Prva bezgotovinska kafeterija u Jugoistočnoj Evropi otvorena na Novom Beogradu

Prva bezgotovinska kafeterija u Jugoistočnoj Evropi otvorena na Novom Beogradu

Prva bezgotovinska kafeterija u Jugoistočnoj Evropi svečano je otvorena jutros u Novom Beogradu. U Kafeteriji West 65 gosti račune plaćaju isključivo karticom ili mobilnim telefonom koji ima mogućnost za beskontaktna plaćanja.

Koncept rada Kafeterije West 65 isti je kao i u ostalim kafeterijama ovog domaćeg lanca. Radno vreme od ponedeljka do petka je od 7 do 23 časa, dok se subotom i nedeljom kafeterija otvara od 8 časova, a u ponudi su kafe, čajevi, sveži sokovi, sendviči i lagani slatki zalogaji.

Posle dva meseca pilot faze, koncept Kafeterije West 65 ponosno su predstavili partneri projekta Zoran Stanojević, direktor Kafeterije i Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu. Odluka da ova lokacija bude isključivo bezgotovinsko mesto doneta je s ciljem da se unapredi poslovanje i iskustvo gostiju. U obraćanju medijima, Stanojević je izjavio:

Analizirali smo naše poslovne procese i potrošačke navike naših klijenata. Prelazak na isključivo bezgotovinsko plaćanje u skladu je sa aktuelnim trendovima koji nam pokazuju da svakoga dana sve manje ljudi nosi gotovinu sa sobom, a to se posebno odnosi na poslovnu zajednicu i milenijalce kojima su bliži digitalni oblici plaćanja.

Gotovina oduzima vreme

Nastavljajući razgovor, Zoran kaže da je cilj Kafeterije da poveća transparentnost svakodnevnog poslovanja i da svojim klijentima omogući brže i jednostavnije plaćanje. Za vreme test faze, menadžment Kafeterije primetio je veliku promenu kada je reč o uštedi vremena – zaposleni su prijavili oko 40 sati uštede na mesečnom nivou. Drugim rečima, dobijena je cela radna nedelja koja se gubi kada je u pitanju poslovanje gotovinom:

Budućnost poslovanja vidimo bez gotovine, a Kafeterija West 65 predstavlja samo jedan korak ka našoj digitalnoj transformaciji. Ako bude uspešan, ovaj model poslovanja može se primeniti i na drugim lokacijama, a u međuvremenu ćemo pažljivo analizirati sve povratne informacije od klijenata i zaposlenih. Sa partnerom poput kompanije Visa, ne vidimo drugačiji scenario za budućnost trgovine, osim one koja se zasniva na digitalizaciji.

Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu rekao je da se bezgotovinski trend u Srbiji kreće u pravcu daljeg razvoja:

 Veoma mi je drago da je Visa u Srbiji postala ponosni partner prve bezgotovinske kafeterije u Jugoistočnoj Evropi. Kafeterija West 65 je pravi primer modela po kom Visa sarađuje sa trgovcima u cilju unapređenja njihovih poslovnih ciljeva.

Primetili smo da su donosioci odluka prepoznali gotovinu kao bolnu tačku poslovanja u svakodnevnom biznisu i tražili način da se on isključi iz procesa. Stoga smo rado pružili našu podršku i verujem da će Kafeterija West 65 biti odličan primer i inspiracija mnogim trgovcima u našem regionu da se opredele za bezgotovinske oblike poslovanja.

Bezgotovinsko plaćanje u Kafeteriji West 65 dostupno je za sve korisnike bezgotovinskog plaćanja, nevezano za kartičarski brend, dok će korisnici Visa kartica uživati u specijalnim pogodnostima i promocijama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.