Domaći Bitebell osigurao €50.000 ‘pre-seed’ investicije od ICT Hub Venture

Domaći Bitebell osigurao €50.000 ‘pre-seed’ investicije od ICT Hub Venture

Bitebell, beogradska platforma za automatizaciju dostave, dobila je prvi krug investicija od strane investicionog fonda za startape u ranoj fazi razvoja ICT Hub Venture.

Startap Bitebell osnovan je u decembru 2020. godine i predstavlja pretplatničku usluga koja omogućava integraciju nezavisnih dostavljačkih usluga kao što su Glovo i Wolt, nezavisnih kurira i prodajnih sistema (POS) restorana na jednom mestu. Zahvaljujući toj SaaS platformi koja je upravo dobila prvu investiciju zaposleni u restoranima više ne moraju da nadziru različite uređaje i ručno unose podatke svake porudžbine u svoje sisteme prodaje.

Ova tehnologija, dakle, restoranima omogućava da optimizuju dostavu hrane tako što pojednostavljuje obradu porudžbina, kako putem direktnih, tako i putem nezavisnih kanala – zahvaljujući automatskoj, dvosmernoj razmeni podataka sa POS sistemima, kao i obimnim mrežama nezavisnih partnera za dostavu koji su spremni da prihvate dolazeće porudžbine.

Kako se navodi u saopštenju, Bitebell namerava da postane vodeća evropska platforma za omogućavanje brze trgovine (quick commerce) i trenutno razvijaju dva komplementarna proizvoda:

  • Bitebell Connect – koristi se za usklađivanje porudžbina sa popularnim POS sistemima kako bi se izbeglo ručno unošenje porudžbina, ali i da bi se poboljšalo vreme pripreme, i pojednostavilo upravljanje jelovnikom na dostavljačkim platformama;
  • Bitebell Dispatch – koristi se za sprovođenje direktnih porudžbina koje se automatski dodeljuju nezavisnim last-mile dostavljačima.

Plan je da se u naredne dve godine osvoje zemlje južne, istočne i centralne Evrope

“Nezavisne platforme za dostavu i direktne porudžbine su dva kanala prodaje od velikog značaja za vlasnike restorana, ali ujedno stvaraju velike izazove u pogledu operativne efikasnosti i kompleksnosti sprovođenja porudžbina koji lako mogu pojesti zaradu restorana. Nalaženje balansa između ova dva kanala može uticati na to da li će jedan restoran uspeti ili propasti”, ističe Srđan Košutić, suosnivač Bitebell-a. On dodaje:

Naša paleta rešenja za automatizaciju dostave pruža odgovor na ovo pitanje mnoštva kanala i omogućava restoranima da izvuku maksimum iz obe opcije, a da istovremeno poboljšaju operativnu efikasnost, koja sama po sebi dovodi do veće zarade.

Sa druge strane, Miloš Matić, investicioni menadžer ICT Hub-a, je izjavio da je ICT Hub Venture ponosan na partnerstvo sa Bitebell timom i da je plan da se osvoji južna, istočna, i centralna Evropa u naredne dve godine.

Inače, Bitebell tehnologija se uspešno primenjuje u restoranima svih veličina – od nezavisnih mesta do velikih franšiza kao što su KFC i Kafeterija, a potražnja za uslugama dostave je procvetala protekle godine – preko 287% samo 2020. godine uglavnom zbog Covid-19 pandemije i porasta virtuelnih kuhinja.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.