Za firme iz Srbije sa najboljim 'cleantech' rešenjem od 100.000 do 5 miliona evra

Za firme iz Srbije sa najboljim ‘cleantech’ rešenjem od 100.000 do 5 miliona evra

Kompanija InnoEnergy omogućila je malim i srednjim preduzećima iz Srbije u oblasti čiste energije da do 4. oktobra apliciraju za novčana sredstva za svoje projekte.

Reč je o investicionoj rundi koju pokreće EIT InnoEnergy, evropski pokretač za održivu energiju podržanog od strane Evropskog instituta za inovacije i tehnologiju. Ova kompanija je prvu investicionu rundu održala 2011. godine i do danas je investirala 190 miliona evra u projekte iz osam različitih oblasti širom Evrope.

Važno je napomenuti da su sredstva (od 100.000 do 5 miliona evra) namenjena malim i srednjim kompanijama sa dokazanim tehnološkim konceptima koji će transformisati budućnost energetike u Evropi. Osim finansiranja, EIT InnoEnergy nudi onima koji apliciraju jednu dokazanu, inovacijsku platformu od poverenja, kao i pristup energetski inovativnom ekosistemu.

Cilj je ubrzanje tranzicije ka čistoj energiji

Povodom otvorenog konkursa, medijima se obratio i Marcin Levenštajn, direktor za inovacije u InnoEnergy-u za Centralnu Evropu koji je tom prilikom istakao:

Komercijalizaciju smatramo prioritetom kada je reč o malim i srednjim preduzećima koje se bave realizacijom inovativnih projekata. Osim toga, jako je važno da se skrati vreme do izlaska na tržište, internacionalizacije proizvoda, kao i period predviđen za povećanje intenziteta poslovne aktivnosti i pružanje pristupa firmama predvidivom finansiranju bez rizika.

Sa druge strane, Jakub Miler, generalni direktor EIT InnoEnergy za Centralnu Evropu ističe da je veoma važno ubrzati tranziciju ka čistoj energiji u Evropi, te zbog toga ova kompanija radi na identifikovanju, investiranju i stvaranju partnerstava sa najboljim inovatorima u sektoru, kako bi im pomogli da rastu i smanje vreme koje im je potrebno do izlaska na tržište.

Prijava projekata traje do 4. oktobra

Mnogi uspešni cleantech projekti iz cele Evrope finansirani su na ovaj način. Na primer, francuski Hiphone je razvio hidrogenski rezervoar visokog pritiska za automobilsku industriju, što će ubrzati dolazak kola na hidrogenski pogon na tržište.

Sa druge strane tu su i projekti poput skandinavskog securiCAD®, digitalnog alata za kontrolu bezbednosti energetskih kompanija i infrastrukture protiv mogućih sajber napada.

Projekti finansirani od strane EIT InnoEnergy zahtevaju da svi oni koji apliciraju do 4. oktobra imaju razvijenu tehnologiju, ili odnosno poseduju ravijen prototip proizvoda, jer je reč o visokoj finansijskoj investiciji. Više o prijavana i aplikacionim kriterijumima možete pronaći na zvaničnom sajtu kompanije InnoEnergy.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?