Za firme iz Srbije sa najboljim 'cleantech' rešenjem od 100.000 do 5 miliona evra

Za firme iz Srbije sa najboljim ‘cleantech’ rešenjem od 100.000 do 5 miliona evra

Kompanija InnoEnergy omogućila je malim i srednjim preduzećima iz Srbije u oblasti čiste energije da do 4. oktobra apliciraju za novčana sredstva za svoje projekte.

Reč je o investicionoj rundi koju pokreće EIT InnoEnergy, evropski pokretač za održivu energiju podržanog od strane Evropskog instituta za inovacije i tehnologiju. Ova kompanija je prvu investicionu rundu održala 2011. godine i do danas je investirala 190 miliona evra u projekte iz osam različitih oblasti širom Evrope.

Važno je napomenuti da su sredstva (od 100.000 do 5 miliona evra) namenjena malim i srednjim kompanijama sa dokazanim tehnološkim konceptima koji će transformisati budućnost energetike u Evropi. Osim finansiranja, EIT InnoEnergy nudi onima koji apliciraju jednu dokazanu, inovacijsku platformu od poverenja, kao i pristup energetski inovativnom ekosistemu.

Cilj je ubrzanje tranzicije ka čistoj energiji

Povodom otvorenog konkursa, medijima se obratio i Marcin Levenštajn, direktor za inovacije u InnoEnergy-u za Centralnu Evropu koji je tom prilikom istakao:

Komercijalizaciju smatramo prioritetom kada je reč o malim i srednjim preduzećima koje se bave realizacijom inovativnih projekata. Osim toga, jako je važno da se skrati vreme do izlaska na tržište, internacionalizacije proizvoda, kao i period predviđen za povećanje intenziteta poslovne aktivnosti i pružanje pristupa firmama predvidivom finansiranju bez rizika.

Sa druge strane, Jakub Miler, generalni direktor EIT InnoEnergy za Centralnu Evropu ističe da je veoma važno ubrzati tranziciju ka čistoj energiji u Evropi, te zbog toga ova kompanija radi na identifikovanju, investiranju i stvaranju partnerstava sa najboljim inovatorima u sektoru, kako bi im pomogli da rastu i smanje vreme koje im je potrebno do izlaska na tržište.

Prijava projekata traje do 4. oktobra

Mnogi uspešni cleantech projekti iz cele Evrope finansirani su na ovaj način. Na primer, francuski Hiphone je razvio hidrogenski rezervoar visokog pritiska za automobilsku industriju, što će ubrzati dolazak kola na hidrogenski pogon na tržište.

Sa druge strane tu su i projekti poput skandinavskog securiCAD®, digitalnog alata za kontrolu bezbednosti energetskih kompanija i infrastrukture protiv mogućih sajber napada.

Projekti finansirani od strane EIT InnoEnergy zahtevaju da svi oni koji apliciraju do 4. oktobra imaju razvijenu tehnologiju, ili odnosno poseduju ravijen prototip proizvoda, jer je reč o visokoj finansijskoj investiciji. Više o prijavana i aplikacionim kriterijumima možete pronaći na zvaničnom sajtu kompanije InnoEnergy.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.