ICT Hub Venture uložio u ShootSet – novi ciklus otvoren do kraja novembra

Investicioni fond ICT Hub Venture uložio je u ShootSet, startap koji se bavi povezivanjem modela i fotografa.

ShootSet je, zapravo, online platforma za matchmaking fotografa i foto-modela, bez posrednika i agencija. Da bi se u tom procesu izbegli neadekvatni spojevi obe strane (i modeli i fotografi) prolaze kroz selekciju koju realizuje tim koji je osmislio platformu.

Naime, odabir fotografa koji će se naći na platformi podrazumeva potvrdu njihove profesionalne autentičnosti, što modelima pruža uslove za siguran rad. Sa druge strane, modeli prilikom prijave na platformu prilažu svoj portfolio slika i bivaju kategorizovani u jednu od tri kategorije – početnik, zvezda u usponu i preporučeni modeli od strane stručnog tima, što fotografima garantuje profesionalni pristup osobe koju slikaju. Takozvana win-win situacija.

Sledi novi ciklus investicija

Servis su, kako kažu iz ShootSet-a, do sada koristili modeli i fotografi iz regiona, a sada je, dodaju, na redu izlazak na globalno tržište. Četvoročlani tim ovog startapa iz Pančeva najavljuje da je sledeći korak osvajanje centra foto-industije – Los Anđelesa.

U tome će im pomoći ICT Hub Venture fond koji će im pored novčane podrške omogućiti i mentorsku i programsku podršku za dalji razvoj projekta, kao i pristup mreži kontakata i prodajnim kanalima ICT Hub-a.

Iz ICT Hub Venture investicionog fonda dodaju da je ovo samo jedna od inovativnih ideja koje će podržati, te pozivaju startape da svoje projekte prijave najkasnije do 30. novembra kako bi imali priliku da se upoznaju sa fondom do kraja godine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.