiljenih kreatora

Kickstarter kao jedna od najpoznatijih platformi za grupno finansiranje, od sada u okviru svoje ponude ima novi način prikupljanja novca pod nazivom - Drip. U pitanju je potpuno novi servis tj. usluga pomoću koje korisnici mogu da se pretplate na omiljene kreatore i njihove projekte, pružajući im finansijsku podršku na mesečnom nivou.

Podsećanja radi, pre nego što ga je Kickstarter akvizirao početkom prošle godine, Drip je bila samostalna pretplatnička platforma putem koje su korisnici direktno mogli da finansijski pomognu određene umetnike i njihov rad – bilo da su u pitanju muzička ostvarenja ili video sadržaj.

Odmah nakon akvizicije ova crowdfunding platforma ugašena je prošle godine, što su i zvanično potvrdili osnivači Drip-a u svom obraćanju. Za razliku od sličnih platformi kao što je Patreon, Drip dolazi sa nekoliko korisnih funkcija koje ga izdvajaju od konkurencije – što je bio samo jedan od razloga zbog kojijh je Kickstarter kupio ovaj servis.

Kada govorimo o funkcijama, bitno je napomenuti da je Drip već usvojio model Kickstartera koji se odnosi na vremensko limitiranje kampanje, ali na malo drugačiji način, piše Engadget. I dok Kickstarter zahteva od kreatora da u potpunosti prikupe potražene finansije u određenom vremenskom periodu, kod Dripa je situacija nešto drugačija.

Sloboda za kreatore jedan od bitnijih ciljeva

Na ovoj platformi, nalog kreatora ostaje aktivan, bez obzira na to koliko je novca sakupljeno u datom trenutku. Kako bi ohrabrlili korisnike da se pretplate i pomognu određeni projekat, Drip omogućava da se za određenu kampanju, po izboru korisnika, postavi željeno vreme trajanja iste, tačnije od sedam do mesec dana – dok svi potencijalni finansijeri projekata putem ove platforme mogu dobiti i specijalne privilegije.

Između ostalog, kako se navodi na zvaničnom blogu Kickstartera, ideja je da se putem Dripa omogući i stvori nezavisnost kreatora. Tačnije, rad i odnos koji naprave sa svojim korisnicima online, treba da pripada isključivo njima. Imajući to na umu, iz Kickstartera su rešeni da putem nove pretplatničke platforme dodatno pomognu kreativne timove da neometano predstave svoje sadržaje i rešenja, dok će sama pomoć stići i u vidu bezbednog prenosa pretplate i platnih informacija na druge subscription platforme ukoliko to korisnici zahtevaju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.