Prva bezgotovinska kafeterija u Jugoistočnoj Evropi otvorena na Novom Beogradu

Prva bezgotovinska kafeterija u Jugoistočnoj Evropi otvorena na Novom Beogradu

Prva bezgotovinska kafeterija u Jugoistočnoj Evropi svečano je otvorena jutros u Novom Beogradu. U Kafeteriji West 65 gosti račune plaćaju isključivo karticom ili mobilnim telefonom koji ima mogućnost za beskontaktna plaćanja.

Koncept rada Kafeterije West 65 isti je kao i u ostalim kafeterijama ovog domaćeg lanca. Radno vreme od ponedeljka do petka je od 7 do 23 časa, dok se subotom i nedeljom kafeterija otvara od 8 časova, a u ponudi su kafe, čajevi, sveži sokovi, sendviči i lagani slatki zalogaji.

Posle dva meseca pilot faze, koncept Kafeterije West 65 ponosno su predstavili partneri projekta Zoran Stanojević, direktor Kafeterije i Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu. Odluka da ova lokacija bude isključivo bezgotovinsko mesto doneta je s ciljem da se unapredi poslovanje i iskustvo gostiju. U obraćanju medijima, Stanojević je izjavio:

Analizirali smo naše poslovne procese i potrošačke navike naših klijenata. Prelazak na isključivo bezgotovinsko plaćanje u skladu je sa aktuelnim trendovima koji nam pokazuju da svakoga dana sve manje ljudi nosi gotovinu sa sobom, a to se posebno odnosi na poslovnu zajednicu i milenijalce kojima su bliži digitalni oblici plaćanja.

Gotovina oduzima vreme

Nastavljajući razgovor, Zoran kaže da je cilj Kafeterije da poveća transparentnost svakodnevnog poslovanja i da svojim klijentima omogući brže i jednostavnije plaćanje. Za vreme test faze, menadžment Kafeterije primetio je veliku promenu kada je reč o uštedi vremena – zaposleni su prijavili oko 40 sati uštede na mesečnom nivou. Drugim rečima, dobijena je cela radna nedelja koja se gubi kada je u pitanju poslovanje gotovinom:

Budućnost poslovanja vidimo bez gotovine, a Kafeterija West 65 predstavlja samo jedan korak ka našoj digitalnoj transformaciji. Ako bude uspešan, ovaj model poslovanja može se primeniti i na drugim lokacijama, a u međuvremenu ćemo pažljivo analizirati sve povratne informacije od klijenata i zaposlenih. Sa partnerom poput kompanije Visa, ne vidimo drugačiji scenario za budućnost trgovine, osim one koja se zasniva na digitalizaciji.

Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu rekao je da se bezgotovinski trend u Srbiji kreće u pravcu daljeg razvoja:

 Veoma mi je drago da je Visa u Srbiji postala ponosni partner prve bezgotovinske kafeterije u Jugoistočnoj Evropi. Kafeterija West 65 je pravi primer modela po kom Visa sarađuje sa trgovcima u cilju unapređenja njihovih poslovnih ciljeva.

Primetili smo da su donosioci odluka prepoznali gotovinu kao bolnu tačku poslovanja u svakodnevnom biznisu i tražili način da se on isključi iz procesa. Stoga smo rado pružili našu podršku i verujem da će Kafeterija West 65 biti odličan primer i inspiracija mnogim trgovcima u našem regionu da se opredele za bezgotovinske oblike poslovanja.

Bezgotovinsko plaćanje u Kafeteriji West 65 dostupno je za sve korisnike bezgotovinskog plaćanja, nevezano za kartičarski brend, dok će korisnici Visa kartica uživati u specijalnim pogodnostima i promocijama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

E-commerce

Četiri domaća startapa koja transformišu e-commerce u Srbiji

Drugi deo Netokracijine OMGcommerce konferencije bio je rezervisan za Business i Product Track, a u okviru dela posvećenog proizvodima publici su se predstavili domaći inovativni startapi sa svojim rešenjima iz oblasti e-trgovine.

Kultura 2.0

Employer Branding iz drugog ugla: Kako izgraditi identitet kompanije koji ljudima nešto znači?

Prošli četvrtak imali smo priliku da posetimo 'Tech Doc' filmski festival koji je kompanija Levi9 organizovala za svoje zaposlene i partnere. Kakve to ima veze sa Employer Branding-om?

E-commerce

Guberinić: CarGo stiže u Novi Sad, a za njim i servis za digitalna plaćanja!

Treća po redu OMGcommerce konferencija u organizaciji Netokracije završena je juče, a pored dvadeset predavača koji su govorili o rešenjima i trendovima u oblasti e-trgovine, publika se upoznala i sa novinama koje kompanija CarGo planira da uvede u narednom periodu na tržište Srbije.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Intervju

Preobražaj se ne dešava ako iza njega ne stoje ljudi koji vide svet drugim očima

Duvanska industrija bez dima? Zvuči paradoksalno, ali kompanija Philip Morris International smatra da je to moguće. O njihovoj biznis transformaciji koja će to omogućiti i zaposlenima koji igraju ključnu ulogu, u nastavku teksta razgovaramo sa njihovom HR menadžerkom.

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.