Za firme iz Srbije sa najboljim ‘cleantech’ rešenjem od 100.000 do 5 miliona evra

Kompanija InnoEnergy omogućila je malim i srednjim preduzećima iz Srbije u oblasti čiste energije da do 4. oktobra apliciraju za novčana sredstva za svoje projekte.

Reč je o investicionoj rundi koju pokreće EIT InnoEnergy, evropski pokretač za održivu energiju podržanog od strane Evropskog instituta za inovacije i tehnologiju. Ova kompanija je prvu investicionu rundu održala 2011. godine i do danas je investirala 190 miliona evra u projekte iz osam različitih oblasti širom Evrope.

Važno je napomenuti da su sredstva (od 100.000 do 5 miliona evra) namenjena malim i srednjim kompanijama sa dokazanim tehnološkim konceptima koji će transformisati budućnost energetike u Evropi. Osim finansiranja, EIT InnoEnergy nudi onima koji apliciraju jednu dokazanu, inovacijsku platformu od poverenja, kao i pristup energetski inovativnom ekosistemu.

Cilj je ubrzanje tranzicije ka čistoj energiji

Povodom otvorenog konkursa, medijima se obratio i Marcin Levenštajn, direktor za inovacije u InnoEnergy-u za Centralnu Evropu koji je tom prilikom istakao:

Komercijalizaciju smatramo prioritetom kada je reč o malim i srednjim preduzećima koje se bave realizacijom inovativnih projekata. Osim toga, jako je važno da se skrati vreme do izlaska na tržište, internacionalizacije proizvoda, kao i period predviđen za povećanje intenziteta poslovne aktivnosti i pružanje pristupa firmama predvidivom finansiranju bez rizika.

Sa druge strane, Jakub Miler, generalni direktor EIT InnoEnergy za Centralnu Evropu ističe da je veoma važno ubrzati tranziciju ka čistoj energiji u Evropi, te zbog toga ova kompanija radi na identifikovanju, investiranju i stvaranju partnerstava sa najboljim inovatorima u sektoru, kako bi im pomogli da rastu i smanje vreme koje im je potrebno do izlaska na tržište.

Prijava projekata traje do 4. oktobra

Mnogi uspešni cleantech projekti iz cele Evrope finansirani su na ovaj način. Na primer, francuski Hiphone je razvio hidrogenski rezervoar visokog pritiska za automobilsku industriju, što će ubrzati dolazak kola na hidrogenski pogon na tržište.

Sa druge strane tu su i projekti poput skandinavskog securiCAD®, digitalnog alata za kontrolu bezbednosti energetskih kompanija i infrastrukture protiv mogućih sajber napada.

Projekti finansirani od strane EIT InnoEnergy zahtevaju da svi oni koji apliciraju do 4. oktobra imaju razvijenu tehnologiju, ili odnosno poseduju ravijen prototip proizvoda, jer je reč o visokoj finansijskoj investiciji. Više o prijavana i aplikacionim kriterijumima možete pronaći na zvaničnom sajtu kompanije InnoEnergy.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.