‘Crowdfunding’ kampanjom do sredstava za personalizovane ogrlice za kuce

Kampanja 'Nixon&Nancy: Unique Handmade Paracord Dog Collars' pokrenuta je na Indiegogo platformi zarad osnivanja sopstvenog malog biznisa - izrade ručno rađenih, personalizovanih ogrlica za pse, ali i u cilju podrške domaće radinosti u Srbiji. Nevena Bojinović, novinarka koja stoji iza ove akcije, otkriva zašto se odlučila na taj korak i kako joj je u pokretanju posla pomogao francuski buldog po imenu Nikson.

Ideja za prikupljanjem finansijskih sredstava putem crowdfunding-a, kako kaže Nevena, devojka koja stoji iza Nixon&Nancy kampanje, javila se kada je shvatila da želi da pokrene sopstveni posao, a da za to nema potrebnih sredstava. „Upravo zato sam morala da kampanju postavim na Indiegogo jer bi sama trebalo da finansiram sve – od nabavke kvalitetnog materijala, alata za rad, poštarine, carine i pdv-a, izrade web shop-a i svega ostalog.

Iako ju je okolina savetovala da u kampanju ne ulazi sama i da je to posao za tim od minimum 5 ljudi, kako kaže, ipak je odlučila da pokuša (uz veliku podršku Niksona, svog francuskog buldoga, koji je bio inspiracija za ovaj poduhvat):

Moja ideja je izrada ručno rađenih ogrlica za pse. Vlasnici će moći da biraju dužinu ogrlice, boju, stil pletenja, da li žele plastičnu ili aluminijumsku kopču, koje ukrasne dodatke (identifikacionu pločicu ili privezak) žele na ogrlici. Na taj način mogu u potpunosti personalizovati ogrlicu za svog ljubimca prema sopstvenim željama.

Podsticanjem domaće radinosti do ekonomskog napretka

Pored ogrlica za pse, objašnjava Nevena, postojala bi i mogućnost kupovine kompleta, odnosno matching narukvica za vlasnike. Sve one biće izrađene od originalnog Paracord 550 kanapa, koji je otporan na toplotu, vlagu, vodu, buđ i ima nosivost od 250 kg, što ga čini izuzetno izdržljivim i otpornim materijalom:

Vlasnici će sami birati boju, stil, dužinu ogrlice, da li žele plastičnu ili aluminijumsku kopču, koje ukrasne dodatke žele, i na taj način u potpunosti personalizovati izgled ogrlice za svog ljubimca, što je sve veći hit u svetu. U Hrvatskoj je ovaj koncept već zaživeo, kod nas još uvek ne i zato je jedan od ciljeva kampanje i testiranje ove ideje u zajednici ljubitelja i vlasnika pasa i videti koliko su ljudi zainteresovani za kupovinu ručno rađenih ogrlice za pse.

Kako dodaje, cena ogrlica bi varirala u zavisnosti od toga da li je ogrlica za malog ili velikog psa i da li vlasnici žele aluminijumsku ili plastičnu kopču. „Na primer, za izradu ogrlice za malog psa potrebno je duplo manje Paracorda, pa je samim tim i cena manja“.

Takođe, Nevenina zamisao je da se u budućnosti osim Paracorda ponudi i druge materijale za izradu ručno rađenih ogrlica, poput pamuka i kože, ali i da se kroz komunikaciju u okviru zajednice ljubitelja pasa kreiraju i podrže neke nove ideje i projekti.

Ujedno će podrška ovom projektu i njemu sličnima omogućiti podsticanje razvoja domaće radinosti i privatnog preduzetništva u Srbiji, što bi trebalo da bude jedna od strategija za celokupan  napredak društva.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Zapošljavanje nedovoljno kvalifikovanog kadra u IT-ju – bahatost ili potreba?

Kada govorimo o IT sceni u Srbiji, jasno nam je da je to mala bara sa još manje 'krokodila'. Stoga se ponekad desi da neki od 'krokodila' koji su tek zaplivali dobiju posao koji možda još uvek ne zaslužuju. Ili je to samo mit? Otkrivamo u našoj analizi.

Društvene mreže

Neguj mo srbski jezik: Čak i oni koji nam prete priznaju da nas vole!

Oni su momci iza jedne od najpoznatijih satiričnih stranica na domaćem Internetu. U razgovoru sa dvojicom admina, otkrivamo kako je nastao Neguj mo srbski jezik, kakav je njihov odnos sa poznatima koji su često predmet viralnih šala, ali i šta danas predstavlja ova zajednica od nekoliko stotina hiljada pratilaca.

Propustili ste

E-commerce

Sredom i subotom cena karte u javnom prevozu od 1 dinar prilikom ‘cashless’ plaćanja

Do 15. septembra svake srede i subote korisnici Mastercard i Maestro beskontaktnih kartica svoje karte za gradski prevoz u Beogradu kupovaće po promotivnim cenama od 1, 2 i 3 dinara.

Kultura 2.0

Pitali smo mlade da li uspevaju da uštede novac – i da li to rade u banci ili u koverti

Kakav je odnos mladih prema ličnim finansijama i da li smo zaboravili šta znači štednja?

Sponzorisano

Kvalitetan sadržaj uvek ima primat – a kako to radi Coca-Cola u Srbiji?

Putovanje kompanije Coca-Cola u oblast 'content' marketinga u Srbiji počelo je u martu. Da li je ovaj projekat ispunio očekivanja?

Tehnologija

Google uz novi ‘Video Carousel’ organski povećava pregled videa

Kompanija iz Mountain View-a rešena je da pomogne kreatorima video sadržaja da generišu veći broj pregleda u rezultatima pretrage.

Društvene mreže

Humanost u doba lajkova

Možemo li u isto vreme biti humani i raditi na ličnoj promociji? Ako je suditi prema poslednjim trendovima na Instagramu, to se od nas i očekuje...

Tehnologija

Naši e-servisi zabeležili su pad na svetskom nivou – razvoj novih može nam povećati globalni indeks

Srbija ostvarila pad od nekoliko mesta na globalnoj 'UN E-Government Survey 2018' listi kada je rad državnih e-servisa u pitanju.