ICT Hub Venture uložio u ShootSet – novi ciklus otvoren do kraja novembra

Investicioni fond ICT Hub Venture uložio je u ShootSet, startap koji se bavi povezivanjem modela i fotografa.

ShootSet je, zapravo, online platforma za matchmaking fotografa i foto-modela, bez posrednika i agencija. Da bi se u tom procesu izbegli neadekvatni spojevi obe strane (i modeli i fotografi) prolaze kroz selekciju koju realizuje tim koji je osmislio platformu.

Naime, odabir fotografa koji će se naći na platformi podrazumeva potvrdu njihove profesionalne autentičnosti, što modelima pruža uslove za siguran rad. Sa druge strane, modeli prilikom prijave na platformu prilažu svoj portfolio slika i bivaju kategorizovani u jednu od tri kategorije – početnik, zvezda u usponu i preporučeni modeli od strane stručnog tima, što fotografima garantuje profesionalni pristup osobe koju slikaju. Takozvana win-win situacija.

Sledi novi ciklus investicija

Servis su, kako kažu iz ShootSet-a, do sada koristili modeli i fotografi iz regiona, a sada je, dodaju, na redu izlazak na globalno tržište. Četvoročlani tim ovog startapa iz Pančeva najavljuje da je sledeći korak osvajanje centra foto-industije – Los Anđelesa.

U tome će im pomoći ICT Hub Venture fond koji će im pored novčane podrške omogućiti i mentorsku i programsku podršku za dalji razvoj projekta, kao i pristup mreži kontakata i prodajnim kanalima ICT Hub-a.

Iz ICT Hub Venture investicionog fonda dodaju da je ovo samo jedna od inovativnih ideja koje će podržati, te pozivaju startape da svoje projekte prijave najkasnije do 30. novembra kako bi imali priliku da se upoznaju sa fondom do kraja godine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.